Εγω νομιζω οτι υπαρχει μια πολυ απλα εξηγηση που εχω παρατηρησει εγω τουλαχιστον σε τετοιες συνθηκες.
Η ιδια διαδρομη με διαφορετικα διαφορετικα χλμ καθε φορα,γινεται εντελως διαφορετικη διαδρομη.
Πολυ απλα μιλώντας,οταν περνας απο καπου με 100 χ.α.ω πανω απο ενα μικρο γιαμπ ή βύθισμα του δρόμου εχεις μια Α αντιδραση του αυτοκινητου σου.
Το ιδιο σημειο με 250+ καταλαβαινουμε ολοι οτι η αντιδραση του αυτοκινητο δεν θα ειναι οτι καλυτερο.
Θελω να πω Νικολα οτι σε εκεινη την στροφη πιθανοτατα να υπαρχει μια ιδιαιτεροτητα του δρομου η οποια κανει το αυτοκινητο διαφορετικα αναλογα με το ποσα χλμ περνας καθε φορα.
Κοινώς,στο οριο και το καπακι της μπυρας μπορει να σε στειλει στο χαντακι!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 20-03-14 στις 14:56
insane in the ///Midbrain