Σελίδα 7 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

  1. #61
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aκριβώς! Εδώ είναι η ουσία: Άλλο να στρίβεις τις ανοιχτές καμπές της Αττικής οδου και άλλο να παλεύεις να στρίψεις στην άθλια άσφαλτο κάποιων εθνικών αρτηριών με τις ανάποδες κλίσεις.

    Για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις ότι τα Μ3 δεν στρίβουν στα πολλά, διότι έτσι ακριβώς βγαίνουν στα φόρουμ διάφορα "urban legends", θα πρέπει να επισημάνουμε με το φιλαράκι μου το Νίκ ότι γενικά εμείς οι κάτοχοι Μ3 υπερβάλουμε και περιμένουμε από το Μ3 να κάνει παπάδες. Το αμάξι στρίβει, τόσο καλά και καλύτερα από τα περισσότερα παραδείγματα που αναφέρθηκαν συγκριτικά στο thread. Εντάξει δεν στρίβει στα πολλά σαν 458 italia που δημιουργεί 140kg αρνητική άντωση στα 200km/h...who cares?
    εχει δικιο ο νασσος...

    θα το ξαναεπαναλαβω για να μην υπαρχουν λαθος εντυπωσεις..

    προσοχη..δεν ειπα ποτε οτι το αμαξι δεν στριβει φοβερα...ειπα οτι σε πολλα χιλιομετρα και σε συνθηκες οριακης οδηγησης..απλα το αμαξι σε γεμιζει ωρες ωρες αμφιβολια...που μπορει να οφειλεται σε πολλα απο τα παραπανω που αναφερθηκαν...

    υγ....για να τα λεμε κι ολα..σε μια στροφοδιαδρομη βουνου ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ενα evo δεν μπορει να ακολουθησει....τοσο σιγουρος ειμαι για το αμαξι..

  2. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (27-03-14), dark knight (27-03-14), doctore (27-03-14), steliosm46 (27-03-14)

  3. #62
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν σκεφτειτε τι ακριβώς κανει η κοντη κρεμαγιερα θα το καταλαβετε τι εννοω.
    Αλήθεια οι μεταβαλλομενες κρεμαγιερες οχι σκληροτητας στα πολλα γιατι γίνονται μακρυες..

  4. #63
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων

    υγ....για να τα λεμε κι ολα..σε μια στροφοδιαδρομη βουνου ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ενα evo δεν μπορει να ακολουθησει....τοσο σιγουρος ειμαι για το αμαξι..
    δεν συμφωνώ νικόλα...και ας είναι γενικότερα καλύτερο αμάξι το Μ3. αν ο οδηγός του μιτσου δεν κάνει υπερβολές που είναι και το αγκάθι για το συγκεκριμένο αμάξι και οδηγήσει έξυπνα, ένα Μ3 με εξίσου καλό οδηγό, δύσκολα θα μπορέσει να του ξεφύγει.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (27-03-14), imolarot (31-03-14), m_power_lunatic (27-03-14), nik200 (27-03-14)

  6. #64
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχει δικιο ο νασσος...



    υγ....για να τα λεμε κι ολα..σε μια στροφοδιαδρομη βουνου ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ενα evo δεν μπορει να ακολουθησει....τοσο σιγουρος ειμαι για το αμαξι..
    μου αρεσε αυτό το υ.γ!

  7. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    nik200 (27-03-14)

  8. #65
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν συμφωνώ νικόλα...και ας είναι γενικότερα καλύτερο αμάξι το Μ3. αν ο οδηγός του μιτσου δεν κάνει υπερβολές που είναι και το αγκάθι για το συγκεκριμένο αμάξι και οδηγήσει έξυπνα, ένα Μ3 με εξίσου καλό οδηγό, δύσκολα θα μπορέσει να του ξεφύγει.
    Συμφωνω με ΤΟΜ

    Aντιστοιχης ιπποδυναμης EVO ακολουθει και απειλει σε στροφοδιαδρομη.

    Νικο,μαλλον δεν εχεις δοκιμασει είτε με αντίστοιχης ιπποδυναμης είτε με καλό οδηγό οπως εσυ.
    insane in the ///Midbrain

  9. The Following 3 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    imolarot (31-03-14), nik200 (27-03-14), Thomelef (27-03-14)

  10. #66
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω με ΤΟΜ

    Aντιστοιχης ιπποδυναμης EVO ακολουθει και απειλει σε στροφοδιαδρομη.

    Νικο,μαλλον δεν εχεις δοκιμασει είτε με αντίστοιχης ιπποδυναμης είτε με καλό οδηγό οπως εσυ.
    με τιματε..!

    2 φορες που εχω πετυχει....εκ των οποιων την μια ηταν "προκοπης" οδηγος..με απογοητευσε το evo...διοτι εκανε αρκετα "χαζα"...την στιγμη που το m3 (χωρις κανα φοβερο λαστιχο πισω...κλασικα)...με σωστη οδηγηση και μυαλομενη...ακολουθουσε στα 8/10 σχετικα ανετα..μετα απο εκει..ναι γινεται λιγο τρομακτικο..με συστηματα off παντα..αλλα πιστευω οτι αμα δεν το λυπηθεις θα τους το κανει το χουνερι!!!!μιλαω παντα για διαδρομες 2ας-3ης βαρια βαρια..

  11. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σε διαδρομή δευτέρας -τρίτης, το μιτσουμπίσι έχει πολύ καλύτερες εισόδους, αρκεί να έχει καλή ταχύτητα πρίν τη στροφή. η υπερβολή είναι αυτή που θα κάνει το αμάξι να χάσει.

    αντίθετα με το Μ3, θα κρατηθείς εύκολα μέσα στη στροφή αν δεν αποφορτήσεις το μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να σου βγάλει μούτρα. αυτό είναι και το πρόβλημα με το μιτσουμπίσι, τα μούτρα που μπορεί να βγάλει πολύ πιο εύκολα σε μια πολύ κλειστή στροφή. το Μ3 θα μπορέσεις πιο εύκολα να το ρεγουλάρεις, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι μπορεί να μπεί πιο γρήγορα.

    το θέμα είναι η επαναληψιμότητα στο να παίρνεις σωστά τις στροφές. εκεί που ίσως τα βρεί πραγματικά σκούρα το μιστσουμπίσι είναι σε κατάβαση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #68
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκει που τα βρηκα εγω πραγματικα σκουρα-κυνηγιομουνα Πηλιο με 9αρι-εγω με την Μ3 Ε46 τοτε,ητανε στην καταβαση Θωμα οπου αναψανε τα φρενα λογω χλμ και βαρους ενω το 9αρι με καλυτερα φρενα μπρος-πισω δεν κουραστηκε καθολου ενω εγω ειχα χαροπαλεψει 1-2 φορες.Βεβαια ητανε και τα 2 θεονορμαλ εντελως.....ουτε φιλτρα ουτε εξατμισεις ουτε τιποτα.Η Μ3 Ε46 μου ητανε πολυ πιο δυνατη ξεκαθαρα απο 9αρι εβο απειραχτο βεβαια.
    insane in the ///Midbrain

  13. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    nik200 (27-03-14)

  14. #69
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μη ξεχνάς τι φρένα φοράει το Μ3 και τι φρένα φοράει το εβο.

    απ'οσα έχω δεί, τα Μ3 είναι φοβερά σε κατάβαση...σε αυτό βοηθάει η διαφορικάρα του βέβαια. μπορείς να πλασαριστείς με τα 4 και να σημαδέψεις τη στροφή στην κυριολεξία, πράγμα που κανένα εβο δεν μπορεί να κάνει. ειδικότερα, εκεί που έχεις το τιμόνι ελαφρώς ανάποδα για να ζυγίσεις το αμάξι στην είσοδο, μπορείς άνετα να πατήσεις και λίγο γκάζι μέχρι την κορυφή, όπου μετά ισιώνεις τον κώλο και βγαίνεις αεροπορία στην κυριολεξία. το εβο θα προσπαθεί να μαζεύει τα μούτρα του, ενώ εσύ θα περνάς αέρα πατέρα τη μια στροφή μετά την άλλη!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    doctore (27-03-14), Leonidas_E39 (27-03-14), nik200 (27-03-14)

  16. #70
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης, έχεις άλλη κρεμαγιέρα.
    σωστος :-)

Σελίδα 7 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP