Σελίδα 10 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 183

Θέμα: ΑΠΕΡΓΙΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ

  1. #91
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για κανονισε γιατι εχουμε πολλα κοινα οι 2 μας
    και ακομα ρε περιμενω γαμπριοβολτα...σα δε ντρεπεσαι
    εισαι off topic.....θα σε μπαναρω....θα σε επιπληξω....

    ναι φιλαρακι...πρεπει να παμε για εναν καιφε....

    να παρεις κ αυτον τον μπαγασα τον παλιο HULK να θαυμασουμε το εργαλειο του.....
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  2. #92
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw330vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εισαι off topic.....θα σε μπαναρω....θα σε επιπληξω....

    ναι φιλαρακι...πρεπει να παμε για εναν καιφε....

    να παρεις κ αυτον τον μπαγασα τον παλιο HULK να θαυμασουμε το εργαλειο του.....
    ασε μας εκανε μπαν ο ΧΟΥΛΚ δεν πειραζει εχασε η Βενετια βελονι !!!

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  3. #93
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδια το 96 εφυγα απο τα φορτηγα ,η αδεια ΦΔΧ τοτε ηταν στα 11 εκατομυρια δραχμες περιπου δλδ 33.000 ευρω,εφτασε σε 12χρονια τις 100-120 χιλιαδες.
    το ξερουν ολοι και οι ιδιοκτητες και το κρατος οτι η αχαλινωτη δραση του 'εμποριου" των αδειων θα σταματησει .
    Να αποζημιωσει το κρατος τους ιδιοκτητες(ειδικα οσους αγορασαν τα τελευταια 7-10 χρονια) και ας δωσει κινητρα να γινουν εταιρειες.
    Μην πεφτετε στην παγιδα της αντιπαραθεσης ....και στο κατω κατω τα φορτηγα ειναι στις ακρες των δρομων δεν απαγορευσαν την μετακινηση μας..
    Σας εδωσα παραδειγματα "ατοφια" στα προηγουμενα ποστ μου ,ο μοναδικος υπεθυνος και ο δημιουργος ολων των δεινων ειναι η κρατικη αναλγησια και το εκαστοτε πολιτικο και χρηματικο οφελος.
    ρε γιωργο, σε ολα συμφωνω...
    τα σχολια για το κρατος κλπ...
    ειναι γνωστα και δεν συμβαινουν μονο σε αυτον το κλαδο αλλα σε ολους...

    ενίσταμαι ομως σε καποιες αποψεις σου...

    κατ' αρχας οποιος ανοιγει μαγαζι ανεξαρτητα απο το ειδος εχει ενα αρκετα μεγαλο κοστος.

    ανοιγμα επιχειρησης, μετοχικο κεφαλαιο, λογιστης κλπ... οσοι εχουν τα ξερουν.
    μετα, η κατασκευη ενος καταστηματος καιο εξοπλισμος του κοστιζει επισης αρκετα... και αναλογα με το τι θες να κανεις...

    μια μελετη και κατασκευη ενος μετριου καταστηματος (απο αποψη τετραγωνικων 60-80) μπορει ευκολα να ξεπερασει τα 100 χιλιαδες ευρω...
    αν θες κατι ιδιαιτερο και εξεζητημενο τα 200 δεν ειναι μακρια...

    επισης ειναι ο αερας που απαιτειται στα εμπορικα σημεια...
    αναλογα με το ειδος και το που πρεπει να εισαι...
    π.χ. ρουχο και παπουτσι απαιτει ΑΑΑ τοποθεσια, η οποια πληρωνεται σε μερικες αγορες πολυ αδρα...
    στην κηφισια ας πουμε οπου ειμαστε και γειτονες, αυτος ο αερας για καταστημα 40-50 τ.μ. μπορει να ξεπερασει αρκετα τα 500 χιλιαδες ευρω....
    (τιμες προ κρισης)

    βαλε σε αυτα εξοπλισμο ασφαλειας, κομπιουτερ, κλιαματιστικα κλπ να δεις οτι για καταστημα ΑΑΑ ενα εκατομμυριο μαζι με το εμπορευμα, το θες πανω κατω....!
    οπωσδηποτε σε συνοικιακο καταστημα τα κοστη ειναι αρκετα πιο κατω, αλλα ειναι υπαρκτα!

    αρα μη μιλαμε για συγκρισεις διοτι ειναι πολυ μακρια καποια πραγματα...

    τωρα οσον αφορα μια αδεια η οποια πουληθηκε μαυρη αγορα, απο ποιον και πως να αποζημιωθει ο ταξιτζης ή ο φορτηγατζης γιωργο????

    απο μενα και απο σενα???

    δε νομιζω να σοβαρολογουμε εδω....

    βεβαιως συμπάσχω και ευχαριστως να του δωσω τον ωμο μου να κλαψει, οπως θα κλαψω κι εγω στο δικο του, αλλα η αποζημιωση ειναι αλλο πραγμα.

    για ποιο λογο να πληρωσω εγω την ατυχια (ή την κακη επειχειρηματικη εκτιμηση, οτι θες διαλεγεις) καποιου αλλου???

    ο αλλος ποτε πληρωσε ή ποτε θα πληρωσει τη δικη μου κακη κινηση????

    επιχειρηματικοτητα και κρατικη παρεμβαση (οταν κατι δεν παει καλα) ειναι εννοιες αντιθετες...

    μην τα λεμε οπως θελουμε...
    οχι και να αποζημιωθει απο το κρατος καποιος επειδη εδωσε μαυρο χρημα και αγορασε κατι μαυρη αγορα!!!!

    ουτε στην ουγκαντα δεν γινονται αυτα!

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    katsaraios (27-07-10), liakos (27-07-10), Makman (28-07-10), Monsta (28-07-10), oldcarskickass (27-07-10)

  5. #94
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε γιωργο, σε ολα συμφωνω...
    ...ουτε στην ουγκαντα δεν γινονται αυτα!
    Μην ξεχνάμε και τον "αέρα" που πληρώνουν πολλοί για μια επιχείρηση. Και αυτός μαύρος...

  6. #95
    Εγγραφή
    21-07-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    300
    Thanked
    98
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τελικα ρε παιδια εχουμε κανενα νεο???
    εβγαλαν καμια ακρη??? γτ μας βλεπω με αδεια κ μεσα στ σπιτι κιολας...

  7. #96
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ειχαμε...:



    Η Ελλάδα σε ομηρία

    Εκρηξη αντιδράσεων από τα 3 νομοσχέδια του υπ. Υποδομών με ιδιοκτήτες φορτηγών, πρατηριούχους και ελεγκτές εναέριας ευκλοφορίας να απο... διοργανώνουν οδικές και εναέριες μεταφορές. Ουρές στα βενζινάδικα. Αναμένονται κινητοποιήσεις και από τους ιδιοκτήτες πρατηρίων υγρών καυσίμων



    Σε απίστευτη ταλαιπωρία υποβάλλονται από χθες το πρωί οι οδηγοί, οι οποίοι συνεχίζουν να δημιουργούν ουρές χιλιομέτρων έξω από τα πρατήρια υγρών καυσίμων, πολλά από τα οποία «στέγνωσαν» από νωρίς χθες το πρωί. Η ταλαιπωρία δεν θα έχει τέλος, καθώς σήμερα η κατάσταση αναμένεται να οξυνθεί ακόμη περισσότερο, καθώς η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών συνεδριάζει εκτάκτως το μεσημέρι για να αποφασίσει απεργιακές κινητοποιήσεις αντιδρώντας σε διάταξη του νομοσχεδίου για την οδική ασφάλεια, που δίνει το «πράσινο φως» σε σούπερ μάρκετ και μεγάλα καταστήματα να ιδρύουν πρατήρια βενζίνης (επιτρέποντας τη λειτουργία πρατηρίων καυσίμων σε απόσταση μόνο 50 μέτρων από χώρους εστίασης πάνω από 50 ατόμων, ενώ ο προηγούμενος νόμος προέβλεπε απόσταση 200 μέτρων).

    Αν και χθες το ΕΒΕΑ διαμεσολάβησε, προκειμένου να εκτονωθεί η κατάσταση, ωστόσο η πρωτοβουλία έπεσε στο κενό. Η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο Επιμελητήριο, με συμμετοχή εκπροσώπων των φορέων των φορτηγών και των προέδρων του ΕΒΕ Πειραιά, της ΚΕΕΕ και της ΕΣΕΕ, δεν έφερε κάποιο αποτέλεσμα.

    Η διοίκηση του ΕΒΕΑ κάλεσε τους απεργούς «να αφήσουν κατά μέρους τις συντεχνιακές τους διεκδικήσεις», ενώ για «χάος στην αγορά, έμφραγμα στο εμπόριο, black out στην ακτοπλοϊα και άμεσα προβλήματα στις νησιωτικές εποχιακές αγορές», έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Β. Κορκίδης.
    Ο ΣΒΕΕ, σε επιστολή του προς τον υπουργό Μεταφορών, τονίζει ότι η απεργία θα προκαλέσει απώλεια πελατών και αγορών στις επιχειρήσεις, ενώ ο ΣΕΒΕ υπογραμμίζει ότι η απεργία υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο το ελληνικό brand name στο εξωτερικό, κάτι που ήδη στοιχίζει πολύ στους Έλληνες εξαγωγείς.

    Η αγορά
    Η εικόνα που παρουσίαζε χθες η αγορά καυσίμων ήταν κυριολεκτικά χαώδης. Από το απόγευμα της Κυριακής, δηλαδή πολλές ώρες πριν από την έναρξη της απεργίας, άρχισαν να σχηματίζονται ουρές εκατοντάδων μέτρων στα πρατήρια. Μέχρι το βράδυ χθες τα πρατήρια που διέθεταν ακόμη βενζίνη δεν θα πρέπει να ξεπερνούσαν τις λίγες δεκάδες σε όλη τη χώρα.
    Τα αποθέματα εξαντλήθηκαν πολύ νωρίτερα από το μέσον της εβδομάδας που υπολόγιζαν οι φορείς των βενζινοπωλών, γιατί αφενός οι καταναλωτές έσπευσαν να «φουλάρουν» τα ρεζερβουάρ, ενόψει της κορύφωσης της εξόδου των αδειούχων το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και αφετέρου διότι οι οδηγοί των βυτιοφόρων απέκλεισαν για ώρες τα διυλιστήρια και τις εγκαταστάσεις των εταιρειών, εμποδίζοντας κάθε περαιτέρω ανεφοδιασμό της αγοράς.

    Φορτηγά
    «Θα είμαστε στους δρόμους μέχρι τελικής πτώσης» τονίζουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ., οι οποίοι εμφανίζονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν την απεργία διαρκείας μέχρι να αποζημιωθούν για τις υφιστάμενες άδειες: «Αν ο υπουργός θέλει διάλογο, ας ξεχάσει αυτό που καταθέτει. Η απεργία έχει απόλυτη συμμετοχή και οι επιπτώσεις της θα είναι εμφανείς κάθε ώρα που περνάει» λέει ο πρόεδρος του Συντονιστικού Οργάνου, Γιώργος Τζωρτζάτος.
    Το μεγαλύτερο «αγκάθι» του νομοσχεδίου αποτελεί αφενός η μείωση της εισφοράς προς το Δημόσιο έως και κατά 50% για την απόκτηση άδειας μεταφορέα και η τριετής μεταβατική περίοδος, κατά την οποία η αξία της άδειας θα απομειώνεται, ώστε το αντίτιμο να είναι μηδενικό από το 2013 και
    μετά.

    Δ. Ρέππας: Δεν πρόκειται να αλλάξει ο νόμος
    Ο Δ. Ρέππας απέκλεισε προς το παρόν το ενδεχόμενο επιστράτευσης των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας
    Αυστηρό μήνυμα προς όλους τους εμπλεκόμενους με την απελευθέρωση των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων, έστειλε χθες ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας ο οποίος απέκλεισε οποιοδήποτε ενδεχόμενο αλλαγής του νομοσχεδίου για τα φορτηγά, παρά τις αντιδράσεις που υπάρχουν.
    Η «κόντρα» των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων που από χθες βρίσκονται σε απεργία διαρκείας με το υπουργείο Υποδομών κορυφώνεται καθώς κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κ. Ρέππας επισήμανε ότι το μόνο που μπορεί να αλλάξει στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του κλάδου των φορτηγών είναι η κατάργηση της τριετούς μεταβατικής περιόδου και η άμεση μετάβαση στο νέο καθεστώς, αφήνοντας να εννοηθεί ότι αυτές είναι οι εντολές του μηχανισμού στήριξης. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή μέσα στην εβδομάδα.

    Προμήθεια
    Ο υπουργός απέκλεισε το ενδεχόμενο λήψης σκληρότερων μέτρων ενώ συνέστησε ψυχραιμία στους πολίτες σημειώνοντας πως οι εταιρείες πετρελαιοειδών έχουν δικά τους οχήματα που μπορούν να προμηθεύσουν τα πρατήρια. Την ίδια ώρα ο Δ. Ρέππας απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστράτευσης για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αναφέροντας ότι προς το παρόν θα ακολουθηθούν δημοκρατικές διαδικασίες.

    Αναστολή απεργίας και διαβουλεύσεις με τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας
    Σε αποκλιμάκωση φαίνεται ότι οδηγείται η χαοτική κατάσταση με το ντόμινο καθυστερήσεων και ακυρώσεων πτήσεων που παρουσίασαν τις δύο τελευταίες ημέρες τα αεροδρόμια της χώρας, καθώς η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας βρίσκονταν μέχρι αργά χθες το βράδυ σε μαραθώνιες διαβουλεύσεις. Το απόγευμα η Ένωση ανέστειλε την 24ωρη απεργία που είχε εξαγγείλει νωρίτερα το μεσημέρι σε έκτακτη συνεδρίαση.
    Μετά την ανατροπή των προγραμμάτων πτήσεων όλων των αεροπορικών εταιρειών το τελευταίο διήμερο με καθυστερήσεις που έφτασαν και τις 6 ώρες αλλά και τις ακυρώσεις πτήσεων, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεχιστεί ο διάλογος ως το τέλος της εβδομάδας. Το υπουργείο διαβεβαίωσε τους ελεγκτές ότι θα γίνουν προσπάθειες η νέα αρχή αεροναυτιλίας να έχει οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια, ενώ η διοίκηση της ΥΠΑ ανέστειλε την απόφασή της για ανάκληση των αδειών των ελεγκτών που είχε λάβει νωρίτερα.

    Στο πλαίσιο του διαλόγου οι Ελεγκτές κάνουν ένα ακόμη βήμα πίσω όσον αφορά την πιστή τήρηση των κανονισμών ασφαλείας της Ε.Ε., ενώ η τελικές αποφάσεις για την πλήρη ομαλοποίηση της κατάστασης θα αποφασιστεί ανάλογα με την πορεία του διαλόγου που ξεκίνησε χθες και θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες. Χθες, οι καθυστερήσεις στα αεροδρόμια συνεχίστηκαν και παρά το γεγονός ότι ήταν μικρότερες σε διάρκεια σε σχέση με την Κυριακή, ωστόσο δημιούργησαν σημαντικά προβλήματα.
    Στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» ως τις 4.30 χθες το απόγευμα σημειώθηκαν καθυστερήσεις σε 96 αναχωρήσεις με διάρκεια από πέντε λεπτά ως και μία ώρα. Στελέχη του Αεροδρομίου, ανέφεραν ότι η μέση καθυστέρηση δεν διαμορφώθηκε περίπου στα είκοσι λεπτά. Ωστόσο δύο πτήσεις, μία για το Τορόντο και μία για τη Βαρσοβία, καθυστέρησαν να αναχωρήσουν 7 και 6 ώρες αντίστοιχα. Στο αεροδρόμιο Μακεδονία, μόνο μία πτήση της Al Italia για Μιλάνο είχε καθυστέρηση περίπου 2,5 ωρών και 10 πτήσεις από καθυστέρησαν από 1 έως 1,5 ώρα. Όσον αφορά τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια οι καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν είχαν μέση διάρκεια περίπου 1,5 ώρας.

    Παρέμβαση
    Η κατάσταση αυτή οδήγησε την παρέμβαση του διοικητή της ΥΠΑ κ. Ο. Βλάμμη, ο οποίος προχώρησε σε ανάκληση όλων των αδειών των ελεγκτών χθες το πρωί, αλλά και την απόσπαση των ελεγκτών που απασχολούνται σε άλλους τομείς, στις θέσεις αιχμής των πύργων ελέγχου, προκειμένου να αποδυναμωθεί το επιχείρημα των ελεγκτών για έλλειψη προσωπικού. Ο κ. Βλάμμης, ωστόσο, ανακάλεσε τη σχετική απόφαση ύστερα από την έναρξη διαλόγου με το υπουργείο.
    Σήμα κινδύνου από τους φορείς του Τουρισμού για τον απεργιακό κλοιό
    Πλήττεται η εικόνα της χώρας επισημαίνει ο γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ Γ. Δρακόπουλος
    Μετά τα αλλεπάλληλα πλήγματα που έχει δεχθεί φέτος ο ελληνικός τουρισμός με τις καταλήψεις των λιμανιών, το κλείσιμο των αρχαιολογικών χώρων, και τις απεργιακές κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις που σημειώθηκαν τους τελευταίους μήνες στο κέντρο της Αθήνας, τη χαριστική βολή έρχονται να δώσουν τα προβλήματα στην τροφοδοσία καυσίμων αλλά και το χάος που επικρατεί στα αεροδρόμια της χώρας που δημιουργούν οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις πτήσεων, λόγω της «λευκής απεργίας» που πραγματοποιούν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
    Ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Γ. Δρακόπουλος σχολιάζοντας το θέμα επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι «κάθε όχληση και ταλαιπωρία σε βάρος των επισκεπτών της χώρα μας είτε προέρχεται από αστοχίες, δυσλειτουργία των υπηρεσιών είτε προέρχεται από απεργιακές κινητοποιήσεις, άμεσα, πλήττει την εικόνα της χώρας και μεσο-μακροπρόθεσμα αυξάνει την ανεργία. Οι εργαζόμενοι και οι εκπρόσωποί τους παράλληλα με τη διεκδίκηση των αιτημάτων τους θα πρέπει να συνυπολογίζουν και τον ευρύτερο αντίκτυπο των κινητοποιήσεών τους στην οικονομία συνολικά. Από την άλλη μεριά, η κυβέρνηση θα πρέπει να εξαντλεί κάθε δυνατότητα διαλόγου με τους εργαζόμενους για την αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων».

    Εντονες διαμαρτυρίες εξέφρασε η κυπριακή κυβέρνηση
    Σημαντικά προβλήματα αντιμετώπισε η Κύπρος λόγω της κινητοποίησης των Ελλήνων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας καθώς από τα ξημερώματα της Κυριακής επηρεάστηκαν συνολικά 400 πτήσεις, 198 αναχωρήσεις και 202 αφίξεις από και προς τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου, ενώ ακυρώθηκαν και 29 πτήσεις. Η κατάσταση είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις που χθες η Κύπρια υπουργός Μεταφορών Ερατώ Κοζάκου-Μαρκουλή είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Υποδομών, Δ. Ρέππα ζητώντας του να παρέμβει. Σημειώνεται ότι οι πτήσεις των κυπριακών εταιρειών δεν έχουν άδεια εισόδου στον τουρκικό εναέριο χώρο, με αποτέλεσμα τόσο οι αναχωρήσεις όσο και οι αφίξεις από άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς να γίνονται μέσω του ελληνικού FIR.
    Το σχέδιο νόμου για την εκμετάλλευση των περιφερειακών αεροδρομίων
    Δ. Ρέππας: Εως και 2 δισ. ευρώ το έτος το κόστος των καθυστερήσεων στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο

    Το νομοσχέδιο προβλέπει την ανάπτυξη των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας με:
    - Συμβάσεις παραχώρησης σε ιδιώτες, για ορισμένο χρόνο.
    - Ίδρυση ανωνύμων εταιρειών, το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου των οποίων θα ανήκει στο ελληνικό δημόσιο.
    Οι βασικές αλλαγές που επιφέρει το σχέδιο νόμου που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση πριν κατατεθεί στη Βουλή, είναι η δημιουργία γενικής διεύθυνσης φορέα παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας και η μετεξέλιξη της γενικής διεύθυνσης αεροναυτιλίας σε διεύθυνση φορέα παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας, που θα έχει την ευθύνη για τη διαχείριση του εναέριου χώρου, της ροής της εναέριας κυκλοφορίας και τις υπηρεσίες ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας.

    Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα το κόστος των καθυστερήσεων που προκαλούνται στις πτήσεις μέσα στον ενιαίο ευρωπαϊκό ουρανό υπολογίζεται κάθε χρόνο από 1,3 έως 2 δισ. ευρώ.
    Επίσης, προβλέπεται η απελευθέρωση της παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, ενώ περιορίζονται οι θέσεις εργασίας στην ΥΠΑ που μπορούν να δεχτούν μετατάξεις των απολυμένων της πρώην Ολυμπιακής. Αιτήσεις έχουν υποβάλει 742 άτομα, από τους οποίους 326 πιλότοι, 155 μηχανικοί και 250 διοικητικοί υπάλληλοι. Οι διοικητικοί θα μεταταχθούν όλοι, όμως από τους πιλότους μόνο 80 και από τους μηχανικούς 100.
    Για τους υπόλοιπους αναμένονται ρυθμίσεις προκειμένου να μεταταγούν σε υπηρεσίες των υπουργείων Εθνικής Άμυνας, Προστασίας του Πολίτη ή σε άλλες θέσεις, «στις οποίες θα είναι παραγωγικοί».

    Φορτηγά - Οδική ασφάλεια

    Το νομοσχέδιο για φορτηγά προβλέπει:
    Τη δραστική μείωση της αξίας της άδειας ενός φορτηγού και βυτιοφόρου ΔΧ. Βάσει του νέου σχεδίου νόμου οι τιμές διαμορφώνεται σε 71.500 Ευρώ για ένα φορτηγό 40 τόνων και σε 102.000 ευρώ για ένα βυτιοφόρο υγρών καυσίμων (τιμές μειωμένες κατά 50% από το αρχικό νομοσχέδιο που τέθηκε σε διαβούλευση).
    Τον μηδενισμό του κόστος της άδειας σε μία τριετία.
    Τη σύσταση εταιρειών όπου θα ενταχθούν όλοι οι ιδιοκτήτες.
    Την απελευθέρωση του κομίστρου εκτός της δυνατότητας επιβολής ανώτατης τιμής σε περιπτώσεις νησιών και μεμονωμένων ορεινών περιοχών που έχουν πρόβλημα πρόσβασης.

    Οδική ασφάλεια:
    Την άρση των περιορισμών για τη λειτουργία πρατηρίων υγρών καυσίμων.
    Την εποπτεία των ΚΤΕΟ.
    Κάρτα ελέγχου Θορύβου για τα δίκυκλα και τρίκυκλα.
    Τη ρύθμιση των προστίμων για μη έκδοση ΚΕΚ.
    Tη σύμβαση του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για ανταλλαγή μετοχών και εκτέλεση συνδυασμένων μεταφορών σε όλο το νομό της πόλης.

    απο την Ημερησια

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    kplc16 (27-07-10), Thomelef (28-07-10), Vasilis (27-07-10)

  9. #97
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε γιωργο, σε ολα συμφωνω...
    τα σχολια για το κρατος κλπ...
    ειναι γνωστα και δεν συμβαινουν μονο σε αυτον το κλαδο αλλα σε ολους...

    ενίσταμαι ομως σε καποιες αποψεις σου...

    κατ' αρχας οποιος ανοιγει μαγαζι ανεξαρτητα απο το ειδος εχει ενα αρκετα μεγαλο κοστος.

    ανοιγμα επιχειρησης, μετοχικο κεφαλαιο, λογιστης κλπ... οσοι εχουν τα ξερουν.
    μετα, η κατασκευη ενος καταστηματος καιο εξοπλισμος του κοστιζει επισης αρκετα... και αναλογα με το τι θες να κανεις...

    μια μελετη και κατασκευη ενος μετριου καταστηματος (απο αποψη τετραγωνικων 60-80) μπορει ευκολα να ξεπερασει τα 100 χιλιαδες ευρω...
    αν θες κατι ιδιαιτερο και εξεζητημενο τα 200 δεν ειναι μακρια...

    επισης ειναι ο αερας που απαιτειται στα εμπορικα σημεια...
    αναλογα με το ειδος και το που πρεπει να εισαι...
    π.χ. ρουχο και παπουτσι απαιτει ΑΑΑ τοποθεσια, η οποια πληρωνεται σε μερικες αγορες πολυ αδρα...
    στην κηφισια ας πουμε οπου ειμαστε και γειτονες, αυτος ο αερας για καταστημα 40-50 τ.μ. μπορει να ξεπερασει αρκετα τα 500 χιλιαδες ευρω....
    (τιμες προ κρισης)

    βαλε σε αυτα εξοπλισμο ασφαλειας, κομπιουτερ, κλιαματιστικα κλπ να δεις οτι για καταστημα ΑΑΑ ενα εκατομμυριο μαζι με το εμπορευμα, το θες πανω κατω....!
    οπωσδηποτε σε συνοικιακο καταστημα τα κοστη ειναι αρκετα πιο κατω, αλλα ειναι υπαρκτα!

    αρα μη μιλαμε για συγκρισεις διοτι ειναι πολυ μακρια καποια πραγματα...

    τωρα οσον αφορα μια αδεια η οποια πουληθηκε μαυρη αγορα, απο ποιον και πως να αποζημιωθει ο ταξιτζης ή ο φορτηγατζης γιωργο????

    απο μενα και απο σενα???

    δε νομιζω να σοβαρολογουμε εδω....

    βεβαιως συμπάσχω και ευχαριστως να του δωσω τον ωμο μου να κλαψει, οπως θα κλαψω κι εγω στο δικο του, αλλα η αποζημιωση ειναι αλλο πραγμα.

    για ποιο λογο να πληρωσω εγω την ατυχια (ή την κακη επειχειρηματικη εκτιμηση, οτι θες διαλεγεις) καποιου αλλου???

    ο αλλος ποτε πληρωσε ή ποτε θα πληρωσει τη δικη μου κακη κινηση????

    επιχειρηματικοτητα και κρατικη παρεμβαση (οταν κατι δεν παει καλα) ειναι εννοιες αντιθετες...

    μην τα λεμε οπως θελουμε...
    οχι και να αποζημιωθει απο το κρατος καποιος επειδη εδωσε μαυρο χρημα και αγορασε κατι μαυρη αγορα!!!!

    ουτε στην ουγκαντα δεν γινονται αυτα!
    εχουν ολοι το αναλογο δικιο τους Σταθη.
    και βεβαια ουτε εγω δεν θελω να πληρωσω αποζημιωση αλλα τα χρηματα αυτα που ΜΠΟΡΕΙ να δωσει το κρατος εχουν εισπραχθει πολλακις απο τις Υπεραξιες που χρεωνουν την αγοραπωλησια των αδειων.
    Δεν γνωριζω αν οταν κλεισης ενα καταστημα ερχετε το κρατος και σου λεει ριξε και τοσα γιατι εκτιμαμε οτι η υπεραξια του ειναι χ ποσο.
    ας πραξουν αναλογα και μακαρι να μην εχουμε χειροτερα.
    Παντως μην εχετε την ψευδαισθηση οτι με τις εταιρειες θα πεσει το κοστος ,δεν θα ειναι καρτελ κλπ.
    εδω ειμαστε θα το δουμε.
    οσο για την κακη η την λανθασμενη επιχειρηματικη κινηση ,σαφως και εχεις δικιο αφου λιγο-πολυ ηταν γνωστο οτι η απελευθερωση των κλειστων θα ερχοταν.
    ας κραταγανε τα λεφτα η ας τα ριχνανε αλλου,αν και για τον συγκεκριμενο κλαδο οι επιλογες ειναι λιγες.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  10. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Stathis (27-07-10)

  11. #98
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν γνωριζω αν οταν κλεισης ενα καταστημα ερχετε το κρατος και σου λεει ριξε και τοσα γιατι εκτιμαμε οτι η υπεραξια του ειναι χ ποσο.
    για να κλεισεις επιχειρηση εχεις 2-3 μηνες τρεξιμο γιωργο και απιστευτη ταλαιπωρια...

    να σου πω ενα δικο μου παραδειγμα...

    σταματησα να δημοσιογραφω καπου το 2000-2001.

    περσι αποφασισα να κλεισω αυτο το μπλοκακι παροχης που ηταν σχεδον 10 χρονια ενενεργο!

    μου ζητησαν 300 ευρω για φπα λεει που δεν ειχα δωσει...
    τους εξηγησα οτι ημουν πιστωτικος στο φπα (τελευταια ειχα κανει αγορες φωτογραφικων που υπερκαλυπταν τα εσοδα του τελευταιου διμηνου), ενω το μπλοκ δεν ειχε καμια χρηση σχεδον 10 χρονια...
    αρα εκεινοι μου χρωστουσαν και οχι εγω.

    απαντησαν οτι επρεπε να καταθετω καθε χρονο μηδενικες δηλώσεις... (δεν ξερω αν ισχυει, ο λογιστης μου δεν ελεγε οτι δεν χρειαζεται).

    μου ζητησαν επιπελον λεφτα, αλλιως λεει θα καναν ελεγχο...

    τους ειπα να κανουν ελεγχο...! ολες κι ολες οι αποδειξεις, το βιβλιο, το μπλοκ κλπ, ηταν δεν ηταν ενα ντοσιε... μετρημενα κουκια, τι ειν΄ο καβουρας, τι το ζουμι του...

    πηγα με το ντοσιε (με τα παραστατικα προ 10ετιας) και τους ειπα, οριστε ελεγξτε...

    μετα θυμηθηκαν οτι καποιος με το ιδιο επωνυμο εχει μαγαζι κινητης στο μαρουσι...
    χεχεχε καταλαβαινεις τη συνεχεια...

    εδωσα 200 ευρω και ενα κινητο (για ανενεργο επι 10ετια επαγγελμα με πιστωτικο φπα...), μονο και μονο γιατι βαρεθηκα να βλεπω τον ευτελισμο και τη γυφτια ορισμενων ανθρωπων...

    η σαπιλα και η λιγουρα δεν εχει οριο φιλε γιωργο...

  12. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    kplc16 (27-07-10)

  13. #99
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    παλιο ηρακλειο
    Μηνύματα
    1.227
    Thanked
    1487
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    πολυ καλο το παραδειγμα,ξεχνας ομως κατι
    για να ανοιξεις ενα μαγαζι δεν δινεις το μεγαλυτερο μερος του κεφαλαιου σου για την αδεια λειτουργιας του,αλλα για το εμπορευμα και τα λειτουργικα εξοδα ενοικια κλπ.
    Μειον λοιπον στα ΦΔΧ το 70-80% του κεφαλαιου λογω της αγορας αδειας και φυσικα τα υπολοιπα αγορα αυτοκινητου ,λειτουργικα εξοδα δεν τα συζηταμε.
    Το κρισιμο θεμα ειναι να γινει σωστος υπολογισμος αποζημιωσης του κεφαλαιου αφου απο την μια μερα στην αλλη στο "μηδενιζει" το ανοιγμα.
    π.χ σε εμπορικο καταστημα με ρουχα ερχομαι κι σου λεω ποσα εχεις δωσει κυριε για το εμορευμα???10 χιλιαρικα??? βγες και χαρισε τα τωρα για να φορεσουν ρουχα οι φτωχοι και οι αστεγοι..δεν γινονται αυτα παιδια !!!
    τι λες ρε καραμητρο ανοιξες κανενα μαγαζι να δεις ποσο κανει να το στησεις??
    το εμπορευμα ειναι εμπορευμα και αν δε το πουλησεις το εχεις και το βλεπεις το μαγαζι αντε στην καλυτερη να πουλησεις τα πραματα κοψοχρονια και αν σου κοστισε οπως ειπε και ο σταθης 100 θα παρεις πισω τα 20
    και ο φορτηγατζης την αδεια θα χασει, το αμαξι και το εμπορευμα ειναι δικα του δε τα παιρνει κανεις
    το ηξερε οπως και οι ταξιτζηδες οτι οι αδειες ειναι χρηματιστηριο σημερα εχουν 100 και αυριο 10 και μεθαυριο 200, αρα τι θελει τωρα?
    αλλα σου λεει αφου εγω τα εδωσα πρεπει να τα παρω πισω, πηγαινε και παρτα απο εκεινον που τα εδωσες,
    οσο για την υπεραξια ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οταν πουλανε μια επιχειρηση πληρωνουν
    ετσι ειναι τα πρματα και να μη το παω και παραπερα για αγροτες κλπ κλπ που ολοι παιρνουν αποζημιωσεις γιατι εβρεξε γιατι εριξε χιονι, εγω απο που θα παρω ρε λεβεντη αποζημιωση γιατι καθε τρεις και λιγο σκαβουν δρομους βρεχει και δε σταματαει ο αλλος εχει απεργια ο φορτηγατζης και δεν εχω εμπορευμα
    για μαζευτειτε ρε λεβεντες με τις αποζημιωσεις γιατι οι μισοι θελουν αποζημιωσεις και οι αλλοι μισοι πρεπει να πληρωνουν οποιος θελει αποζημιωσεις να κανει ιδιωτικη ασφαλεια να δει ποσο θα πληρωσει και μετα να παρει αποζημιωση, ΤΖΑΜΠΑ ομως ειναι καλυτερα

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ CHE ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

  14. The Following 3 Users Say Thank You to tamtamcafe For This Useful Post:

    Makman (28-07-10), PANOS-E60 (27-07-10), Stathis (27-07-10)

  15. #100
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tamtamcafe Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι λες ρε καραμητρο....
    Να προσέχουμε λίγο πως αποκαλούμε τους φίλους μας παρακαλώ

    Γειά σου Μήτσο, γειά σου Γιωργάρα.... θα μας πιούνε το αίμα ολονών.... χαχαχαχαχα

  16. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    tamtamcafe (27-07-10)

Σελίδα 10 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP