-
Eντάξει το Μ3 είναι μία τριάρα κατά βάση μη γελιόμαστε, το ότι έχει άλλες ρόδες και ανάρτηση δε σημαίνει ότι έχουν γίνει θαύματα και στο σασί. Το 92 έχει άλλο βάρος, άλλο μεταξόνιο, και πολύ πολύ καλύτερο δέσιμο και ακαμψία. Ναι πάνω από τα 220 - 230 θέλει κότσια για να στρίψει και σε αγχώνει, παρόλα αυτά όμως αντιδρά πολύ ομαλά στις ανωμαλίες του δρόμου ακόμη και στα πολλά χλμ και σε σύγκριση με άλλα σπορ BMW της εποχής του είναι τρένο. Πραγματικά δεν θα θέλατε Nίκο και Θωμά να είχατε κάνει τα ίδια με Ζ4Μ...αυτό το αμάξι ακόμη και στα 130 σε Ελληνικό δρόμο αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following 5 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:
Bitz (21-03-14), chrisgiapz3 (21-03-14), nik200 (20-03-14), nikos bob (27-03-14), Ε91 (20-03-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP