Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eντάξει το Μ3 είναι μία τριάρα κατά βάση μη γελιόμαστε, το ότι έχει άλλες ρόδες και ανάρτηση δε σημαίνει ότι έχουν γίνει θαύματα και στο σασί. Το 92 έχει άλλο βάρος, άλλο μεταξόνιο, και πολύ πολύ καλύτερο δέσιμο και ακαμψία. Ναι πάνω από τα 220 - 230 θέλει κότσια για να στρίψει και σε αγχώνει, παρόλα αυτά όμως αντιδρά πολύ ομαλά στις ανωμαλίες του δρόμου ακόμη και στα πολλά χλμ και σε σύγκριση με άλλα σπορ BMW της εποχής του είναι τρένο. Πραγματικά δεν θα θέλατε Nίκο και Θωμά να είχατε κάνει τα ίδια με Ζ4Μ...αυτό το αμάξι ακόμη και στα 130 σε Ελληνικό δρόμο αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 5 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Bitz (21-03-14), chrisgiapz3 (21-03-14), nik200 (20-03-14), nikos bob (27-03-14), Ε91 (20-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eντάξει το Μ3 είναι μία τριάρα κατά βάση μη γελιόμαστε, το ότι έχει άλλες ρόδες και ανάρτηση δε σημαίνει ότι έχουν γίνει θαύματα και στο σασί. Το 92 έχει άλλο βάρος, άλλο μεταξόνιο, και πολύ πολύ καλύτερο δέσιμο και ακαμψία. Ναι πάνω από τα 220 - 230 θέλει κότσια για να στρίψει και σε αγχώνει, παρόλα αυτά όμως αντιδρά πολύ ομαλά στις ανωμαλίες του δρόμου ακόμη και στα πολλά χλμ και σε σύγκριση με άλλα σπορ BMW της εποχής του είναι τρένο. Πραγματικά δεν θα θέλατε Nίκο και Θωμά να είχατε κάνει τα ίδια με Ζ4Μ...αυτό το αμάξι ακόμη και στα 130 σε Ελληνικό δρόμο αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι....
    Νάσο εμένα η εμπειρία μου είναι ακριβώς το ανάποδο. Βέβαια το Ζ4 έχει camber plates και είναι πιεσμένο (-2.5 μπροστά, -2 πίσω) αλλά η αίσθηση σταθερότητας που δίνει στα πολλά είναι απίστευτη. Βοηθά βέβαια και η πολλή κοντή κρεμαγιέρα. Ο Νίκος μίλησε για τιμόνι, όχι για ανάρτηση.

    Κάνω πολλά χιλιόμετρα αττική οδό και κάποια εθνική και το Μ3 μπροστά στο Ζ4 ίσα ίσα περνά τη βάση. Ένα χαρακτηριστικό του Μ3 είναι ότι το τιμόνι δέν έχει καθόλου αίσθηση και επαναφορά γύρω από την ευθεία με μαμά settings. Δέν είναι γραμμικό το στρίψιμο του. Αυτό ακριβώς που περιγράφει ο Νίκος το αισθάνθηκα και εγώ έντονα την Παρασκευή στην Αθηνών Κορίνθου πρίν από τα Μέγαρα μέχρι τους Αγίους Θεοδώρους στα 220-230. Στο Μ3 είμαι στα -1.1 μπροστά και -1.5 πίσω. Το κάστερ δε το θυμάμαι αλλά είναι εντός ορίων.

    Νίκο πιστεύω ότι εάν γίνει το αμάξι πιό aggresive θα σου δώσει καλύτερη αίσθηση αλλά δε νομίζω να εξαλειφθεί. Ίσως με κάτι πιό κοντό τύπου CS ή CSL.

  4. The Following 5 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-03-14), EVERGET (21-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), nik200 (21-03-14), Ptboul (21-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP