Κρίνονται σημαντικές οι παραπάνω επιπλέον συντηρήσεις στα 55.000χλμ?
Τα λαδακια σασμαν-διαφορικου, αν δεν τα εχει αλλαξει ο προηγουμενος (που μαλλον τα εχει αλλαξει) ναι. Βαλβιδες οχι απαραιτητα (κακο βαβαια δεν κανει ενα check up/ρυθμιση αν χρειαζεται καποια).
Αλλα για ολα τα παραπανω υπολογιζε αλλα 3 κατοσταρικακια τουλαχιστον.
Κρίνονται σημαντικές οι παραπάνω επιπλέον συντηρήσεις στα 55.000χλμ?
τις εργασίες αυτές τις έκανα στα 75000 χλμ..
προσωπικά βαλβολίνες και ρύθμιση βαλβίδων τα προγραμματίζω κάθε δεύτερο μεγάλο servise(κάθε 60000χλμ δηλ.) μπουζί κάθε 30000. λάδια και φίλτρο λαδιού κάθε 5000.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
προσωπικά βαλβολίνες και ρύθμιση βαλβίδων τα προγραμματίζω κάθε δεύτερο μεγάλο servise(κάθε 60000χλμ δηλ.) μπουζί κάθε 30000. λάδια και φίλτρο λαδιού κάθε 5000.
Λογικά και σωστά μου φαίνονται κι εμένα αυτά τα όρια. Αυτά λέω να ακολουθήσω και λίγο νωρίτερα αντί 60000χλμ στα 50000χλμ καθώς το oil servise ανάβει κάθε 25000...