Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 33

Θέμα: Toyo Proxes T1R και υδρολίσθηση

  1. #21
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο joseph Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλακα πλακα νικο, οταν ειχα φερει το τρανζιτ απο γερμανια φορουσε χειμερινα ελαστικα, ειναι γεγονος οτι κρατουσαν φοβερα, και ειδικα στο φρεναρισμα ηταν κλασεις ανωτερα απο τα κανονικα που εχω τωρα, αλλα φαγωθηκαν παρα μα παρα πολυ γρηγορα!!
    χαχαχαχα .....γιατί εγώ?? στην κλούβα χειμερινά έχω αλλά επειδή κάνω πολύ λίγα χλμ... είναι ο τρίτος χρόνος.. μπορεί να "σκούζουν" σαν μωρά το καλοκαίρι επειδή γίνονται ένα με την άσφαλτο ...αλλά από κράτημα, δεν έχουν γλιστρήσει ούτε 1 φορά, ούτε σε βροχή, ούτε πουθενά... σε κανένα κωλόδρομο....

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......Και επειδή είχα πρόσφατα και την εμπειρία από του Νίκου (ξέρεις ...), με 19αρες και δεν άκουσα το παραμικρό κοπάνημα.

    και με πίεση 40-43 να συμπληρώσω εγώ ...

  3. #23
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    και με πίεση 40-43 να συμπληρώσω εγώ ...
    :

  4. #24
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω, οπως ανεφερε και ο Γιαννης, εδω και 2000 περιπου χιλιομετρα εχω πανω τα 050Α. Εχω μεινει ικανοποιημενος, εχει καλη προσφυση σε στεγνο και βρεγμενο ενω σα λαστιχο το βρισκω αρκετα μαλακο... Δεν ειναι michelin, αλλα δεν ηθελα να βαλω michelin ακριβως επειδη παρα ειναι μαλακά και θα τα χασω πολυ γρηγορα.


    Προειδοποιω εδω οτι ακολουθουν υποκειμενικες αποψεις!

    Το καλυτερο μακραν λαστιχο που εχει πεσει στις ροδες μου ειναι το pirelli p zero rosso. Το γκριπ του ειναι απο αλλου, ενω στο βρεγμενο δινει ρεσιταλ.
    Αυτη τη φορα δεν τα επελεξα 1ον: γιατι οποιος θεωρει οτι καπονανε τα 050Α, υποθετω οτι δεν εχει χρησιμοποιησει τα ροσσο..

    Και 2ον και βασικοτερον: ειχα παντα προβλημα με το στραβωμα. Κλασσικοι Ιταλοι. Επιδοσεις μπουνια αλλα με χουσουρια.

    Το eagle F1Α σιγουρα εξαιρετικο, αλλα ηθελα κατι πιο μαλακό.
    Τα Conti sc3 αν και εχουν εξαιρετικη απορροη νερου και υπερβολικα μαλακά ειναι και αρκετο γκριπ δεν εχουν. Τα ειχα στο παρελθον, δεν μου αρεσαν. Ενα + τους παντως ειναι το οτι αυτη τη μετρια αποδοση που εχουν στην αρχη την κρατανε μεχρι τελικης πτωσεως.
    Τα dunlop... θεος φυλαξει. Αν και εμπειρια με αυτα ειχα σε προσθιοκινητο φιλου.
    Τα michelin τα ζω καθε μερα. Και ο αδερφος μου και ο πατερας μου ειναι φανατικοι της φιρμας. Τα απερριψα επειδη δεν ηθελα να μεινω με λινά στο διμηνο... Ειναι παντως εξαιρετικα παντου και παντα. Αλλα υπερβολικα μαλακά. Πεφτουν γρηγορα.
    Τα toyo Τ1R τα φορα ο Μαριος σε 255/19 και 225/19 και προσωπικα τα βρισκω.. Σουπα...

    Υποκειμενικα ολα τα πιο πανω κριτηρια βεβαια, το ξαναλεω, αλλα τα bridge για μενα ηταν λιγο μονοδρομος μετα απο ολες αυτες τις σκεψεις. Δεν υποσχομαι οτι θα τα βαλω και την επομενη φορα βεβαια και ουτε τα συνιστω σε κανεναν γιατι δεν εχουμε ολοι τα ιδια κριτηρια...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 17-10-10 στις 16:13

  5. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    jimdros (20-12-10), S8N (17-10-10)

  6. #25
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα φοραω στο Ε90 ...σε 225/45/17 δεν καταλαβαινω σε πιο κοπανημα αναφερεσαι... Αν θες μπορουμε στην επομενη συναντηση να παμε βολτα να τα δεις
    Aκριβώς τα ίδια ελαστικά στις ίδιες διαστάσεις φοράω κι εγώ στην Ε90 μου και το κοπάνημα είναι φοβερό.
    Σίγουρα παίζει ρόλο ότι είναι rft, αλλά και πάλι τόσο πολύ δεν δικαιολογείται.

    Τα τελευταίας γενιάς rft potenza βέβαια λέγεται πως είναι ιδιαίτερα βελτιωμένα στον τομέα αυτό.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  7. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aκριβώς τα ίδια ελαστικά στις ίδιες διαστάσεις φοράω κι εγώ στην Ε90 μου και το κοπάνημα είναι φοβερό.
    Σίγουρα παίζει ρόλο ότι είναι rft, αλλά και πάλι τόσο πολύ δεν δικαιολογείται.

    Τα τελευταίας γενιάς rft potenza βέβαια λέγεται πως είναι ιδιαίτερα βελτιωμένα στον τομέα αυτό.
    έχουν τεράστια διαφορά!

    Τα πρώτης γενιας RE50A RFT τα είχα κι εγώ στις αρχές, το 2004 ...ανυπόφορα, σκέτα τούβλα.. και είχα κατεβάσει και την πίεση λιγάκι..

    κατά τ' άλλα, άψογο σε καλή άσφαλτο, μέτριο σε γλιστερή άσφαλτο ...σε κλειστά κομμάτια σε οριακές καταστάσεις έβγαζε μούρη (όπως τα περισσότερα) μέτριο αλλά προβλέψιμο σε γλιστερή βρεγμένη άσφαλτο

  8. #27
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα πρώτης γενιας RE50A RFT τα είχα κι εγώ στις αρχές, το 2004 ...ανυπόφορα, σκέτα τούβλα.. και είχα κατεβάσει και την πίεση λιγάκι..

    και εγώ το ίδιο.

    κατά τ' άλλα, άψογο σε καλή άσφαλτο, μέτριο σε γλιστερή άσφαλτο ...σε κλειστά κομμάτια σε οριακές καταστάσεις έβγαζε μούρη (όπως τα περισσότερα) μέτριο αλλά προβλέψιμο σε γλιστερή βρεγμένη άσφαλτο
    Τα είπες όλα

  9. #28
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χμ... Εδω να λαβουμε υποψιν μας οτι αναλογα με το στησιμο του αυτοκινητου ενδεχεται το καθε λαστιχο να το βλεπουμε διαφορετικα ακομα και στο ιδιο μοντελο!

    Ενα μαλακό αυτοκινητο δεν θα διαπιστωσει εντονα το μαγουλιασμα ενος ελαστικου.

    Ενα καμπερωμενο αυτοκινητο θα εκτιμησει ιδιατερα ενα ασυμμετρο ελαστικο, ενω ενα μη καμπερωμενο μαλλον θα το υποτιμησει. Επισης, οι καμπερωμενοι, επειδη πατουν κυριως μονοπαντα ισως να μην βλεπουν εντονα ενα υπερβολικα σκληρο προφιλ. Υποθεση αυτο.

    Ενα σφιχτο αμορτισερ-ελατηριο, θα αλλαξει κατα πολυ την εικονα που εχει ο οδηγος για το καθε λαστιχο.

  10. #29
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα είπες όλα
    Πάντως τα δικά σου Bridgestone Πάνο είναι χρονολογίας 27ης εβδομάδας του '08. Μιλάμε για τα τελευταίας γενιάς Runflat λοιπόν! Τέλος της εβδομάδος με το καλό θα έρθουν και οι ζάντες οπότε θα σου πω και τις δικές μου εντυπώσεις. Να ξέρεις πως μετά από 16 χρόνια σε VAG με ημιάκαμπτους και άπειρους πειραματισμούς από Bilstein Sprint και Vogtland μέχρι PSS9 και ΚW Variant III, ακόμη και τα τρένα του ΟΣΕ μου φαίνονται μαλακά.

    Όσο για τα Runflat, πίνω νερό στ' όνομά τους. Παλαιότερα κυκλοφορούσα με ηλεκτρική τρόμπα στο πορτ-μπαγκάζ γιατί στις οικοδομές όλο και κάποιο καρφί θα πατούσα. Έχει τύχει να φύγω από τον Παχύλα τη μια μέρα με λάστιχα του κουτιού και να πάω την επόμενη με 2 πρόκες σε 1 απ' αυτά. Η μεγάλη ατυχία ήταν πέρυσι όμως έξω από τη Σπάρτη, όταν ένα ατσαλόκαρφο διαπέρασε όχι μόνο το πέλμα αλλά και το πλαϊνό του PS3. Η τρόμπα δε μπορούσε να κάνει τίποτα. Άδειασα όλο τον χώρο των αποσκευών, μου βγήκε η Παναγία να ξεσφίξω τα μπουλόνια (χοροπηδούσα 100 κιλά άνθρωπος πάνω στο σταυρό και δεν καταλάβαιναν τίποτα), έβαλα εκείνη τη γελοία ρεζέρβα ανάγκης η οποία ευτυχώς ήταν φουσκωμένη αλλά μετά δεν είχα που να βάλω τη 18άρα Detroit του GTI η οποία δε χωρούσε στον διαμορφωμένο χώρο για τη ρεζέρβα. Στο πίσω κάθισμα είχα το παιδί, μπροστά καθόταν η γυναίκα μου και ο χώρος αποσκευών ήταν πλήρης. Αφού έψαλα όλα τα Ευαγγέλια στη VW τελικά την παράτησα σε ένα χαντάκι έξω από τους Μολάους και γύρισα να την ξαναπάρω. Φυσικά κανείς ντόπιος δεν είχε λάστιχο 225/40/18 να μου δώσει κι έτσι περίμενα μια επιπλέον μέρα για να έρθει από Καλαμάτα. Γι' αυτό σας λέω: Runflat κι ας μου φύγουν τα σφραγίσματα, ας πάθω διάσειση από το κοπάνημα, ας ακούω τη γκρίνια της γυναίκας μου. Όπως θα 'λεγε και η Γιωργάρα: ΚΛΑΪ ΜΑΪΝ.

    Ξέχασα να γράψω πιο πάνω πως ήμουν τυχερός στην ατυχία μου, καθώς τρύπησε το πίσω λάστιχο. Φαντάσου να έπρεπε να σκαντζάρω και πίσω-μπρος, αφού η ρεζέρβα ανάγκης δε μπαίνει μπροστά. Να πω και το άλλο? Στο ΤΤ είχα big brake kit μπρος-πίσω και η ρεζέρβα δεν έμπαινε ΠΟΥΘΕΝΑ. Ακόμη κι αν έκανε η διάμετρος, θα ήθελα τεράστιο spacer και εξίσου μακρυά μπουλόνια. Άντε γεια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 17-10-10 στις 22:07

  11. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    PANOS-E60 (18-10-10)

  12. #30
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Patra west coast
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    401
    Thanked
    230
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φανταστειτε πως με 255/30/19 πισω και 225/35/19 μπροστα, σε βρεγμενο δρομο νομιζω πως εχω Μ3 turbo...... αλλα ειναι απλα ενα Ε36 320i......
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ///M Arios : 17-10-10 στις 22:12
    “Λόγω οικονομικού εγκεφαλικού πέρα δώθε δεν θυμάμαι αν έρχονται Αποκριές,Χριστούγεννα,Πάσχ α ή πρωτοχρονιά γι'αυτό δεν ξέρω αν σουβλίσατε δέντρο η αν στολίσατε αρνί!! Πάντως σας εύχομαι το φλουρί να πέσει στο δικό σας αυγό. Καλό Δεκαπενταύγουστο..”

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP