
Αρχικό μήνυμα απο
NickE60
Κάνουμε το λάθος και κρίνουμε και συγκρίνουμε σε δρόμους τριτοκοσμικής χώρας, σε δρόμους με λίμνες στο ίσιωμα, σε δρόμους "καθρέπτες", με αρνητικές κλίσεις στις στροφές, με "σκαλοπάτια" και άλματα πίστας enduro στη μέση του πουθενά.... τα κορυφαία ελαστικά στα περισσότερα τεστ, αξιολογημένα όμως σε σωστούς δρόμους, ή ασφαλτοτάπητα πίστας...
Δεν υπάρχει τρόπος να δούμε την αξία του κάθε ελαστικού έτσι. Όλα τα τεστ και οι διακρίσεις ακυρώνονται κατω απ' αυτές τις συνθήκες, και πάντα καλύτερο θεωρείται το πιο μαλακό, δηλαδή αυτό που θα μας αντέξει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από κάποια άλλα που στα τεστ σε ...πραγματικούς δρόμους θεωρούνται κορυφαία ελαστικά... όπως τα F1 που ανέφερες..
Προσωπικά έχω καταλήξει πως αν μπορούσαμε να ανεχτούμε τη "βαβούρα" της κύλισης τους, τα χειμερινά ελαστικά, θα ήταν τα ιδανικότερα για χρήση χειμώνα-καλοκαίρι στην Ελλάδα ...μόνο που τον ένα Σεπτέμβρη θα τα βάζαμε και τον άλλο θα τα πετούσαμε γιατί θα είχαν λιώσει... αλλά από κράτημα "τραίνο", κάτω απ' οποιεσδήποτε συνθήκες...