
Αρχικό μήνυμα απο
Stamatis
εμπειρια απο τουρμπο εχω απο το σμαρτ.
Με ενα καλο πυρομετρο και ενα μπαρομετρο με turbo timer σβηνεις και στεγνα αμα θελεις.
Ουτε κρυωματα
ουτε τιποτα.
Επισης για την ωρα που θες να κανεις το κεφι σου, τραβας μια πιεση στο θεο (εχω δωσει και 1.6) και σουζαρεις για την πλακα σου. (εννοειται οχι καθε μερα)
Αυτα περι βενζινων κτλ τα ακουω πολυ επιστημονικα.
Αμα ρυθμισεις με απλη, απλη θα καις.
Αμα ρυθμισεις με μαζουτ, παλι μαζουτ θα καις.
Δεν ειναι απαραιτητο να δουλευεις 100αρα.
Καλο ειναι, ναι. Απαραιτητο οχι.
Οι τουρμπινες δεν ειναι αναγκη να αλλαζουν.
Υπαρχουν κιτ επισκευης. (καλοι και κακοι μαστορες υπαρχουν παντου)
Το σμαρτακι εχει αλλαξει 2 μηχανες και 2 τουρμπινες με τη δευτερη μηχανη.
Σημερα ειναι σαν καινουργιο παλι.
Δεν ειναι ταμπου να σπασεις εναν κινητηρα.
Ενταξει, ζημια ειναι, λεφτα κοστιζει. Ταμπου ομως δεν ειναι.
500 ευρω πηρε φιλος 1.800αρη bmw και τον φορεσε επανω σχεδον μονος του.
Ουτε καν μετωπη δεν εβγαλε. Ο χωρος ειναι απλετος για τον 4κυλινδρο.
1.000 κανει το μοτερ του σμαρτ.
Οι τιμες πλεον ειναι ξεφτιλα.
Ψηφιζω τουρμπο δαγκωτο.
Ναι
Σπανε
Χαλανε
Καινε
Αλλα εκεινο το μπαμ ρε παιδια, δεν υπαρχει πουθενα.
Η τουρμπινα μπορει να δινει τα ιδια αλογα με την ατμοσφαιρα.
Αλλα για εκεινη τη στιγμη που θα το τσαρουχωσεις και θα γουρλωσεις τα ματια λεγοντας μ α λ α κ α μου τι κανει το αμαξι!!!! Ειναι αλλου.
Ακομα και με σμαρτακι.
Ποσο μαλλον να εχεις λεβιε με ταχυτητες και 200αλογα με 25 κιλα ροπη.