Δε νομίζω ότι είναι πολλά τα χρήματα που πλήρωσες στο Σπανό, αν λάβουμε υπόψη τι χρεώνουν άλλα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών (ford / fiat / volvo για παράδειγμα). Για μία απλή αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού & αέρα & ένα τσεκ τa 200-250 τα έχεις δεδομένα.
Στο Μ3 του αλλάξανε επιπλέον βενζίνης, καμπίνας & μπουζί.
Οι υπόλοιποι δηλαδή με S54 τι έχετε πληρώσει για αντίστοιχη εργασία σε μη εξουσιοδοτημένο ?
τα ίδια πράγματα με το φίλο και επιπλέον λάδια διαφορικού και σαζμάν και ρύθμιση βαλβίδων 500 ευρώ..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Κρίνονται σημαντικές οι παραπάνω επιπλέον συντηρήσεις στα 55.000χλμ?
Τα λαδακια σασμαν-διαφορικου, αν δεν τα εχει αλλαξει ο προηγουμενος (που μαλλον τα εχει αλλαξει) ναι. Βαλβιδες οχι απαραιτητα (κακο βαβαια δεν κανει ενα check up/ρυθμιση αν χρειαζεται καποια).
Αλλα για ολα τα παραπανω υπολογιζε αλλα 3 κατοσταρικακια τουλαχιστον.
Κρίνονται σημαντικές οι παραπάνω επιπλέον συντηρήσεις στα 55.000χλμ?
τις εργασίες αυτές τις έκανα στα 75000 χλμ..
προσωπικά βαλβολίνες και ρύθμιση βαλβίδων τα προγραμματίζω κάθε δεύτερο μεγάλο servise(κάθε 60000χλμ δηλ.) μπουζί κάθε 30000. λάδια και φίλτρο λαδιού κάθε 5000.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
προσωπικά βαλβολίνες και ρύθμιση βαλβίδων τα προγραμματίζω κάθε δεύτερο μεγάλο servise(κάθε 60000χλμ δηλ.) μπουζί κάθε 30000. λάδια και φίλτρο λαδιού κάθε 5000.
Λογικά και σωστά μου φαίνονται κι εμένα αυτά τα όρια. Αυτά λέω να ακολουθήσω και λίγο νωρίτερα αντί 60000χλμ στα 50000χλμ καθώς το oil servise ανάβει κάθε 25000...