Σελίδα 1 από 12 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

    ειχαμε μια κουβεντα με ενα φιλο και γνωστη αυτοκινητων τις προηγουμενες ημερες γενικα και το θεμα που τεθηκε επι ταπητος ηταν η συμπεριφορα του αγαπημενου μας αυτοκινητου (m3 e46) στα πολλα χιλιομετρα παντα με "μαμα" set up αναρτησης και παντα καλα λαστιχα..

    αυτο που υποστηριξα εγω ειναι οτι μετα απο 3 χρονια συμβιωσης με το αμαξι παρατηρω οτι το αμαξι οταν προσπαθεις να το στριψεις στην εθνικη με ταχυτητες κοντα στην εργοστασιακη τελικη (250) το αμαξι πραγματικα ειναι ασταθες και σε πολλα σημεια επικυνδινο..πραγμα που μου εκανε τρομερα κακη εντυπωση οταν το πρωτο αγορασα...δεν σας κρυβω οτι το αμαξι πριν κανα 2 χρονο στην εγνατια μου "ψιλο"γυρισε με 230km/h!!!!!ναι μεν επανηλθε μονο του...αλλα ειναι τρομακτικο και ευχομαι σε κανεναν να μην τυχει...και χωρις να κανω καποιο ιδιαιτερο λαθος (εκτος ροπης, τσαρουχωμα φρενα) με καλα λαστιχα και χωρις ιχνος υγρασιας στο δρομο (καλοκαιρι!)....

    η πλακα ειναι οτι και ο φιλος υποστηριξε ακριβως τα ιδια πραγματα... δηλαδη μια ανασφαλεια στα πολλα-του κωλου..που δεν τον νιωθεις ποτε βιδωμενο κατω οπως πχ...στο m3 e92!!!!!

    καποιος μπορει να πει οτι δυιλιζουμε τον κωνωπα τωρα αλλα το προβλημα ειναι υπαρκτο και δεν ειναι μονο η αισθηση...οπως αποδειχτηκε απο το συμβαν παραπανω!αναρωτιεμαι εχει κανει τοσο μεγαλο λαθος η bmw????

    και το ερωτημα λοιπον ειναι προς τους εταιρους κατοχους m3 e46...το φαινομενο αυτο το εχετε παρατηρησει???εχετε αυτην την αισθηση??σας ικανοποιει το αμαξι σε αυτες τις συνθηκες?γιατι προσωπικα για εμενα ειναι μεγαλο φαουλ...

    υγ..με τα χρονια αυτο το χουι το εμαθα και το συνηθισα αλλα γιατι να υπαρχει at first place?????????

    υγ2..το πατωμα μου δεν εχει κανενα θεμα και η αναρτηση μου σε καλη κατασταση..για να προλαβω καποιους!

  2. The Following 8 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (20-03-14), aristent (20-03-14), chrisgiapz3 (20-03-14), deepBLUE (20-03-14), doctore (20-03-14), EVERGET (20-03-14), nikos1400 (20-03-14), Ptboul (21-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έχεις σκεφτεί και το ενδεχόμενο της ανωμαλίας των δρόμων??? Όπως και να το κάνουμε οι ταχύτητες που αναφέρεις είναι αρκετά υψηλές και η παραμικρή κίνηση γίνεται εύκολα αισθητή στο αυτοκίνητο και τον οδηγό... Όλοι γνωρίζουμε ότι στη χώρα μας τουλάχιστον δεν υπάρχει πουθενά ο "τέλειος" δρόμος... Έστω και οι λίγες (για τα δικά μας δεδομένα) αναταραχές μιας εθνικής όπως πχ η εγνατία σε αυτές τις ταχύτητες μπορούν να προκαλέσουν εύκολα κάποιες αλλαγές πορείας ή γλυστριματάκια... Αυτό φυσικά έχει να κάνει και με τις συνθήκες είτε του οδοστρώματος είτε του αυτοκινήτου τη συγκεκριμένη στιγμή...

    Το παρατηρείς πάντα ή είναι μεμονομένα περιστατικά που εχουν επαναληφθεί 5-6 φορές ας πουμε...?
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  4. The Following User Says Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    nik200 (20-03-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις σκεφτεί και το ενδεχόμενο της ανωμαλίας των δρόμων??? Όπως και να το κάνουμε οι ταχύτητες που αναφέρεις είναι αρκετά υψηλές και η παραμικρή κίνηση γίνεται εύκολα αισθητή στο αυτοκίνητο και τον οδηγό... Όλοι γνωρίζουμε ότι στη χώρα μας τουλάχιστον δεν υπάρχει πουθενά ο "τέλειος" δρόμος... Έστω και οι λίγες (για τα δικά μας δεδομένα) αναταραχές μιας εθνικής όπως πχ η εγνατία σε αυτές τις ταχύτητες μπορούν να προκαλέσουν εύκολα κάποιες αλλαγές πορείας ή γλυστριματάκια... Αυτό φυσικά έχει να κάνει και με τις συνθήκες είτε του οδοστρώματος είτε του αυτοκινήτου τη συγκεκριμένη στιγμή...

    Το παρατηρείς πάντα ή είναι μεμονομένα περιστατικά που εχουν επαναληφθεί 5-6 φορές ας πουμε...?
    φυσικα και δεν μιλαω για σκαμπανεβασματα....η αισθηση ειναι απλα περιεργη..και σε πολλα σημεια γινεται ακομα χειροτερο...με ακομα περισσοτερη ανασφαλεια....εκει που αλλα αμαξια περνανε τρενο....πχ..μια mercedes..

  6. #4
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φυσικα και δεν μιλαω για σκαμπανεβασματα....η αισθηση ειναι απλα περιεργη..και σε πολλα σημεια γινεται ακομα χειροτερο...με ακομα περισσοτερη ανασφαλεια....εκει που αλλα αμαξια περνανε τρενο....πχ..μια mercedes..
    H Μercedes είναι τέρας άνεσης και ασφάλειας...! Ενώ η Μ3 είναι κάπως "σφιχτό" αυτοκίνητο...

    Από την άλλη όμως δεν δικαιολογείται να βγάζει τέτοια αβεβαιότητα ειδικά ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας και όταν δεν υπάρχει θέμα ανωμαλίας δρόμων...

    Ας δούμε τι θα πούνε και οι κάτοχοι Μ3 Ε46...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  7. #5
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νικο τι εννοεις σου "ψιλογυρισε"? με 230χλμ σε στροφη, σε ευθεια πορεια, τι ακριβως? μηπως το εστριψες αποτομα και σου πεταξε τον κωλο λιγο?

    πεζουν πολλα ρολο, το αισθανεσαι γενικως ετσι?

    το Μ3 ειναι ενα πολυ σταθερο και καλοστημενο αυτοκινητο αλλα πολλες φορες δινει και σφαλιαρες χωρις να το περιμενεις..

    Στην πιστα εχεις παει με το Μ3? φανταζομαι θα εχεις παει εσυ, αλλα αν οχι καλα ειναι να πας και να το φερεις στα ορια του εκει ωστε να δεις ποιες ειναι η δυνατοτητες γενικος. αλλα εκει δεν μπορεις να δεις τετοιες καταστασεις, με τοσα χλμ δηλαδη.

  8. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    nik200 (20-03-14)

  9. #6
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμένα μου μοιάζει καθαρά θέμα αεροδυναμικής, υποθέτωντας ότι οι ελαστικοί σύνδεσμοι είναι σε καλή κατάσταση και ότι η σύγκλιση είναι σε κανονικά επίπεδα...και παίδες, οι ταχύτητες αυτές είναι υπερβολικές ακόμα και για την εγνατία. Δεν είναι για τη χώρα μας.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 20-03-14 στις 14:11
    Ε36 M44Β19

  10. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    nik200 (20-03-14)

  11. #7
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω νομιζω οτι υπαρχει μια πολυ απλα εξηγηση που εχω παρατηρησει εγω τουλαχιστον σε τετοιες συνθηκες.

    Η ιδια διαδρομη με διαφορετικα διαφορετικα χλμ καθε φορα,γινεται εντελως διαφορετικη διαδρομη.

    Πολυ απλα μιλώντας,οταν περνας απο καπου με 100 χ.α.ω πανω απο ενα μικρο γιαμπ ή βύθισμα του δρόμου εχεις μια Α αντιδραση του αυτοκινητου σου.

    Το ιδιο σημειο με 250+ καταλαβαινουμε ολοι οτι η αντιδραση του αυτοκινητο δεν θα ειναι οτι καλυτερο.

    Θελω να πω Νικολα οτι σε εκεινη την στροφη πιθανοτατα να υπαρχει μια ιδιαιτεροτητα του δρομου η οποια κανει το αυτοκινητο διαφορετικα αναλογα με το ποσα χλμ περνας καθε φορα.

    Κοινώς,στο οριο και το καπακι της μπυρας μπορει να σε στειλει στο χαντακι!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 20-03-14 στις 14:56
    insane in the ///Midbrain

  12. The Following 3 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    giannis_compact (20-03-14), nik200 (20-03-14), Ptboul (21-03-14)

  13. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    δεν θα απαντησω ακομα, προκειμενου να ακουσουμε και αλλους κατοχους m3..για να βγει μια συνολικη αποψη, ενα πορισμα...

  14. #9
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν μπορω να πω πως εχω διαπιστωσει κατι τετοιο..για παραδειγμα στην κοντρα μου τοτε με τον καραμητρο πηγαινα τερμα επι 30 χλμ..βεβαια στο σημειο εκεινο εχει ανοιχτες καμπες αλλα δεν διαπιστωσα καποια ασαφεια η ενιωσα ανασφαλεια..
    Στην επιστροφη μας απο τις Σερρες περυσι, στο κλειστο κομματι πηγαιναμε 200ρες με τον Καζακο και ειμασταν τρενο..λιγοτερα χλμ απο την τελικη αλλα και ποιο σφιχτο στροφιλικη απο την εθνικη..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  15. The Following 10 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (20-03-14), Bazil Van Sinner (21-03-14), BILL007 (27-03-14), giannis_compact (20-03-14), JiMk86 (25-03-14), Kazakos Garage (20-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), mormon (20-03-14), nik200 (20-03-14), Ptboul (21-03-14)

  16. #10
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν θα απαντησω ακομα, προκειμενου να ακουσουμε και αλλους κατοχους m3..για να βγει μια συνολικη αποψη, ενα πορισμα...
    Πριν από τα λάστιχα που φοράς τώρα, τι λάστιχα είχες ?

  17. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    nik200 (20-03-14)

Σελίδα 1 από 12 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP