Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: Toyo Proxes T1R και υδρολίσθηση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα φοραω στο Ε90 ...σε 225/45/17 δεν καταλαβαινω σε πιο κοπανημα αναφερεσαι... Αν θες μπορουμε στην επομενη συναντηση να παμε βολτα να τα δεις
    Aκριβώς τα ίδια ελαστικά στις ίδιες διαστάσεις φοράω κι εγώ στην Ε90 μου και το κοπάνημα είναι φοβερό.
    Σίγουρα παίζει ρόλο ότι είναι rft, αλλά και πάλι τόσο πολύ δεν δικαιολογείται.

    Τα τελευταίας γενιάς rft potenza βέβαια λέγεται πως είναι ιδιαίτερα βελτιωμένα στον τομέα αυτό.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aκριβώς τα ίδια ελαστικά στις ίδιες διαστάσεις φοράω κι εγώ στην Ε90 μου και το κοπάνημα είναι φοβερό.
    Σίγουρα παίζει ρόλο ότι είναι rft, αλλά και πάλι τόσο πολύ δεν δικαιολογείται.

    Τα τελευταίας γενιάς rft potenza βέβαια λέγεται πως είναι ιδιαίτερα βελτιωμένα στον τομέα αυτό.
    έχουν τεράστια διαφορά!

    Τα πρώτης γενιας RE50A RFT τα είχα κι εγώ στις αρχές, το 2004 ...ανυπόφορα, σκέτα τούβλα.. και είχα κατεβάσει και την πίεση λιγάκι..

    κατά τ' άλλα, άψογο σε καλή άσφαλτο, μέτριο σε γλιστερή άσφαλτο ...σε κλειστά κομμάτια σε οριακές καταστάσεις έβγαζε μούρη (όπως τα περισσότερα) μέτριο αλλά προβλέψιμο σε γλιστερή βρεγμένη άσφαλτο

  3. #3
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα πρώτης γενιας RE50A RFT τα είχα κι εγώ στις αρχές, το 2004 ...ανυπόφορα, σκέτα τούβλα.. και είχα κατεβάσει και την πίεση λιγάκι..

    και εγώ το ίδιο.

    κατά τ' άλλα, άψογο σε καλή άσφαλτο, μέτριο σε γλιστερή άσφαλτο ...σε κλειστά κομμάτια σε οριακές καταστάσεις έβγαζε μούρη (όπως τα περισσότερα) μέτριο αλλά προβλέψιμο σε γλιστερή βρεγμένη άσφαλτο
    Τα είπες όλα

  4. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα είπες όλα
    Πάντως τα δικά σου Bridgestone Πάνο είναι χρονολογίας 27ης εβδομάδας του '08. Μιλάμε για τα τελευταίας γενιάς Runflat λοιπόν! Τέλος της εβδομάδος με το καλό θα έρθουν και οι ζάντες οπότε θα σου πω και τις δικές μου εντυπώσεις. Να ξέρεις πως μετά από 16 χρόνια σε VAG με ημιάκαμπτους και άπειρους πειραματισμούς από Bilstein Sprint και Vogtland μέχρι PSS9 και ΚW Variant III, ακόμη και τα τρένα του ΟΣΕ μου φαίνονται μαλακά.

    Όσο για τα Runflat, πίνω νερό στ' όνομά τους. Παλαιότερα κυκλοφορούσα με ηλεκτρική τρόμπα στο πορτ-μπαγκάζ γιατί στις οικοδομές όλο και κάποιο καρφί θα πατούσα. Έχει τύχει να φύγω από τον Παχύλα τη μια μέρα με λάστιχα του κουτιού και να πάω την επόμενη με 2 πρόκες σε 1 απ' αυτά. Η μεγάλη ατυχία ήταν πέρυσι όμως έξω από τη Σπάρτη, όταν ένα ατσαλόκαρφο διαπέρασε όχι μόνο το πέλμα αλλά και το πλαϊνό του PS3. Η τρόμπα δε μπορούσε να κάνει τίποτα. Άδειασα όλο τον χώρο των αποσκευών, μου βγήκε η Παναγία να ξεσφίξω τα μπουλόνια (χοροπηδούσα 100 κιλά άνθρωπος πάνω στο σταυρό και δεν καταλάβαιναν τίποτα), έβαλα εκείνη τη γελοία ρεζέρβα ανάγκης η οποία ευτυχώς ήταν φουσκωμένη αλλά μετά δεν είχα που να βάλω τη 18άρα Detroit του GTI η οποία δε χωρούσε στον διαμορφωμένο χώρο για τη ρεζέρβα. Στο πίσω κάθισμα είχα το παιδί, μπροστά καθόταν η γυναίκα μου και ο χώρος αποσκευών ήταν πλήρης. Αφού έψαλα όλα τα Ευαγγέλια στη VW τελικά την παράτησα σε ένα χαντάκι έξω από τους Μολάους και γύρισα να την ξαναπάρω. Φυσικά κανείς ντόπιος δεν είχε λάστιχο 225/40/18 να μου δώσει κι έτσι περίμενα μια επιπλέον μέρα για να έρθει από Καλαμάτα. Γι' αυτό σας λέω: Runflat κι ας μου φύγουν τα σφραγίσματα, ας πάθω διάσειση από το κοπάνημα, ας ακούω τη γκρίνια της γυναίκας μου. Όπως θα 'λεγε και η Γιωργάρα: ΚΛΑΪ ΜΑΪΝ.

    Ξέχασα να γράψω πιο πάνω πως ήμουν τυχερός στην ατυχία μου, καθώς τρύπησε το πίσω λάστιχο. Φαντάσου να έπρεπε να σκαντζάρω και πίσω-μπρος, αφού η ρεζέρβα ανάγκης δε μπαίνει μπροστά. Να πω και το άλλο? Στο ΤΤ είχα big brake kit μπρος-πίσω και η ρεζέρβα δεν έμπαινε ΠΟΥΘΕΝΑ. Ακόμη κι αν έκανε η διάμετρος, θα ήθελα τεράστιο spacer και εξίσου μακρυά μπουλόνια. Άντε γεια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 17-10-10 στις 23:07

  5. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    PANOS-E60 (18-10-10)

  6. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχουν τεράστια διαφορά!

    Τα πρώτης γενιας RE50A RFT τα είχα κι εγώ στις αρχές, το 2004 ...ανυπόφορα, σκέτα τούβλα.. και είχα κατεβάσει και την πίεση λιγάκι..

    κατά τ' άλλα, άψογο σε καλή άσφαλτο, μέτριο σε γλιστερή άσφαλτο ...σε κλειστά κομμάτια σε οριακές καταστάσεις έβγαζε μούρη (όπως τα περισσότερα) μέτριο αλλά προβλέψιμο σε γλιστερή βρεγμένη άσφαλτο
    Τα δικά μου είναι του 2007. Λογικά είναι διαφορετικά από τα δικά σου, αλλά δεν είναι τα τελευταίας γενιάς. Αυτά νομίζω πως κυκλοφόρησαν φέτος.

    Αν πάντως τα rft potenza έχουν βελτιωθεί αρκετά στον τομέα της άνεσης, τότε μάλλον σε αυτά θα ξαναπάω αφού ως προς τα οδικά τους χαρακτηριστικά δεν έχω κανένα παράπονο.
    Στα συν και η αυξημένη τους αντοχή.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP