Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 163

Θέμα: [E46] turbo ή Μ54

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα συμφωνήσω με τον πρόεδρο. ένα τετρακύλινδρο 18άρι μοτέρ της μπεμβε,
    είναι και γαμώ τις πλατφόρμες για να γίνει μια τέτοια δουλειά. άσε που μετά
    θα είναι τελείως παιχνίδι όπως είπε ο σταμάτης...κράτα το όσο αντέξει, και μετά
    πέταμα. άσε που στην τελική και το Μ54, ψόφιο είναι μετά τον πρώτο μήνα.
    αυτό και να το βαρεθείς, με πολύ ίγο έξτρα χρήμα, μπορείς να το ανεβάσεις
    λίγο ακόμα.
    επίσεις γνώμη μου είναι αντί για M54, με κάτι τις παραπάνω περίπου στο χιλιιάρικο,
    βάζεις ένα S54 και είσαι τελείως κομπλέ. εδώ που φτάσαν οι τιμές, δεν αξίζει τα
    λεφτά του κανένα Μ54. η μία η άλλη έρχεται με τα S54.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα συμφωνήσω με τον πρόεδρο. ένα τετρακύλινδρο 18άρι μοτέρ της μπεμβε,
    είναι και γαμώ τις πλατφόρμες για να γίνει μια τέτοια δουλειά. άσε που μετά
    θα είναι τελείως παιχνίδι όπως είπε ο σταμάτης...κράτα το όσο αντέξει, και μετά
    πέταμα. άσε που στην τελική και το Μ54, ψόφιο είναι μετά τον πρώτο μήνα.
    αυτό και να το βαρεθείς, με πολύ ίγο έξτρα χρήμα, μπορείς να το ανεβάσεις
    λίγο ακόμα.
    επίσεις γνώμη μου είναι αντί για M54, με κάτι τις παραπάνω περίπου στο χιλιιάρικο,
    βάζεις ένα S54 και είσαι τελείως κομπλέ. εδώ που φτάσαν οι τιμές, δεν αξίζει τα
    λεφτά του κανένα Μ54. η μία η άλλη έρχεται με τα S54.
    ναι αλλα μιλαμε για καθημερινη χρηση Θωμα

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι αλλα μιλαμε για καθημερινη χρηση Θωμα
    το S54 μια χαρά είναι για καθημερινή χρήση, όπως και Μ54. απλά το ένα θα το γουστάρεις
    κάθε μέρα, και δεν θα το βαρεθείς ποτέ σαν μοτέρ. αντίθετα, το Μ54 είναι απλώς ένας
    μεγάλος κινητήρας της πεμβέ. τπτ το ιδιαίτερο. στον πρώτο μήνα το βαριέσαι...
    απο την άλλη το τούρμπο, δεν είναι και ότι καλύτερο για καθημερινή χρήση,
    εκτός και αν το δώσεις 30 άλογα επιπλέον δύναμη, και το κάνεις απλά να πειγαίνει
    το αμάξι λίγο πιο αξιοπρεπώς. τζάμπα λεφτά δλδ...το πολύ ανεβασμένο απο την
    άλλη, μπορεί και να σε κουράσει. εγώ επειδή είμαι και λίγο κάγκουρας, θα
    τούρμπιζα το 18άρι όσο πάει, και θα είχα το νού μου!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    katsaraios (12-10-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το S54 μια χαρά είναι για καθημερινή χρήση, όπως και Μ54. απλά το ένα θα το γουστάρεις
    κάθε μέρα, και δεν θα το βαρεθείς ποτέ σαν μοτέρ. αντίθετα, το Μ54 είναι απλώς ένας
    μεγάλος κινητήρας της πεμβέ. τπτ το ιδιαίτερο. στον πρώτο μήνα το βαριέσαι...
    απο την άλλη το τούρμπο, δεν είναι και ότι καλύτερο για καθημερινή χρήση,
    εκτός και αν το δώσεις 30 άλογα επιπλέον δύναμη, και το κάνεις απλά να πειγαίνει
    το αμάξι λίγο πιο αξιοπρεπώς. τζάμπα λεφτά δλδ...το πολύ ανεβασμένο απο την
    άλλη, μπορεί και να σε κουράσει. εγώ επειδή είμαι και λίγο κάγκουρας, θα
    τούρμπιζα το 18άρι όσο πάει, και θα είχα το νού μου!!!
    θα συμφωνήσω για την σύγκριση μεταξύ Μ54 και S54...εγώ έχω το 3λιτρο και ήδη σκέφτομαι κομπρέσορα ή Μ5...
    όμως μεταξύ Μ43 και Μ54 δεν υπάρχει επαφή στην λειτουργία, όσα bar και να ρίξεις στον Μ43

  6. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    katsaraios (12-10-11), S8N (12-10-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα συμφωνήσω για την σύγκριση μεταξύ Μ54 και S54...εγώ έχω το 3λιτρο και ήδη σκέφτομαι κομπρέσορα ή Μ5...
    όμως μεταξύ Μ43 και Μ54 δεν υπάρχει επαφή στην λειτουργία, όσα bar και να ρίξεις στον Μ43
    συμφωνώ. την λειτουργεία του Μ54 δεν θα τον έχει. αν όμως φτιαχτεί σωστά το
    18άρι, μπορεί να γίνει πολύ πιο ωραίο. αξιόπιστο να γίνει σαν το Μ54, δεν υπάρχει
    περίπτωση ούτε μία στο εκατομύριο, ακόμα και αν μείνει μαμά...τα Μ54, είναι στην
    κυριολεξία αλεξίσφαιρα. ίσως τα πιο αξιόπιστα μοτέρ που έχει βγάλει ποτέ η πεμβε.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP