katsaraios (12-10-11)
Σοβαρο τουρμπισμα με κατω απο 4000 ευρωπουλα δεν γινεται....Και μιλαμε για 1ο σταδιο με αποδοση 170-190hp με πιεση ασφαλειας,ισως 200+ για κανα ανοιγματακι εχθρικο.Αν δεν θες να κυκλοφορεις αδηλωτος ή ημινομιμος(2λιτρος δηλωμενος) βαλε κομπρεσσορα.Και πιο φτηνα θα σου βγει και θα νομιζεις οτι απεκτησες κυβικα και κανει και για την καθημερινη χρηση που το θες...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
katsaraios (12-10-11), Ptboul (13-10-11)
Για μενα 316 και τουρμπο, και να σπασει ποσο εχει ανα μοτερ? τα βρισκεις με το κιλο..
Αν και δεν τον γνωριζω προσωπικα, στο αργος ο καρρας εχει φτιαξει πολλα και σωστα τουρμπο και κομπρεσσορ
Ενας φιλος ειχε βαλει κομπρεσσορ σε ενα 318 46 εδω και 7-8 χρονια, το αμαξι το ειχα οδηγησει ηταν γυρω στα 170 αλογα αλλα πηγαινε σουπερ!! μου ειχε αρεσει πολυ
Το αμαξι το πουλησε με 180 χιλ χλμ και απο οτι μου ειπε, ο επομενος το εχει ακομα χωρις προβληματα.
Ενας φιλος ακομα που ειχε ενα 46 μ3 εκανε ολα τα σερβις εκει και ειχε δει πολλα τουρμπο.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ....ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.
συγνωμη για το οφ-τοποικ αλλα ηθελα να ρωτησω
σε valvotronic μπαινει τουρμπο?
Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!
όντως!!!καλά λένε τα παιδιά...υπάρχει και η λύση του κομπρέσορ, αλλά δεν νομίζω ότι
αξίζει τόσο σε αυτό το μοτέρ όσο θα άξιζε ένα τούρμπο...πάντως όπως είπε και ο φίλος
ΜΙΚΕ, το τεσσαράκι, για να κάνεις σωστή δουλειά το'χεις για πλάκα...φυσικά μιλάμε
και για πολύ μελέτη, και πράγματα που σίγουρα δεν μπορούν να υπολογιστούν σωστά
απο την αρχή...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
BILL007 (12-10-11), Kostas_1 (12-10-11), Leonidas_E39 (13-10-11), Ptboul (13-10-11)
Γιώργο χαίρομαι πολύ που θέτεις αυτό το ερώτημα γιατί εδώ και πολύ καιρό με απασχολεί και εμένα κάτι ανάλογο! (Μ43 με light turbo ή κομπρέσορα ή μετατροπή σε 2.2) οπότε πήρα κι εγώ τις απαντήσεις μου! Εγώ όμως χρησιμοποιώ την ζέτα μου ως δέυτερο αμάξι για βόλτες ή Σαβ/κο οπότε στην δικιά σου περίπτωση θα συμφωνήσω με την λύση του κομπρέσορα! ΚΑΙ νόμιμος είσαι, ΚΑΙ γκαζάκι έχεις, ΚΑΙ αξιόπιστο είναι, ΚΑΙ νορμάλ κατανάλωση έχεις(αν δεν του πίνεις το αίμα!) δλδ ΕΜ ΣΑΜΠΟΥ, ΕΜ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝΕΡ!
Υ.Γ: Υπάρχει κανείς στο forum με Ζ3 με Μ43 τούρμπο ή κομπρέσορα για κανένα επιτόπιο νταλαβέρι? Αναμονή για ΠΜ...........
Aγαπητε συμφορουμιτη,
στο διλλημα που εθεσες ,μπορεις να κανεις αυτο... :
ή μπορεις να κανεις αυτο...
Υπαρχει και αλλη μια επιλογη ομως....χεχεχε![]()
![]()
mse36 (12-10-11), Panos 316T (12-10-11)
ναι αν δεις στο αρχικο ποστ μιλαω για ετοιμο πακετο κομπλε στα 4.5 χιλιαρικα για Μ54 οποτε καπου εκει παιζει το μπατζετ της μετατροπης αντε κανα 500 παραπανω
Για τον Καρρα σκεφτομαι λογω παλαιοτερων φιλων που ασχοληθηκαν εκει εχουν καλη γνωμη ειδικα για τις τοποθετησεις σε Μ43
Σταυρο τον κομπρεσσορα δεν τον εχω αποκλειση απλα πιστευω θα ξεφευγω προς τα πανω σε χρημα
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Ο Μ54 για ταξιδι ειναι απλα απαικτος.Αν εχεις και το εξαρι παρολο το θεομακρο διαφορικο το αφηνεις να σε παει με αρκετα λογικη καταναλωση μαλιστα.Τωρα επειδη το προηγουμενο μου ηταν διλιτρο τουρμπατο καταλαβαινω το διλημα.Σιγουρα στον Μ54 δεν θα νιωσεις ποτε αυτη την ωμη αισθηση επιταχυνσης που σου δινει η τουρμπινα και την αγκυλωση στο προσωπο απο το μονιμο χαμογελο ευχαριστησης.Απο την αλλη ομως δεν θα κοιταζεις και καθε λιγο τον πινακα οργανων για θερμοκρασια λαδιων νερου και ειδικα αυτος της βενζινας που παντα εκανε κατακορυφη βουτια.Εγω παντος και τριλιτρο που το εκανα παλι κατι μου λειπει απο την αισθηση του αυτοκινητου.Για τρεις χιλιαδες κυβικα το περιμενα πιο αγριο
Samaro (13-10-11)