Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 163

Θέμα: [E46] turbo ή Μ54

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ταξίδια = πολλά km

    Τούρμπο + ταξίδια = τον λοπού.

    τούρμπο (+)

    -Αξεπέραστη αίσθηση ροπής και επιτάχυνσης, αίσθηση κυριαρχίας στον δρόμο - μόνο σε Μ έκδοση πιστεύω υπάρχει επαφή αίσθησης/σύγκρισης.
    -Φορολογική αβάντα
    -χαμηλή και καλά κατανάλωση

    τούρμπο (-)

    -Αλλαγή τουρΠίνας κάθε (μ.ο) 50.000km (1.500 ευρώ για πιασοκολέ/ποιοτικές καταστάσεις)
    -Αλλαγή γουέϊστ γκέητ (600 ευρώ)
    -Αλλαγή ιντερκούλερ (αυτό δε το πρόλαβα ευτυχώς)
    - Αυξημένη κατανάλωση λαδιού (μακροχρόνια αύξηση κόστους χρήσης)
    -Αποκλειστική χρήση καυσίμου 100 οκτανίων (μακροχρόνια αύξηση κόστους χρήσης)
    -Φοβάσαι να περάσεις από πολλά και βαθιά νερά.
    -Βαρεμάρα και εντελώς μη - πρακτικό σε καθημερινή συμβίωση η αναμοΝή του σταμάτα/ξεκίνα. (σου σπάει τα νεύρα ο μπιτζινάς: σβύστε το κύριε. -χμμ.. εεε, βάλτε εσείς κ το σβήνω σε λίγο..)
    και άλλα που μου διαφεύγουν.

    Τα παραπάνω είναι απόρροια προσωπική με συμβίωση σε Μ40.

    Ίσως πολλά να έχουν αλλάξει από τότε οπότε ας μας διαφωτίσουν οι φρέσκοι γνώστες, πχ Panos316T.

    Για τον 3lt τα ξέρεις μόνος σου
    εμπειρια απο τουρμπο εχω απο το σμαρτ.
    Με ενα καλο πυρομετρο και ενα μπαρομετρο με turbo timer σβηνεις και στεγνα αμα θελεις.
    Ουτε κρυωματα
    ουτε τιποτα.

    Επισης για την ωρα που θες να κανεις το κεφι σου, τραβας μια πιεση στο θεο (εχω δωσει και 1.6) και σουζαρεις για την πλακα σου. (εννοειται οχι καθε μερα)

    Αυτα περι βενζινων κτλ τα ακουω πολυ επιστημονικα.
    Αμα ρυθμισεις με απλη, απλη θα καις.
    Αμα ρυθμισεις με μαζουτ, παλι μαζουτ θα καις.
    Δεν ειναι απαραιτητο να δουλευεις 100αρα.
    Καλο ειναι, ναι. Απαραιτητο οχι.

    Οι τουρμπινες δεν ειναι αναγκη να αλλαζουν.
    Υπαρχουν κιτ επισκευης. (καλοι και κακοι μαστορες υπαρχουν παντου)

    Το σμαρτακι εχει αλλαξει 2 μηχανες και 2 τουρμπινες με τη δευτερη μηχανη.
    Σημερα ειναι σαν καινουργιο παλι.
    Δεν ειναι ταμπου να σπασεις εναν κινητηρα.
    Ενταξει, ζημια ειναι, λεφτα κοστιζει. Ταμπου ομως δεν ειναι.
    500 ευρω πηρε φιλος 1.800αρη bmw και τον φορεσε επανω σχεδον μονος του.
    Ουτε καν μετωπη δεν εβγαλε. Ο χωρος ειναι απλετος για τον 4κυλινδρο.
    1.000 κανει το μοτερ του σμαρτ.
    Οι τιμες πλεον ειναι ξεφτιλα.
    Ψηφιζω τουρμπο δαγκωτο.
    Ναι
    Σπανε
    Χαλανε
    Καινε

    Αλλα εκεινο το μπαμ ρε παιδια, δεν υπαρχει πουθενα.
    Η τουρμπινα μπορει να δινει τα ιδια αλογα με την ατμοσφαιρα.
    Αλλα για εκεινη τη στιγμη που θα το τσαρουχωσεις και θα γουρλωσεις τα ματια λεγοντας μ α λ α κ α μου τι κανει το αμαξι!!!! Ειναι αλλου.
    Ακομα και με σμαρτακι.
    Ποσο μαλλον να εχεις λεβιε με ταχυτητες και 200αλογα με 25 κιλα ροπη.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (12-10-11), Dimzan (12-10-11), katsaraios (12-10-11), Kostas_1 (12-10-11), Ptboul (12-10-11), Thomelef (12-10-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP