Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 163

Θέμα: [E46] turbo ή Μ54

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βρισκω 3λιτρο με 4 .5 χιλ. κομπλε
    χιλιομετρα κανω πολλα γυρω στα 1500-1800 τον μηνα μεσα και κανενα ταξιδι.
    οικονομικος ο Μ43 και τιμιος με κανενα 8-8.5/100 με καλο γκαζι οχι παντα τσιτα βεβαια.
    με τουρμπο και σωστο προγραμμα -στησιμο-περιφερειακα που φτανω για ασφαλη οσο γινετε χρηση του μοτερ?
    ειχα και Μ43 και Μ54 3λιτρο και 2.2 το 3λιτρο ειναι κορυφη μετα το Μ3 αλλα οσο το εχεις το πατας αυτο σκεφτομαι.
    και φυσικα το θεμα της δηλωσης που δεν συμφερει

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    βρισκω 3λιτρο με 4 .5 χιλ. κομπλε ισοπαλία 0-0χιλιομετρα κανω πολλα γυρω στα 1500-1800 τον μηνα μεσα και κανενα ταξιδι Η κατανάλωση θα ανέβει όπως και να χει 1-1.οικονομικος ο Μ43 και τιμιος με κανενα 8-8.5/100 με καλο γκαζι οχι παντα τσιτα βεβαια.
    με τουρμπο και σωστο προγραμμα -στησιμο-περιφερειακα που φτανω για ασφαλη οσο γινετε χρηση του μοτερ? γύρω στα 210 άρα είσαι πιο γρήγορος από το μ54 λόγω βάρους και ωμής δύναμης 2-1ειχα και Μ43 και Μ54 3λιτρο και 2.2 το 3λιτρο ειναι κορυφη μετα το Μ3 αλλα οσο το εχεις το πατας αυτο σκεφτομαι.
    και φυσικα το θεμα της δηλωσης που δεν συμφερει 3-1
    με κόκκινο οι παρατηρήσεις μου

    από κει και πέρα...

    το θέμα αξιοπιστίας συνάδει με την συντήρηση, τη σύνεση και τον σεβασμό που θα του χεις.Την ανεμελιά που έχεις τώρα την ξεχνάς!
    Θα περιμένεις να ζεσταθεί,να ρολλάρεις και μετά να πατάς.
    τα μάτια σου θα πρέπει να παίζουν πάνω στα όργανα,γενικά θα σαι λίγο τσιτωμένος αλλά ακολουθώντας τα παραπάνω δεν θα χεις κάποιο πρόβλημα.
    είσαι διατεθειμένος να τα κάνεις καθημερινά;σκέψου το

    α! καλό είναι να πιάνουν τα χέρια σου σε περίπτωση που φύγει κανά κολάρο από την υπερπλήρωση ,σκιστεί ή ξεραθεί κανά σωληνάκι υποπίεσης ...

    τα υπόλοιπα από κοντά με μπυρολουκάνικο...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    katsaraios (13-10-11), Ptboul (13-10-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εδω δεν κολωσαμε στα Σκανια εκει να δεις καμπινα σηκωμενη και γερμανοπολυγωνο στα χερια \
    Πανο ευχαριστω και για το ΠΜ

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  5. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Panos 316T (13-10-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    το θέμα αξιοπιστίας συνάδει με την συντήρηση, τη σύνεση και τον σεβασμό που θα του χεις.Την ανεμελιά που έχεις τώρα την ξεχνάς!
    Θα περιμένεις να ζεσταθεί,να ρολλάρεις και μετά να πατάς.
    τα μάτια σου θα πρέπει να παίζουν πάνω στα όργανα,γενικά θα σαι λίγο τσιτωμένος αλλά ακολουθώντας τα παραπάνω δεν θα χεις κάποιο πρόβλημα.
    είσαι διατεθειμένος να τα κάνεις καθημερινά;σκέψου το

    α! καλό είναι να πιάνουν τα χέρια σου σε περίπτωση που φύγει κανά κολάρο από την υπερπλήρωση ,σκιστεί ή ξεραθεί κανά σωληνάκι υποπίεσης ...
    Έτσι όπως τα λέει ο φίλος Πάνος είναι τα πράγματα Γιώργο αλλά τα χέρια σου πιάνουν δε νομίζω οτι είναι πρόβλημα να αλλάξεις ένα σωληνάκι υποπιέσης που μπορεί να ξεραθεί και να σχιστεί η να ξανά βάλεις κάνα κολάρο στην θέση του...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλο ένα βασικό θέμα που ξεχάσαμε να θίξουμε .

    (εγώ δεν άλλαξα σασμάν με αποτέλεσμα την χαμηλή τελική για τα δεδομένα τις ιπποδύναμης)
    Αν δεν απατώμαι η κλιμάκωσή στις σχέσεις των 5 τάχυτων σασμάν στα Ε46 είναι όλες ίδιες με αυτά των μεγαλυτέρων κυβικών μόνο το βήμα των διαφορικών αλλάζει στα μεγαλύτερα μοντέλα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Libanner : 13-10-11 στις 14:12

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Libanner For This Useful Post:

    katsaraios (19-12-11), Panos 316T (13-10-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP