καταρχήν, ανάλογα με τα χιλιόμετρα, έχει ανάλογη αντίδραση το αμάξι σε κάθε στροφή. υπάρχουν στροφές που μπορείς να μπείς flat out, ενώ στις ίδιες στροφές, ακόμα και με 3 χιλ παραπάνω, θα πρέπει να σηκώσεις ελάχιστα το πόδι για να ρολάρει το αμαξι όπως πρέπει.
θεωρώ ότι το Μ3 είναι αμάξι το οποίο αν δεν κάνεις χοντράδα, δεν θα σε προδώσει. είναι απο τα λίγα αμάξια τα οποία πλασάρονται στα μέσα τις στροφής χωρίς να σε ιδρώνουν. αυτό βέβαια είναι κάτι το οποίο στην αρχή σου δημιουργεί άγχος (δεν είναι και λίγο να νιώθεις ότι το αμάξι πάνω απο τα 200 σε συγκεκριμένα σημεία παλεύει για να κρατηθεί, αλλά αν το καλοσκεφτείς, το κάνει μόνο του, χωρίς συμμετοχή, με εσένα να κρατάς σταθερό το τιμόνι).