Σελίδα 5 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

  1. #41
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mαλλον εννοειτε καμπες και οχι στροφες με 230+ στο ταχυμετρο.

    Η αεροτομη και τα flaps του csl κανουν μεγαλη διαφορα σε αυτα τα χλμ. Δοκιμαστε το
    φυσικα καμπες!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. #42
    Εγγραφή
    14-05-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να καταθέσω κι εγώ τον οβολό μου.

    Καταρχήν να πω ότι γενικά συμφωνώ ότι υπάρχει το πρόβλημα και ότι είναι κάτι που είχα διαπιστώσει κι εγώ από τους πρώτες μήνες οδήγησης και μάλιστα μου φαινόταν δύσκολο να το πιστέψω. Να πω τώρα και ποιες είναι οι αιτίες κατά τη γνώμη μου:

    - Πρώτο και βασικότερο τα σινεμπλοκ. Κάντε μία απλή αναζήτηση σε όλα τα bmw forum παγκοσμίως για το ίδιο θέμα και θα πάρετε παντού την στάνταρ απάντηση: αν έχεις θέμα αστάθειας θέλεις καινούρια σινεμπλοκ. Από προσωπική εμπειρία, όταν μετά από 100χιλ χιλιόμετρα και κάμποσο drift τα σινεμπλοκ ήθελαν όλα αλλαγή, το αυτοκίνητο έμοιαζε μετά τα 140 να επιπλέει στο δρόμο. Δεν ξέρω αν το περιγράφω καλά, ενώ ήμουν σε καλή στεγνή άσφαλτο ένοιωθα ότι οδηγούσα στη βροχή.

    - Δεύτερο θέμα είναι το βάρος. Αυτό το σχολιάζω σε σχέση με κάποιες συγκρίσεις που έγιναν με το Ε92 και με Μ5. Αν δεν κάνω λάθος, το βάρος δεν είναι παράγοντας αστάθειας, μάλλον το αντίθετο. Όσο πιο βαρύ είναι το αυτοκίνητο, τόσο πιο σταθερά θα πατάει (με προϋπόθεση βέβαια ότι δεν κάνεις τρελοτιμονιές, βλ. μετατόπιση βάρους, οπότε το περισσότερο βάρος γίνεται εχθρός σου). Άρα το γεγονός ότι το Ε46 είναι πιο ελαφρύ δεν το βοηθάει. Η σωστή λύση προφανώς είναι η αεροτομή που για μένα είναι ιεροσυλία από αισθητική άποψη.

    - Πέραν όμως από αυτά, το θέμα νομίζω του Ε46 είναι ότι έχει κατασκευαστεί με πολλές και αντικρουόμενες απαιτήσεις. Δεν γίνεται να τα έχεις όλα. Μιλάμε για αυτοκίνητο (που κατασκευάστηκε πριν 15 χρόνια) το οποίο είναι πολύ γρήγορο στην πίστα, είναι ιδανικό για drift, και είναι ιδανικό και για ένα απλό γρήγορο ταξίδι. Προφανώς κάπου πρέπει να γίνονται συμβιβασμοί για να τα έχεις όλα.

  3. The Following 11 Users Say Thank You to stef_E46m3cabrio For This Useful Post:

    Alex_ (25-03-14), chrisgiapz3 (25-03-14), dark knight (25-03-14), ghost-rider (25-03-14), HLIAS - E36 (25-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), Loukas (25-03-14), nik200 (26-03-14), nikos1400 (25-03-14), Vasilis M3 (30-03-14), Vassilis ///M (25-03-14)

  4. #43
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω θα ελεγα ψαχτειτε λίγο στην ευθυγραμμιση.
    Οταν δίνεις σύγκλιση πίσω και απόκλιση μπροστα ναι μεν το τιμόνι ζωντανεύει και ακούει στα κλειστά κομμάτια αλλά στα πολλά είναι ευαίσθητο και απόλυτο. Η παραμικρή κίνηση εχει αποτέλεσμα. Αν κιόλας έχουμε απολυτο στήσιμο απο αναρτησεις το αποτελεσμα ειναι ακρως λογικό.
    Προφανως και αλλο πλαισιο η 5αρα και δεν αναφερομαι κατ αναγκη σε ακαμψία αλλα σε μεγέθη μεταξονίων πρωτίστως και μετατροχίων δευτερευόντως.
    Πάντως το στησιμο ειναι νόμος αν ακολουθησεις ακραίες λύσεις και οι γωνίες για πίστα στο δρόμο απλα δεν κανουν. Ο κατασκευαστης ξερει και υποψιν δε μιλαμε για lada η kia αλλα bmw..

  5. #44
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω θα ελεγα ψαχτειτε λίγο στην ευθυγραμμιση.
    Οταν δίνεις σύγκλιση πίσω και απόκλιση μπροστα ναι μεν το τιμόνι ζωντανεύει και ακούει στα κλειστά κομμάτια αλλά στα πολλά είναι ευαίσθητο και απόλυτο. Η παραμικρή κίνηση εχει αποτέλεσμα. Αν κιόλας έχουμε απολυτο στήσιμο απο αναρτησεις το αποτελεσμα ειναι ακρως λογικό.
    Προφανως και αλλο πλαισιο η 5αρα και δεν αναφερομαι κατ αναγκη σε ακαμψία αλλα σε μεγέθη μεταξονίων πρωτίστως και μετατροχίων δευτερευόντως.
    Πάντως το στησιμο ειναι νόμος αν ακολουθησεις ακραίες λύσεις και οι γωνίες για πίστα στο δρόμο απλα δεν κανουν. Ο κατασκευαστης ξερει και υποψιν δε μιλαμε για lada η kia αλλα bmw..
    Συμφωνω με αυτο που λες οσον αφορα ευθυγραμμιση (αν και η αεροδυναμικη εχει μεγυτερο ρολο σε αυτες τι ταχυτητες)

    Ομως δεν νομιζω καποιο απο τα παιδια να εχει ρυθμισεις πιστας.
    M3 CSL

  6. #45
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απαρχαιωμένη και λανθασμένη η άποψη ότι οι μαούνες κρατούν καλύτερα στον δρόμο.

    Ολίγον από Colin Chapman.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    Alex_ (25-03-14), nikos1400 (25-03-14)

  8. #46
    Εγγραφή
    14-05-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απαρχαιωμένη και λανθασμένη η άποψη ότι οι μαούνες κρατούν καλύτερα στον δρόμο.

    Ολίγον από Colin Chapman.
    Νομίζω δεν έχει σχέση το link με τη συζήτησή μας. Δεν μιλάμε εδώ για performance. Εννοείται ότι όσο πιο ελαφρύς είσαι τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, με οποιαδήποτε ταχύτητα και αν πηγαίνεις και σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Εδώ μιλάμε για την αίσθηση που σου δίνει ένα αυτοκίνητο όταν πλησιάζεις την τελική του ταχύτητα, που είναι τελείως διαφορετικό πράγμα. Εκεί πιστεύω ότι ισχύει η παλιά άποψη περί μαούνας.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to stef_E46m3cabrio For This Useful Post:

    dark knight (25-03-14), Stunt Mike (25-03-14)

  10. #47
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συγνωμη αλλα τα συγχρονα αυτοκίνητα τοποθετώντας τους τροχους στις ακμες του αμαξώματος αυτο προσπαθουν να κανουν. Ειναι νομος της φυσικης οτι το μακρυ μεταξονιο δινει σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα και οτι το μεγάλο μετατροχιο στριβει καλυτερα.
    Αν ψαξεις δε θα διαπιστωσεις οτι η σειρα 1 εχει μεγαλύτερο μετατροχιο απο τη σειρα 7 των 80ς...
    Δε μιλαω για μηκος αμαξωματος αλλα μετατροχίου.
    Η δε cls νομιζω εχει απο μαμα πιο επιθετικες γωνίες.

  11. #48
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Eμενα η Ε60 με 230-240 δεν κανει τιποτα στις καμπες,απλως κρατας τιμονι και στριβει βιδωμενη.Για το Μ3 πιστευω με μια καλη αναρτηση θα βρει την σταθεροτητα του

  12. #49
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να καταθεσω και εγω την αποψη μου:

    όσες φορες πηγα πανω απο 230+ σε ανοιχτές καμπές δεν παρατηρησα κάποια ασταθεια αντιθέτως το ένιωθα πολυ σταθερό σαν τρένο !! φοραω πισω ζαντολαστιχα CSL ... ισως να βοηθάει και η αεροτομη και τα flaps του csl που φοραω ... :-) .... οσες φορες ανοιξα πανω απο 230+ εγινε στον πολυ καλο αυτοκινητοδρομο κορινθου τριπολης και καλαματας !!

  13. #50
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos-M3 CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    να καταθεσω και εγω την αποψη μου:

    όσες φορες πηγα πανω απο 230+ σε ανοιχτές καμπές δεν παρατηρησα κάποια ασταθεια αντιθέτως το ένιωθα πολυ σταθερό σαν τρένο !! φοραω πισω ζαντολαστιχα CSL ... ισως να βοηθάει και η αεροτομη και τα flaps του csl που φοραω ... :-) .... οσες φορες ανοιξα πανω απο 230+ εγινε στον πολυ καλο αυτοκινητοδρομο κορινθου τριπολης και καλαματας !!
    Επίσης, έχεις άλλη κρεμαγιέρα.

Σελίδα 5 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP