Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καταρχήν, ανάλογα με τα χιλιόμετρα, έχει ανάλογη αντίδραση το αμάξι σε κάθε στροφή. υπάρχουν στροφές που μπορείς να μπείς flat out, ενώ στις ίδιες στροφές, ακόμα και με 3 χιλ παραπάνω, θα πρέπει να σηκώσεις ελάχιστα το πόδι για να ρολάρει το αμαξι όπως πρέπει.

    θεωρώ ότι το Μ3 είναι αμάξι το οποίο αν δεν κάνεις χοντράδα, δεν θα σε προδώσει. είναι απο τα λίγα αμάξια τα οποία πλασάρονται στα μέσα τις στροφής χωρίς να σε ιδρώνουν. αυτό βέβαια είναι κάτι το οποίο στην αρχή σου δημιουργεί άγχος (δεν είναι και λίγο να νιώθεις ότι το αμάξι πάνω απο τα 200 σε συγκεκριμένα σημεία παλεύει για να κρατηθεί, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το κάνει μόνο του, χωρίς συμμετοχή, με εσένα να κρατάς σταθερό το τιμόνι).
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-03-14), doctore (21-03-14), nik200 (21-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καταρχήν, ανάλογα με τα χιλιόμετρα, έχει ανάλογη αντίδραση το αμάξι σε κάθε στροφή. υπάρχουν στροφές που μπορείς να μπείς flat out, ενώ στις ίδιες στροφές, ακόμα και με 3 χιλ παραπάνω, θα πρέπει να σηκώσεις ελάχιστα το πόδι για να ρολάρει το αμαξι όπως πρέπει.

    θεωρώ ότι το Μ3 είναι αμάξι το οποίο αν δεν κάνεις χοντράδα, δεν θα σε προδώσει. είναι απο τα λίγα αμάξια τα οποία πλασάρονται στα μέσα τις στροφής χωρίς να σε ιδρώνουν. αυτό βέβαια είναι κάτι το οποίο στην αρχή σου δημιουργεί άγχος (δεν είναι και λίγο να νιώθεις ότι το αμάξι πάνω απο τα 200 σε συγκεκριμένα σημεία παλεύει για να κρατηθεί, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το κάνει μόνο του, χωρίς συμμετοχή, με εσένα να κρατάς σταθερό το τιμόνι).
    πολυ σωστη απαντηση...
    ειναι ακριβως αυτο που λεγαμε πανω στους νεους πορους θωμα...
    που τοτε το μαθαινα..και πραγματι το αμαξι πλασαρεται σε αυτα τα χιλιομετρα...παντα μεσα στην ροπη του...θυμασαι που λεγαμε οτι σε αυτη την διαδρομη το πατησα και σου λεω..το στριψα με 220-230..και μου λες...ειναι παρα πολλα...για μαμα set up....εδω με την tein εγω στριβω τοσα...

    και σκεφτομαι...η κορυφαια 3αρα..ενας θρυλος της αυτοκινησης και να μην εχει σταθεροτητα στα πολλα...???

    υπαρχει και ενα αλλο κολπο για να ξεγυμνωσεις ενα πλαισιο...παντα μια πανω...σε αυτα τα χιλιομετρα ας πουμε 220-230..το αμαξι ειναι σαφως καλυτερο με 5η παρα με 6η...

    αλλη φορα...στην ιδια στροφη εθνικης..μπαινω με 210..5η..και μετα απο κανα μηνα 250 παλι 5η..ε το αμαξι ηταν σαφως καλυτερο με φορτωμενη 5η και 250!!!!!!!!

  4. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-03-14), doctore (21-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), Thomelef (21-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP