εγω παλι το αντιστοιχης χρονολογιας evo που το εβαλα στο fastest laps..οπως ο χριστοφορος προτεινε βλεπω οτι ειναι σαφως πιο αργο και στις πιστες...
https://fastestlaps.com/comparisons/...i_evo_vii.html
τα συμπερασματα δικα σας..
εγω παλι το αντιστοιχης χρονολογιας evo που το εβαλα στο fastest laps..οπως ο χριστοφορος προτεινε βλεπω οτι ειναι σαφως πιο αργο και στις πιστες...
https://fastestlaps.com/comparisons/...i_evo_vii.html
τα συμπερασματα δικα σας..
Παιρνοντας στοιχεια απο τη σελιδα που ποσταρες...
1)nordschleife: M3 8 λεπτα κ 22 δευτερα. evo: 8 k 25
Σε μια διαδρομη 8+ λεπτων το evo ειναι 3 sec αργοτερο.
Ας σκεφτουμε τι ευθειες εχει το ring και τι γινεται εκει. Δειτε ποσο πισω ειναι το evo στο 0-200 ενω στο 0-100 ειναι μπροστα...
2)tsukuba
M3 1 07 11. evo 1 04 93
Διαδρομη 1 + λεπτου και το evo 3 ολοκληρα sec γρηγοροτερο.
3)hockenheim
M3 1 16 30. evo 1 18 20
Διαδρομη 1 + λεπτου και το εβο πισω κατα 1 sec και 90 εκατοστα δευτερολεπτου
Στο 4 εχουν ιδιο χρονο και για να μην μακρηγορω...
Τι συμπερασμα πρεπει να βγει?
nikos1400 (29-03-14), Vassilis ///M (29-03-14)
οτι αλλου υπερτερεί το Μ3 και αλλου το EVO..Εξαλλου ειναι και 2 διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκινητα.
chief (29-03-14)
μαλλον με την πολυ αναλυση χασαμε το νοημα...
εγω απλα τονιζω οτι πανω κατω με το αντιστοιχο evo της εποχης τα αμαξια ειναι ισαξια και αρα στο δρομο, που ειμαστε πραγματι μακρυα απο τα ορια...τα αμαξια θα ειναι παρα πολυ κοντα..εξου και ξεκινησα την πλακα οτι θελω να πετυχω ενα evo σε στροφοδιαδρομη (οπως και εχει γινει)...και ανοιξαν οι ασκοι του αιολου....
υγ...για την tsukuba που ολως τυχαιως ριχνει το evo στο m3 2.5sec...φυσικα δεν σχολιαζω καν...εδω στην ιδια πιστα ειδαμε μαμα s2000 να ακολουθει m3 στην ευθεια της...μαλλον καμια φυσσα abs θα ειχαν βγαλει τα τζαπονια για να χει κοφτη στις 6000rpm το μ3 το κοβω...ανεκδοτα...![]()
nikos1400 (29-03-14)