Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 51

Θέμα: Μετά τα 160...

  1. #11
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λαστιχα πρεπει να ειναι.
    στραβωμενα.
    το εχω παθει κ εγω.
    αρχικα εμφανιζεται κοντα στην τελικη κ σιγα σιγα κατεβαινει.

  2. #12
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πριν απο ολα δες και τη ζυγοσταθμιση στις πισω ζαντες.

    Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. #13
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    488
    Thanked
    256
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αμα το κάνει στα 180-200 ;;ειναι λογικό η ποτε δεν ειναι λογικό

  4. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
    αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
    Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
    Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Nick bmwlover (17-12-13), Ptboul (17-12-13)

  6. #15
    Εγγραφή
    01-01-13
    Μηνύματα
    625
    Thanked
    484
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Nino;458581]οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
    αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
    Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
    Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.[/QUOTE

    Νίνο για την 92αρα 320 μιλάω εγώ και δεν έχω λόγο να πω ψέματα...

  7. The Following User Says Thank You to Nikos320 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (17-12-13)

  8. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Nikos320;458583]
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nino Εμφάνιση μηνυμάτων
    οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
    αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
    Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
    Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.[/QUOTE

    Νίνο για την 92αρα 320 μιλάω εγώ και δεν έχω λόγο να πω ψέματα...

    Οχι βρε δεν λεει κανεις οτι λες ψεμματα, απλα τα χιλιομετρα στο ταχυμετρο δεν ειναι πραγματικα!! το σφαλμα δε, μεγαλωνει προοδευτικα οσο μεγαλωνει η ταχυτητα.
    Αν καποια στιγμη τα συγκρινεις με gps θα δεις τις διαφορες!!

  9. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Nikos320 (17-12-13)

  10. #17
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nino Εμφάνιση μηνυμάτων
    οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
    αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
    Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
    Γιαννη οσον αφορα το θεμα,σου εριξα thanks,οσον αφορα το αλλο,πιστευω οτι ξερεις οτι εγω προσωπικα δεν εχω κανεναν λογο να υπερβαλλω για το αμαξι μου το οποιο το αγαπω,αλλα ωρες ωρες του ριχνω κ τα καντηλια καθοτι ειναι λιγο εως αρκετα ψοφιο εκει που το θελω,κ οταν με "κερνανε τσαγακι",κ το αναφερω κ αυτοσαρκαζομαι

    Οn topic again...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nick bmwlover : 17-12-13 στις 16:01
    Ι donut understeer...

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Nikos320 (17-12-13), Nino (17-12-13)

  12. #18
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Nikos320;458583]
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nino Εμφάνιση μηνυμάτων
    οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
    αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
    Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
    Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.[/QUOTE

    Νίνο για την 92αρα 320 μιλάω εγώ και δεν έχω λόγο να πω ψέματα...
    Ωπα,τωρα το ειδα...
    Αρε Γιαννη τι μας εκανες
    Ι donut understeer...

  13. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι βρε Νικ ξερω πολυ καλα!!
    αλλου ειναι το point μου, οτι τα χιλιομετρα που βλεπουμε δεν ειναι πραγματικα, και αυτη ειναι η πραγματικοτητα!!
    Οι τιμες που δινει το εργοστασιο δεν ειναι στη τυχη, ουτε εμεις το παμε καλυτερα το αμαξι και επιασε περισσοτερα. Ισως σε καποιες κατηφορες με ευνοικο ανεμο , ισως ξεπεραστουν τα εργοστασιακα.
    Να σου πω και το αλλο το 90αρι το Ζ4 και το χ3 εχουν τον ιδιο κινητηρα αλλο βαρος αλλο αεροδυναμικο συντελεστη αλλη κυλιση, για αυτο και στο 90αρι δινει 215 και σε μενα 203 τελικη.
    Καπου υπαρχει ενας τυπος που βγαινει ακριβως απο τις στροφες και η πραγματικη ταχυτητα, θα ψαξω να τον βρω!!!

  14. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Nick bmwlover (17-12-13)

  15. #20
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παραπάνω μίλησα για χιλιόμετρα γράφοντας πάντα τι έχω δει στο κοντέρ, δεν άφησα πουθενά να εννοηθεί οτι είναι και πραγματικά, τα ανέφερα για να επισημάνω οτι είδα περίπου 20 χλμ κάτω απ' όσο έχω δει άλλες φορές. On topic τώρα, οκ να ξεκινήσω με ζυγοστάθμιση, αλλά συνήθως σε προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα όταν εμφανιζόταν τρέμουλο το καταλάβαινα κυρίως στο τιμόνι και απο τα 120+ όχι μετά τα 160+ όπως τώρα. Ας ξεκινήσω απο το πιο απλό και μετά αν δεν διορθωθεί θα τσεκάρω μπιλιοφόρους-άξονα και βλέπουμε.

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP