H Μercedes είναι τέρας άνεσης και ασφάλειας...!Ενώ η Μ3 είναι κάπως "σφιχτό" αυτοκίνητο...
Από την άλλη όμως δεν δικαιολογείται να βγάζει τέτοια αβεβαιότητα ειδικά ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας και όταν δεν υπάρχει θέμα ανωμαλίας δρόμων...
Ας δούμε τι θα πούνε και οι κάτοχοι Μ3 Ε46...![]()
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,
ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!
Νικο τι εννοεις σου "ψιλογυρισε"? με 230χλμ σε στροφη, σε ευθεια πορεια, τι ακριβως? μηπως το εστριψες αποτομα και σου πεταξε τον κωλο λιγο?
πεζουν πολλα ρολο, το αισθανεσαι γενικως ετσι?
το Μ3 ειναι ενα πολυ σταθερο και καλοστημενο αυτοκινητο αλλα πολλες φορες δινει και σφαλιαρες χωρις να το περιμενεις..
Στην πιστα εχεις παει με το Μ3? φανταζομαι θα εχεις παει εσυ, αλλα αν οχι καλα ειναι να πας και να το φερεις στα ορια του εκει ωστε να δεις ποιες ειναι η δυνατοτητες γενικος. αλλα εκει δεν μπορεις να δεις τετοιες καταστασεις, με τοσα χλμ δηλαδη.
nik200 (20-03-14)
Εμένα μου μοιάζει καθαρά θέμα αεροδυναμικής, υποθέτωντας ότι οι ελαστικοί σύνδεσμοι είναι σε καλή κατάσταση και ότι η σύγκλιση είναι σε κανονικά επίπεδα...και παίδες, οι ταχύτητες αυτές είναι υπερβολικές ακόμα και για την εγνατία. Δεν είναι για τη χώρα μας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 20-03-14 στις 14:11
Ε36 M44Β19
nik200 (20-03-14)
Εγω νομιζω οτι υπαρχει μια πολυ απλα εξηγηση που εχω παρατηρησει εγω τουλαχιστον σε τετοιες συνθηκες.
Η ιδια διαδρομη με διαφορετικα διαφορετικα χλμ καθε φορα,γινεται εντελως διαφορετικη διαδρομη.
Πολυ απλα μιλώντας,οταν περνας απο καπου με 100 χ.α.ω πανω απο ενα μικρο γιαμπ ή βύθισμα του δρόμου εχεις μια Α αντιδραση του αυτοκινητου σου.
Το ιδιο σημειο με 250+ καταλαβαινουμε ολοι οτι η αντιδραση του αυτοκινητο δεν θα ειναι οτι καλυτερο.
Θελω να πω Νικολα οτι σε εκεινη την στροφη πιθανοτατα να υπαρχει μια ιδιαιτεροτητα του δρομου η οποια κανει το αυτοκινητο διαφορετικα αναλογα με το ποσα χλμ περνας καθε φορα.
Κοινώς,στο οριο και το καπακι της μπυρας μπορει να σε στειλει στο χαντακι!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 20-03-14 στις 14:56
insane in the ///Midbrain
giannis_compact (20-03-14), nik200 (20-03-14), Ptboul (21-03-14)
δεν θα απαντησω ακομα, προκειμενου να ακουσουμε και αλλους κατοχους m3..για να βγει μια συνολικη αποψη, ενα πορισμα...
nik200 (20-03-14)
δεν μπορω να πω πως εχω διαπιστωσει κατι τετοιο..για παραδειγμα στην κοντρα μου τοτε με τον καραμητρο πηγαινα τερμα επι 30 χλμ..βεβαια στο σημειο εκεινο εχει ανοιχτες καμπες αλλα δεν διαπιστωσα καποια ασαφεια η ενιωσα ανασφαλεια..
Στην επιστροφη μας απο τις Σερρες περυσι, στο κλειστο κομματι πηγαιναμε 200ρες με τον Καζακο και ειμασταν τρενο..λιγοτερα χλμ απο την τελικη αλλα και ποιο σφιχτο στροφιλικη απο την εθνικη..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
A8hnaios (20-03-14), Bazil Van Sinner (21-03-14), BILL007 (27-03-14), giannis_compact (20-03-14), JiMk86 (25-03-14), Kazakos Garage (20-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), mormon (20-03-14), nik200 (20-03-14), Ptboul (21-03-14)