Σελίδα 4 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

  1. #31
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καταρχήν, ανάλογα με τα χιλιόμετρα, έχει ανάλογη αντίδραση το αμάξι σε κάθε στροφή. υπάρχουν στροφές που μπορείς να μπείς flat out, ενώ στις ίδιες στροφές, ακόμα και με 3 χιλ παραπάνω, θα πρέπει να σηκώσεις ελάχιστα το πόδι για να ρολάρει το αμαξι όπως πρέπει.

    θεωρώ ότι το Μ3 είναι αμάξι το οποίο αν δεν κάνεις χοντράδα, δεν θα σε προδώσει. είναι απο τα λίγα αμάξια τα οποία πλασάρονται στα μέσα τις στροφής χωρίς να σε ιδρώνουν. αυτό βέβαια είναι κάτι το οποίο στην αρχή σου δημιουργεί άγχος (δεν είναι και λίγο να νιώθεις ότι το αμάξι πάνω απο τα 200 σε συγκεκριμένα σημεία παλεύει για να κρατηθεί, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το κάνει μόνο του, χωρίς συμμετοχή, με εσένα να κρατάς σταθερό το τιμόνι).
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-03-14), doctore (21-03-14), nik200 (21-03-14)

  3. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eντάξει το Μ3 είναι μία τριάρα κατά βάση μη γελιόμαστε, το ότι έχει άλλες ρόδες και ανάρτηση δε σημαίνει ότι έχουν γίνει θαύματα και στο σασί. Το 92 έχει άλλο βάρος, άλλο μεταξόνιο, και πολύ πολύ καλύτερο δέσιμο και ακαμψία. Ναι πάνω από τα 220 - 230 θέλει κότσια για να στρίψει και σε αγχώνει, παρόλα αυτά όμως αντιδρά πολύ ομαλά στις ανωμαλίες του δρόμου ακόμη και στα πολλά χλμ και σε σύγκριση με άλλα σπορ BMW της εποχής του είναι τρένο. Πραγματικά δεν θα θέλατε Nίκο και Θωμά να είχατε κάνει τα ίδια με Ζ4Μ...αυτό το αμάξι ακόμη και στα 130 σε Ελληνικό δρόμο αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι....
    Νάσο εμένα η εμπειρία μου είναι ακριβώς το ανάποδο. Βέβαια το Ζ4 έχει camber plates και είναι πιεσμένο (-2.5 μπροστά, -2 πίσω) αλλά η αίσθηση σταθερότητας που δίνει στα πολλά είναι απίστευτη. Βοηθά βέβαια και η πολλή κοντή κρεμαγιέρα. Ο Νίκος μίλησε για τιμόνι, όχι για ανάρτηση.

    Κάνω πολλά χιλιόμετρα αττική οδό και κάποια εθνική και το Μ3 μπροστά στο Ζ4 ίσα ίσα περνά τη βάση. Ένα χαρακτηριστικό του Μ3 είναι ότι το τιμόνι δέν έχει καθόλου αίσθηση και επαναφορά γύρω από την ευθεία με μαμά settings. Δέν είναι γραμμικό το στρίψιμο του. Αυτό ακριβώς που περιγράφει ο Νίκος το αισθάνθηκα και εγώ έντονα την Παρασκευή στην Αθηνών Κορίνθου πρίν από τα Μέγαρα μέχρι τους Αγίους Θεοδώρους στα 220-230. Στο Μ3 είμαι στα -1.1 μπροστά και -1.5 πίσω. Το κάστερ δε το θυμάμαι αλλά είναι εντός ορίων.

    Νίκο πιστεύω ότι εάν γίνει το αμάξι πιό aggresive θα σου δώσει καλύτερη αίσθηση αλλά δε νομίζω να εξαλειφθεί. Ίσως με κάτι πιό κοντό τύπου CS ή CSL.

  4. The Following 5 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-03-14), EVERGET (21-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), nik200 (21-03-14), Ptboul (21-03-14)

  5. #33
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    χαλανδρι
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    297
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μονο οι 5αρες ειναι για να πηγαινουν με τοσα πολλα ............270+ χαχαχαα
    Ε36 mpack

  6. The Following User Says Thank You to gregE36 For This Useful Post:

    nik200 (21-03-14)

  7. #34
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καταρχήν, ανάλογα με τα χιλιόμετρα, έχει ανάλογη αντίδραση το αμάξι σε κάθε στροφή. υπάρχουν στροφές που μπορείς να μπείς flat out, ενώ στις ίδιες στροφές, ακόμα και με 3 χιλ παραπάνω, θα πρέπει να σηκώσεις ελάχιστα το πόδι για να ρολάρει το αμαξι όπως πρέπει.

    θεωρώ ότι το Μ3 είναι αμάξι το οποίο αν δεν κάνεις χοντράδα, δεν θα σε προδώσει. είναι απο τα λίγα αμάξια τα οποία πλασάρονται στα μέσα τις στροφής χωρίς να σε ιδρώνουν. αυτό βέβαια είναι κάτι το οποίο στην αρχή σου δημιουργεί άγχος (δεν είναι και λίγο να νιώθεις ότι το αμάξι πάνω απο τα 200 σε συγκεκριμένα σημεία παλεύει για να κρατηθεί, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το κάνει μόνο του, χωρίς συμμετοχή, με εσένα να κρατάς σταθερό το τιμόνι).
    πολυ σωστη απαντηση...
    ειναι ακριβως αυτο που λεγαμε πανω στους νεους πορους θωμα...
    που τοτε το μαθαινα..και πραγματι το αμαξι πλασαρεται σε αυτα τα χιλιομετρα...παντα μεσα στην ροπη του...θυμασαι που λεγαμε οτι σε αυτη την διαδρομη το πατησα και σου λεω..το στριψα με 220-230..και μου λες...ειναι παρα πολλα...για μαμα set up....εδω με την tein εγω στριβω τοσα...

    και σκεφτομαι...η κορυφαια 3αρα..ενας θρυλος της αυτοκινησης και να μην εχει σταθεροτητα στα πολλα...???

    υπαρχει και ενα αλλο κολπο για να ξεγυμνωσεις ενα πλαισιο...παντα μια πανω...σε αυτα τα χιλιομετρα ας πουμε 220-230..το αμαξι ειναι σαφως καλυτερο με 5η παρα με 6η...

    αλλη φορα...στην ιδια στροφη εθνικης..μπαινω με 210..5η..και μετα απο κανα μηνα 250 παλι 5η..ε το αμαξι ηταν σαφως καλυτερο με φορτωμενη 5η και 250!!!!!!!!

  8. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-03-14), doctore (21-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), Thomelef (21-03-14)

  9. #35
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα λαστιχα που φοραω ειναι michelin pilot supersport...δηλαδη τα λαστιχα που φοραει και το 458 στην πρωτη του τοποθετηση απο το εργοστασιο...αν κανουν δουλεια στο 458..προφανως θα κανουν και στο πιο ταπεινο μ3....επισης εχω αλλαξει και σινεμπλοκ στην γεφυρα με powerflex...και ζαντες csl με 265/30/19 πισω....
    Κατά τη γνώμη μου ο σκελετός που έχουν τα PSS δεν ταιριάζει για Μ3.
    Το Μ3 θέλει PS2 ή Cup.
    Tα PSS μπαλονάρουν στα πολλά χιλιόμετρα.

    Επίσης και τα Continental M3 δίνουν ασάφεια και ανασφάλεια στα πολλά χιλιόμετρα.

  10. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    nik200 (21-03-14)

  11. #36
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν ηξερα ότι το Μ3 μπορει να εχει τετοιο θεμα στα πολλα. ως κορυφαια εκδοση της ε46 περιμενα περισσοτερη σταθεροτητα στα πολλα, από τα απλα ε46. στο δικο μου με ταχύτητες σχεδόν στην τελικη του 225 και μπαινω σε στροφες (εθνικης) και αντι να νιωθω ανασφαλεια αυτό βιδωνει κατω ακομη πιο πολύ(ισως λογω pss9,me με την μαμα αναρτηση επαιρνε κλισεις και εκοβε την ορεξη αλλα μετατοπίσεις δεν ειχα ποτε).όταν ειχα οδηγησει Μ3ε46 καμπριο μου φανηκε σχετικα μαλακη η αναρτηση για ένα τοσο σπορ μοντελο.ισως η μαμα αναρτηση του να είναι πιο προσανατολισμενη στην ανεση από ότι θα επρεπε για ένα καθαροαιμο σπορ μοντελο.

  12. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    nik200 (21-03-14)

  13. #37
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    για να μην ξεφυγουμε απο το θεμα...

    προσοχη..δεν ειπα ποτε οτι το αμαξι δεν στριβει..απο οποιοδηποτε αλλο ε46 το αμαξι στριβει ευκολα με πολλα παραπανω..απλα at doing so...δεν ειναι τοσο σταθερο οσο θα ηθελα εγω..

    υγ..αυτα τα λεω καθως εχω πετυχει πολλα ε46..και σε στροφοδιαδρομες και εθνικη..και συγκεκριμενα στις στροφες..και η εισοδος και η εξοδος (ακομα παραπανω) ειναι απλα αλλου..χωρις φυσικα να μετριαζω ενα πολυ καλο αμαξι οπως το ε46 που ειναι σαφως ανωτερο απο ενα α4 πχ..

  14. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-03-14), doctore (21-03-14), nikos1400 (21-03-14), pilot (21-03-14)

  15. #38
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ισως η εργοστασιακη αναρτηση και το set up γενικοτερα να ειναι περισσοτερο υπερ την ανεσης απ'οσο θα ηθελαν καποιοι ποιο...''σκληροπυρηνικοι'' οδηγοι..

    Το δικο μου, για π.χ., με την PSS10 και το set up(καμπερ,toe) απο CSL, μου φαινεται πολυ καλυτερο απο πριν..

    Κατα την γνωμη μου ομως δεν πρεπει να ξεχναμε και πως οι δρομοι μας δεν ειναι και οτι καλυτερο, ειτε απο θεμα προσφυσης ειτε απο θεματα κατασκευης οπως κλισεις,χαραξη,σαμαρακια,λ κουβες κλπ κλπ...και ο οπως ειπαι και ο Τομις, αλλιως ειναι μια εγκαρσια ανωμαλια με 100, αλλιως με 150 και αλλιως με 250!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 21-03-14 στις 10:24
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  16. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Kazakos Garage (21-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), nik200 (21-03-14)

  17. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Mαλλον εννοειτε καμπες και οχι στροφες με 230+ στο ταχυμετρο.

    Η αεροτομη και τα flaps του csl κανουν μεγαλη διαφορα σε αυτα τα χλμ. Δοκιμαστε το
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  18. The Following 4 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (25-03-14), nikos1400 (25-03-14), Thomelef (21-03-14), Vasilis M3 (30-03-14)

  19. #40
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισως η εργοστασιακη αναρτηση και το set up γενικοτερα να ειναι περισσοτερο υπερ την ανεσης απ'οσο θα ηθελαν καποιοι ποιο...''σκληροπυρηνικοι'' οδηγοι..

    Το δικο μου, για π.χ., με την PSS10 και το set up(καμπερ,toe) απο CSL, μου φαινεται πολυ καλυτερο απο πριν..

    Κατα την γνωμη μου ομως δεν πρεπει να ξεχναμε και πως οι δρομοι μας δεν ειναι και οτι καλυτερο, ειτε απο θεμα προσφυσης ειτε απο θεματα κατασκευης οπως κλισεις,χαραξη,σαμαρακια,λ κουβες κλπ κλπ...και ο οπως ειπαι και ο Τομις, αλλιως ειναι μια εγκαρσια ανωμαλια με 100, αλλιως με 150 και αλλιως με 250!
    Aυτο ακριβως εγραψα και εγω πιο πανω.
    insane in the ///Midbrain

  20. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    pilot (21-03-14)

Σελίδα 4 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP