κανενας τουρμπατος να μας κανει υπολογισμο.
το αμαξι προριζεται για καθημερινη μαλλον νυχτερινη χρησηοχι για κοντρες και πιστα .
κανενας τουρμπατος να μας κανει υπολογισμο.
το αμαξι προριζεται για καθημερινη μαλλον νυχτερινη χρησηοχι για κοντρες και πιστα .
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
θα συμφωνήσω με τον πρόεδρο. ένα τετρακύλινδρο 18άρι μοτέρ της μπεμβε,
είναι και γαμώ τις πλατφόρμες για να γίνει μια τέτοια δουλειά. άσε που μετά
θα είναι τελείως παιχνίδι όπως είπε ο σταμάτης...κράτα το όσο αντέξει, και μετά
πέταμα. άσε που στην τελική και το Μ54, ψόφιο είναι μετά τον πρώτο μήνα.
αυτό και να το βαρεθείς, με πολύ ίγο έξτρα χρήμα, μπορείς να το ανεβάσεις
λίγο ακόμα.
επίσεις γνώμη μου είναι αντί για M54, με κάτι τις παραπάνω περίπου στο χιλιιάρικο,
βάζεις ένα S54 και είσαι τελείως κομπλέ. εδώ που φτάσαν οι τιμές, δεν αξίζει τα
λεφτά του κανένα Μ54. η μία η άλλη έρχεται με τα S54.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
το S54 μια χαρά είναι για καθημερινή χρήση, όπως και Μ54. απλά το ένα θα το γουστάρεις
κάθε μέρα, και δεν θα το βαρεθείς ποτέ σαν μοτέρ. αντίθετα, το Μ54 είναι απλώς ένας
μεγάλος κινητήρας της πεμβέ. τπτ το ιδιαίτερο. στον πρώτο μήνα το βαριέσαι...
απο την άλλη το τούρμπο, δεν είναι και ότι καλύτερο για καθημερινή χρήση,
εκτός και αν το δώσεις 30 άλογα επιπλέον δύναμη, και το κάνεις απλά να πειγαίνει
το αμάξι λίγο πιο αξιοπρεπώς. τζάμπα λεφτά δλδ...το πολύ ανεβασμένο απο την
άλλη, μπορεί και να σε κουράσει. εγώ επειδή είμαι και λίγο κάγκουρας, θα
τούρμπιζα το 18άρι όσο πάει, και θα είχα το νού μου!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
katsaraios (12-10-11)
katsaraios (12-10-11), S8N (12-10-11)
συμφωνώ. την λειτουργεία του Μ54 δεν θα τον έχει. αν όμως φτιαχτεί σωστά το
18άρι, μπορεί να γίνει πολύ πιο ωραίο. αξιόπιστο να γίνει σαν το Μ54, δεν υπάρχει
περίπτωση ούτε μία στο εκατομύριο, ακόμα και αν μείνει μαμά...τα Μ54, είναι στην
κυριολεξία αλεξίσφαιρα. ίσως τα πιο αξιόπιστα μοτέρ που έχει βγάλει ποτέ η πεμβε.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
katsaraios (12-10-11)
Σοβαρο τουρμπισμα με κατω απο 4000 ευρωπουλα δεν γινεται....Και μιλαμε για 1ο σταδιο με αποδοση 170-190hp με πιεση ασφαλειας,ισως 200+ για κανα ανοιγματακι εχθρικο.Αν δεν θες να κυκλοφορεις αδηλωτος ή ημινομιμος(2λιτρος δηλωμενος) βαλε κομπρεσσορα.Και πιο φτηνα θα σου βγει και θα νομιζεις οτι απεκτησες κυβικα και κανει και για την καθημερινη χρηση που το θες...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
katsaraios (12-10-11), Ptboul (13-10-11)