Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 33

Θέμα: Toyo Proxes T1R και υδρολίσθηση

  1. #11
    Εγγραφή
    18-05-10
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    697
    Thanked
    635
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φιλε σε ε30 φοραω πζερο νερο και ειναι αρκετα καλο λαστιχο, το μονο αρνητικο του οτι σαπουνιαζει μετα απο υπερβολικη πιεση πχ σε πιστα

    κατα τ αλλα πολυ καλο λαστιχο, αν δεν τα παρεις απ εξω ισως σε συμφερει και μισελεν, τι διασταση θες?

  2. #12
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    +1 για τα RE050. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος απ' αυτό το λάστιχο. Άλλα εξαιρετικά λάστιχα που θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε αυτοκίνητα επιδόσεων (στεγνό και βρεγμένο) είναι τα Pirelli PZero Rosso, τα Goodyear Eagle F1 assymetric και τα Yokohama AVSport. Τα τελευταία είναι ασύλληπτα καλά σε βρεγμένο οδόστρωμα αλλά κοπανάνε άσχημα και κάνουν πολύ θόρυβο κατά την κύλιση.

  3. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    NickE60 (17-10-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    +1 για τα RE050. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος απ' αυτό το λάστιχο. Άλλα εξαιρετικά λάστιχα που θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε αυτοκίνητα επιδόσεων (στεγνό και βρεγμένο) είναι τα Pirelli PZero Rosso, τα Goodyear Eagle F1 assymetric και τα Yokohama AVSport. Τα τελευταία είναι ασύλληπτα καλά σε βρεγμένο οδόστρωμα αλλά κοπανάνε άσχημα και κάνουν πολύ θόρυβο κατά την κύλιση.
    Καλά ... κράτα πισινή γιά τα RE050 rft ... δεν τα φόρεσες ακόμα ... το κοπάνημα θα πάρει νέες διαστάσεις

  5. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    S8N (17-10-10)

  6. #14

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά ... κράτα πισινή γιά τα RE050 rft ... δεν τα φόρεσες ακόμα ... το κοπάνημα θα πάρει νέες διαστάσεις
    Τα φοραω στο Ε90 ...σε 225/45/17 δεν καταλαβαινω σε πιο κοπανημα αναφερεσαι... Αν θες μπορουμε στην επομενη συναντηση να παμε βολτα να τα δεις

  7. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα φοραω στο Ε90 ...σε 225/45/17 δεν καταλαβαινω σε πιο κοπανημα αναφερεσαι... Αν θες μπορουμε στην επομενη συναντηση να παμε βολτα να τα δεις
    για runflat μιλάει Σπύρο

  8. #16
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για runflat μιλάει Σπύρο
    Ξεχνάει όμως πως δεν έχουμε όλοι αμορτισέρ αερίου-τσιμέντου και ελατήρια από κρυπτονίτη!

  9. #17

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για runflat μιλάει Σπύρο
    για runflat λεω και εγω Νικο. (στο Ε90 ηταν 1η τοποθετηση)

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (17-10-10)

  11. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    +1 για τα RE050. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος απ' αυτό το λάστιχο. Άλλα εξαιρετικά λάστιχα που θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε αυτοκίνητα επιδόσεων (στεγνό και βρεγμένο) είναι τα Pirelli PZero Rosso, τα Goodyear Eagle F1 assymetric και τα Yokohama AVSport. Τα τελευταία είναι ασύλληπτα καλά σε βρεγμένο οδόστρωμα αλλά κοπανάνε άσχημα και κάνουν πολύ θόρυβο κατά την κύλιση.
    Κάνουμε το λάθος και κρίνουμε και συγκρίνουμε σε δρόμους τριτοκοσμικής χώρας, σε δρόμους με λίμνες στο ίσιωμα, σε δρόμους "καθρέπτες", με αρνητικές κλίσεις στις στροφές, με "σκαλοπάτια" και άλματα πίστας enduro στη μέση του πουθενά.... τα κορυφαία ελαστικά στα περισσότερα τεστ, αξιολογημένα όμως σε σωστούς δρόμους ή σε ασφαλτοτάπητα πίστας...
    Δεν υπάρχει τρόπος να δούμε την αξία του κάθε ελαστικού έτσι. Όλα τα τεστ και οι διακρίσεις ακυρώνονται κατω απ' αυτές τις συνθήκες και πάντα καλύτερο θεωρείται το πιο μαλακό, δηλαδή αυτό που θα αντέξει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από κάποια άλλα που στα τεστ σε ...πραγματικούς δρόμους θεωρούνται κορυφαία ελαστικά... όπως τα F1 που ανέφερες..

    Προσωπικά έχω καταλήξει πως αν μπορούσαμε να ανεχτούμε τη "βαβούρα" της κύλισης τους, τα χειμερινά ελαστικά θα ήταν τα ιδανικότερα για χρήση χειμώνα-καλοκαίρι στην Ελλάδα ...μόνο που τον ένα Σεπτέμβρη θα τα βάζαμε και τον άλλο θα τα πετούσαμε γιατί θα είχαν λιώσει... αλλά από κράτημα "τραίνο", κάτω απ' οποιεσδήποτε συνθήκες...

  12. The Following 7 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    alexm (17-10-10), ghost-rider (17-10-10), joseph (17-10-10), manos///3 (17-10-10), PANOS-E60 (17-10-10), S8N (17-10-10), Thomelef (17-10-10)

  13. #19
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάνουμε το λάθος και κρίνουμε και συγκρίνουμε σε δρόμους τριτοκοσμικής χώρας, σε δρόμους με λίμνες στο ίσιωμα, σε δρόμους "καθρέπτες", με αρνητικές κλίσεις στις στροφές, με "σκαλοπάτια" και άλματα πίστας enduro στη μέση του πουθενά.... τα κορυφαία ελαστικά στα περισσότερα τεστ, αξιολογημένα όμως σε σωστούς δρόμους, ή ασφαλτοτάπητα πίστας...
    Δεν υπάρχει τρόπος να δούμε την αξία του κάθε ελαστικού έτσι. Όλα τα τεστ και οι διακρίσεις ακυρώνονται κατω απ' αυτές τις συνθήκες, και πάντα καλύτερο θεωρείται το πιο μαλακό, δηλαδή αυτό που θα μας αντέξει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από κάποια άλλα που στα τεστ σε ...πραγματικούς δρόμους θεωρούνται κορυφαία ελαστικά... όπως τα F1 που ανέφερες..

    Προσωπικά έχω καταλήξει πως αν μπορούσαμε να ανεχτούμε τη "βαβούρα" της κύλισης τους, τα χειμερινά ελαστικά, θα ήταν τα ιδανικότερα για χρήση χειμώνα-καλοκαίρι στην Ελλάδα ...μόνο που τον ένα Σεπτέμβρη θα τα βάζαμε και τον άλλο θα τα πετούσαμε γιατί θα είχαν λιώσει... αλλά από κράτημα "τραίνο", κάτω απ' οποιεσδήποτε συνθήκες...
    Πλακα πλακα νικο, οταν ειχα φερει το τρανζιτ απο γερμανια φορουσε χειμερινα ελαστικα, ειναι γεγονος οτι κρατουσαν φοβερα, και ειδικα στο φρεναρισμα ηταν κλασεις ανωτερα απο τα κανονικα που εχω τωρα, αλλα φαγωθηκαν παρα μα παρα πολυ γρηγορα!!

  14. The Following User Says Thank You to joseph For This Useful Post:

    NickE60 (17-10-10)

  15. #20
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα φοραω στο Ε90 ...σε 225/45/17 δεν καταλαβαινω σε πιο κοπανημα αναφερεσαι... Αν θες μπορουμε στην επομενη συναντηση να παμε βολτα να τα δεις
    Σπύρο εγώ μόλις τα έβγαλα τα συγκεκριμένα. Ευχαρίστως πάμε βόλτα με τα δικά σου, αλλά γιά μένα rft και μάλιστα bridgestone ... τέλος !

    Φόρεσα falken fk452 συμβατικά και άλλαξε όλα το αυτοκίνητο, σφιχτό είναι (γιά 520, ε ...) λόγω sport ανάρτησης (1,5cm ελατ. - bilstein B6), αλλά τα κοπανήματα τέλος.

    Και επειδή είχα πρόσφατα και την εμπειρία από του Νίκου (ξέρεις ...), με 19αρες και δεν άκουσα το παραμικρό κοπάνημα.

    Δεν προσπαθώ να σε πείσω γιά οτιδήποτε, τις εντυπώσεις μου λέω και είμαι σίγουρος γι αυτές.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP