Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: Μετά τα 160...

  1. #1
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή Μετά τα 160...

    320 Ε90: Εχθές παρατήρησα οτι μετά τα 160 το αυτοκίνητο παρουσίαζε ενα ελαφρύ τρέμουλο, αρχικά υπέθεσα οτι ήταν απο τα λάστιχα όμως όταν άφηνα το γκάζι σταματούσε, στη συνέχεια παρατήρησα οτι δεν ανέβαινε πάνω απο 210 ενω εχω δει κοντά 230 (κοντερ). Στροφές ανεβάζει κανονικά, δεν έχω ρεταρισμα σε ρελαντί, ούτε πρόβλημα στις αλλαγές, δεν ακούω κάποιο περίεργο θόρυβο, δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη, τι μπορεί να συμβαίνει? Κακή βενζίνη? Πολλαπλασιαστές? Κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση?

  2. #2
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tα 160 κατι μου λενε για πισω ζυγισμα.

    Αλλη επιλογη η κακη βενζινη.

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  3. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    nikos1400 (17-12-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    320 Ε90: Εχθές παρατήρησα οτι μετά τα 160 το αυτοκίνητο παρουσίαζε ενα ελαφρύ τρέμουλο, αρχικά υπέθεσα οτι ήταν απο τα λάστιχα όμως όταν άφηνα το γκάζι σταματούσε, στη συνέχεια παρατήρησα οτι δεν ανέβαινε πάνω απο 210 ενω εχω δει κοντά 230 (κοντερ). Στροφές ανεβάζει κανονικά, δεν έχω ρεταρισμα σε ρελαντί, ούτε πρόβλημα στις αλλαγές, δεν ακούω κάποιο περίεργο θόρυβο, δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη, τι μπορεί να συμβαίνει? Κακή βενζίνη? Πολλαπλασιαστές? Κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση?

    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Cobalt : 17-12-13 στις 14:28

  5. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (17-12-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ακόμα και σε δισκόπλακες. Πρέπει να τα δεις ένα-ένα.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  7. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    Kostas_1 (17-12-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μετά τα 180 πάντως ή κάπου εκεί τα ψιλοτρέμουλα είναι και φυσιολογικά...
    επειδή αναφέρει οτι με το άφημα χανόταν γιαυτό εστιάζω σε κεντρικό και μεσαία τριβή.

  9. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    ΜΙΧΑΛΗΣ (17-12-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Κι όμως, στην ευθεία της Τρίπολης πίστεψε με τα έχω δει 3-4 φορές, τα δε 220 (κοντέρ πάντα) πολύ συχνότερα. Το κεντρικό δεν θα έπρεπε να ακούγεται και σε πιο χαμηλές ταχύτητες αλλά με στροφές ψηλά?

  11. #7
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι όμως, στην ευθεία της Τρίπολης πίστεψε με τα έχω δει 3-4 φορές, τα δε 220 (κοντέρ πάντα) πολύ συχνότερα. Το κεντρικό δεν θα έπρεπε να ακούγεται και σε πιο χαμηλές ταχύτητες αλλά με στροφές ψηλά?
    λάθος!
    δεν ισχύει αυτό...

  12. #8
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bazil Van Sinner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tα 160 κατι μου λενε για πισω ζυγισμα.

    Αλλη επιλογη η κακη βενζινη.
    Μια λεπτομέρεια συνειρμικά, μιας και ανέφερες το ζύγισμα: ήμουν μόνος χωρίς επιβάτες, αλλά με γεμάτο πορτμπαγκάζ (στο κέντρο και προς τα πίσω καθίσματα τα πιο βαριά αντικείμενα) και κάτι λίγα πράγματα πίσω απο οδηγό και συνοδηγό

  13. #9
    Εγγραφή
    01-01-13
    Μηνύματα
    625
    Thanked
    484
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Είναι πολύ το 230 για 320???εγώ που έχω περάσει τα 240 και πήγαινε και άλλο άμα το πατούσα τι να πω?

  14. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Εχω δει 240 κοντερισια στο 116 σε πολυ κ ευνοικο δρομο...
    Οπως σωστα ειπωθηκε μπορει να ειναι πολλοι παραγοντες, εκτος των οσων αναφερθηκαν δες κ τις ζαντες μην ειναι καμια στραβη,ευθυγραμμιση,ρουλεμ αν,πολλα μπορει να ειναι...
    Ι donut understeer...

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP