Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: Μετά τα 160...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    320 Ε90: Εχθές παρατήρησα οτι μετά τα 160 το αυτοκίνητο παρουσίαζε ενα ελαφρύ τρέμουλο, αρχικά υπέθεσα οτι ήταν απο τα λάστιχα όμως όταν άφηνα το γκάζι σταματούσε, στη συνέχεια παρατήρησα οτι δεν ανέβαινε πάνω απο 210 ενω εχω δει κοντά 230 (κοντερ). Στροφές ανεβάζει κανονικά, δεν έχω ρεταρισμα σε ρελαντί, ούτε πρόβλημα στις αλλαγές, δεν ακούω κάποιο περίεργο θόρυβο, δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη, τι μπορεί να συμβαίνει? Κακή βενζίνη? Πολλαπλασιαστές? Κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση?

    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Cobalt : 17-12-13 στις 14:28

  2. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (17-12-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Κι όμως, στην ευθεία της Τρίπολης πίστεψε με τα έχω δει 3-4 φορές, τα δε 220 (κοντέρ πάντα) πολύ συχνότερα. Το κεντρικό δεν θα έπρεπε να ακούγεται και σε πιο χαμηλές ταχύτητες αλλά με στροφές ψηλά?

  4. #3
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι όμως, στην ευθεία της Τρίπολης πίστεψε με τα έχω δει 3-4 φορές, τα δε 220 (κοντέρ πάντα) πολύ συχνότερα. Το κεντρικό δεν θα έπρεπε να ακούγεται και σε πιο χαμηλές ταχύτητες αλλά με στροφές ψηλά?
    λάθος!
    δεν ισχύει αυτό...

  5. #4
    Εγγραφή
    01-01-13
    Μηνύματα
    625
    Thanked
    484
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Είναι πολύ το 230 για 320???εγώ που έχω περάσει τα 240 και πήγαινε και άλλο άμα το πατούσα τι να πω?

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
    το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!
    Εχω δει 240 κοντερισια στο 116 σε πολυ κ ευνοικο δρομο...
    Οπως σωστα ειπωθηκε μπορει να ειναι πολλοι παραγοντες, εκτος των οσων αναφερθηκαν δες κ τις ζαντες μην ειναι καμια στραβη,ευθυγραμμιση,ρουλεμ αν,πολλα μπορει να ειναι...
    Ι donut understeer...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP