Σελίδα 5 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 163

Θέμα: [E46] turbo ή Μ54

  1. #41
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Έλα ρε Γιώργο τι το έκανες το 306;

    Λοιπόν έχουμε και λέμε...για να φτιάξεις ένα light turbo Μ43 όπως σου είπαν και τα παιδιά παραπάνω πρέπει να υπολογίζεις εκεί στα 4000 ευρώ και φυσικά προς τα πάνω δεν υπάρχουν όρια αν ανοιχτεί το μοτέρ μπουν σφυρήλατα σωθικά κτλ...Τώρα την μετατροπή όπως είπες την βρίσκεις στα ίδια λεφτά,τα βάζεις κάτω και προχωράς σε αυτό που πιστεύεις οτι σε εκφράζει και σε συμφέρει περισσότερο.

    Το δικό μου το έχω χρόνια τουρμπισμένο λειτουργεί παραδειγματικά όποιος θέλει μπορεί να το δει και σε δράση!Για την κατανάλωση μην ακούς μπούρδες αμα δε το πατάς καίει και λιγότερο απο το εργοστασιακό,αν πηγαίνεις όλη την ώρα τουρμπισμένος λογικό είναι να καίει...δοκιμασμένα πράγματα.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Libanner For This Useful Post:

    ghost-rider (12-10-11), katsaraios (12-10-11), Kostas_1 (12-10-11), Panos 316T (12-10-11), Ptboul (13-10-11), Thomelef (12-10-11)

  3. #42
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Libanner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έλα ρε Γιώργο τι το έκανες το 306;

    Λοιπόν έχουμε και λέμε...για να φτιάξεις ένα light turbo Μ43 όπως σου είπαν και τα παιδιά παραπάνω πρέπει να υπολογίζεις εκεί στα 4000 ευρώ και φυσικά προς τα πάνω δεν υπάρχουν όρια αν ανοιχτεί το μοτέρ μπουν σφυρήλατα σωθικά κτλ...Τώρα την μετατροπή όπως είπες την βρίσκεις στα ίδια λεφτά,τα βάζεις κάτω και προχωράς σε αυτό που πιστεύεις οτι σε εκφράζει και σε συμφέρει περισσότερο.

    Το δικό μου το έχω χρόνια τουρμπισμένο λειτουργεί παραδειγματικά όποιος θέλει μπορεί να το δει και σε δράση!Για την κατανάλωση μην ακούς μπούρδες αμα δε το πατάς καίει και λιγότερο απο το εργοστασιακό,αν πηγαίνεις όλη την ώρα τουρμπισμένος λογικό είναι να καίει...δοκιμασμένα πράγματα.
    Πες τα Θοδωρή!!!!



  4. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    katsaraios (12-10-11)

  5. #43
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Libanner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έλα ρε Γιώργο τι το έκανες το 306;

    Λοιπόν έχουμε και λέμε...για να φτιάξεις ένα light turbo Μ43 όπως σου είπαν και τα παιδιά παραπάνω πρέπει να υπολογίζεις εκεί στα 4000 ευρώ και φυσικά προς τα πάνω δεν υπάρχουν όρια αν ανοιχτεί το μοτέρ μπουν σφυρήλατα σωθικά κτλ...Τώρα την μετατροπή όπως είπες την βρίσκεις στα ίδια λεφτά,τα βάζεις κάτω και προχωράς σε αυτό που πιστεύεις οτι σε εκφράζει και σε συμφέρει περισσότερο.

    Το δικό μου το έχω χρόνια τουρμπισμένο λειτουργεί παραδειγματικά όποιος θέλει μπορεί να το δει και σε δράση!Για την κατανάλωση μην ακούς μπούρδες αμα δε το πατάς καίει και λιγότερο απο το εργοστασιακό,αν πηγαίνεις όλη την ώρα τουρμπισμένος λογικό είναι να καίει...δοκιμασμένα πράγματα.
    307 το πεζο Θεοδωρη..
    Στο θεμα μας,
    οπως τα λες τα σκεφτομαι και προσπαθησα να το περιγραψω,δεν σκιζω ουτε κοντραρω καθημερινα τα αμαξια μου ποσο μαλλον τωρα που με τις βενζινες στα υψη ειναι παραλογο να οδηγας καθημερινα ετσι.
    Με ενδιαφερει παραπανω δυναμη απο τα τιμια οπως ειπα αλογα του 1.9 και φυσικα λογω χαρατσιων δεν θα σκεφτομουνα καθολου για τουρμπο οπως εκανα οσοι ξερουν παλιοτερα,κατευθειαν στον Μ54 και μια χαρα.
    Το θεμα το αλλο ειναι με προγραμματισμο περιφερειακα τι γινετε?
    Ακομα κανεις δεν εχει προτεινει καποιον εκτος του Καρρα που ειναι εξπερ .
    Το τουρμπισμα με ενδιαφερει για πρωτο σταδιο οχι πειραγμα σε μοτερ τα βασικα και μεταδοση -φρενα αν χρειαζεται αναλογα το κερδος σε ιπποδυναμη.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. #44
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να απαντησω λοιπον και εγω απο την εμπειρια μου με τον κομπρεσσορα! αν και καταπιανομαι με τις τελευταιες ρυθμισεις, εγω δει πολυ ενθαρρυντικα δειγματα! ακομα και στο 0,3 που δουλευει ακομα και με εργοστασιακο προγραμμα ...η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη(δοκιμασα ζ3 1,9 και η διαφορα ηταν αρκετα μεγαλη)! στο 0,5-0,6...που το δουλευω περιστασιακα και μη εχοντας ρυθμισει ακομα σωστα τον παραλληλο( αυτο γινεται σε συνεργασια με τον φιλο Ζωη..bmw316turbo...) ,,το αμαξι βγαζει αρκετη δυναμη απο χαμηλα και με πολυ καλη αισθηση!

  7. The Following 4 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    joseph (12-10-11), katsaraios (12-10-11), mse36 (12-10-11), Panos 316T (12-10-11)

  8. #45
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    να απαντησω λοιπον και εγω απο την εμπειρια μου με τον κομπρεσσορα! αν και καταπιανομαι με τις τελευταιες ρυθμισεις, εγω δει πολυ ενθαρρυντικα δειγματα! ακομα και στο 0,3 που δουλευει ακομα και με εργοστασιακο προγραμμα ...η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη(δοκιμασα ζ3 1,9 και η διαφορα ηταν αρκετα μεγαλη)! στο 0,5-0,6...που το δουλευω περιστασιακα και μη εχοντας ρυθμισει ακομα σωστα τον παραλληλο( αυτο γινεται σε συνεργασια με τον φιλο Ζωη..bmw316turbo...) ,,το αμαξι βγαζει αρκετη δυναμη απο χαμηλα και με πολυ καλη αισθηση!
    εδω προτεινεις αλλη λυση αλλα βλεπω πολυ παιδεμα Λευτερη,θα πρεπει να εχω λυση ετοιμη γιατι δεν μπορω να μην χρησιμοποιω το αυτοκινητο.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  9. #46
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παρε ενα mx5 χρυσε μου ανθρωπε.
    2 χιλιαρικα το ΜΧ5 και 3 χιλιαρικα το τουρμπισμα και τελείωσες.

  10. #47
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    παρε ενα mx5 χρυσε μου ανθρωπε.
    2 χιλιαρικα το ΜΧ5 και 3 χιλιαρικα το τουρμπισμα και τελείωσες.
    2 μετρα ρε που να ξαπλωσω κει κατου??

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  11. #48
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    2 μετρα ρε που να ξαπλωσω κει κατου??
    μια χαρα μπαινεις.
    σαν το ποδαρι σου στην καλτσα θα νοιώθεις.
    ακου το Σταμάτη που σου λέει.
    ειναι μεγάλο λουνα παρκ αυτο το αμαξάκι

  12. #49
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μια χαρα μπαινεις.
    σαν το ποδαρι σου στην καλτσα θα νοιώθεις.
    ακου το Σταμάτη που σου λέει.
    ειναι μεγάλο λουνα παρκ αυτο το αμαξάκι
    θα επαιρνα Ζ3 Προεδρε αλλα θελω να βαζω τα βατραχοπεδιλα-συμπραγκαλα του ερωτα το καλοκαιρι και κανα τενεκε λαδακι το χειμωνα

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  13. The Following 2 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    joseph (12-10-11), Ptboul (13-10-11)

  14. #50

    Προεπιλογή

    πάρε ένα 316 Ε46 f/l με Ν40 ή Ν45. Πέταξε του πάνω ένα Ν42 ή Ν46 Β20 με 143 αλογάκια και ροπούλα. Οικονομία ,αξιόπιστο, φρέσκο ,αδήλωτο.

Σελίδα 5 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP