Οι ζαντες που εχεις ειναι ΟΚ?
Δεν ξέρω τι διάσταση φορας, αλα οι 19s υποφέρουν στην Ελλαδα.
Οι ζαντες που εχεις ειναι ΟΚ?
Δεν ξέρω τι διάσταση φορας, αλα οι 19s υποφέρουν στην Ελλαδα.
nik200 (20-03-14)
18αρια φοράω με 265/40/18 μπρος πισω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Eντάξει το Μ3 είναι μία τριάρα κατά βάση μη γελιόμαστε, το ότι έχει άλλες ρόδες και ανάρτηση δε σημαίνει ότι έχουν γίνει θαύματα και στο σασί. Το 92 έχει άλλο βάρος, άλλο μεταξόνιο, και πολύ πολύ καλύτερο δέσιμο και ακαμψία. Ναι πάνω από τα 220 - 230 θέλει κότσια για να στρίψει και σε αγχώνει, παρόλα αυτά όμως αντιδρά πολύ ομαλά στις ανωμαλίες του δρόμου ακόμη και στα πολλά χλμ και σε σύγκριση με άλλα σπορ BMW της εποχής του είναι τρένο. Πραγματικά δεν θα θέλατε Nίκο και Θωμά να είχατε κάνει τα ίδια με Ζ4Μ...αυτό το αμάξι ακόμη και στα 130 σε Ελληνικό δρόμο αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Bitz (21-03-14), chrisgiapz3 (21-03-14), nik200 (20-03-14), nikos bob (27-03-14), Ε91 (20-03-14)
Έχω άποψη για το Ζ4 από του Γιώργου στην πίστα των Σερρών. Το αμάξι άνετα χαρακτηριζεται ως σκοτωστρα, ακόμα και σε χέρια έμπειρου οδηγου.
Δεν ξέρω τι εμπειρία είχες νασο, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε δημόσιο δρόμο, δεν υπάρχει περίπτωση να δεις το πόσο επικίνδυνο αμάξι ειναι.
Καμμια σχέση με το 46αρι. Το 46αρι είναι παιδικό μπροστά στην ζετα, η οποία απαιτεί πολλά κιλά @@ για να την πας όριο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bitz (21-03-14), chrisgiapz3 (21-03-14), EVERGET (20-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), nik200 (20-03-14), Ptboul (21-03-14)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
nik200 (20-03-14)
οι ιαπωνες σε ενα σχετικο video...που δυστυχως εδω δεν εχω βρει με υποτιτλους..ειχαν βγαλει και αυτοι το αμαξι ασταθες στα πολλα...και σαφως πιο καλο και το mercedes και το audi..που οσο και αν ακουγεται περιεργο...η αισθηση ειναι αυτη κατ-εμε
HLIAS - E36 (20-03-14), mark e92 (26-03-14)
τα λαστιχα που φοραω ειναι michelin pilot supersport...δηλαδη τα λαστιχα που φοραει και το 458 στην πρωτη του τοποθετηση απο το εργοστασιο...αν κανουν δουλεια στο 458..προφανως θα κανουν και στο πιο ταπεινο μ3....επισης εχω αλλαξει και σινεμπλοκ στην γεφυρα με powerflex...και ζαντες csl με 265/30/19 πισω....
doctore (21-03-14)
Πραγματι και γω σε απειρες δοκιμες που εκανα με το m3 του αδερφου μου διαπιστωσα το ιδιο ακριβως πραμα, δηλ ασταθεια της ουρας οταν το στριβεις με πολλα..(θα τη χαρακτηριζα υπερστροφικη). Ακομα και το (πρωην) 330 μου σου εδινε καλυτερη αισθηση και περισσοτερη σιγουρια στο οριο. Αρχικα μου εκανε εντυπωση και θεωρησα οτι ισως να εφταιγε το (λιγο) λαθος offset ζαντων που φοραγε, αλλα μαλλον ειναι γενικο το προβλημα..
chrisgiapz3 (21-03-14), nik200 (20-03-14)