Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 110

Θέμα: service s54

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το εχω γραψει 500 φορες και θα το ξαναγράψω...
    Οι εργασιες στις αντιπροσωπειες υπερτιμολογουνται!
    Ο λογος ειναι απλός... Στην αντιπροσωπεια νοικιαζουν εναν χωρο πολλων τετραγωνικων, αρα μεγαλα ενοικια φωτα νερα κλπ. Επίσης εχουν ενα team ανθρωπων οι οποιοι δεν φερουν αμεσα κερδη! Η τηλεφωνητρια, η ταμίας, ο τεχνικος συμβουλος, η καθαριστριες κλπ...ολοι αυτοι πληρωνονται μεσω της εργασιας αλλων!
    Σε ολα αυτα συνυπολογίστε το καπελο που βαζει στον καθενα αντιπροσωπο η μαμα bmw ...αρα την επόμενη φορα που θα πείτε οτι μια αντιπροσωπεία είναι φτηνη ,σκεφτείτε μήπως το εξειδικευμένο που ρωτήσατε ηταν ακριβο (αφου δεν εχει ολα αυτα τα παραπλευρα εξοδα, τουλαχιστον σε τετοιο μεγεθος).

    Ο φιλος σπεσιαλιζ τα λεει πολυ καλα η αντιπροσωπεια ειναι υπεροχη για τον πατερα του και για τον χ ανθρωπο που θελει καποιες ανεσεις.

    υ.γ σε απλες εργασιες βλεπε λαδια, μπουζι η λεξη s54 θα πρεπει να επηρεαζει μόνο στην τιμη των ανταλλακτικων και οχι στην εργασία όπως πολυ συχνα γίνεται
    ...well said! Σε επισημο πηγαινουμε οσο ειμαστε στην εγγυηση ωστε να ειμαστε καλυμενοι. Οταν αυτη ληξει δεν υπαρχει λογος. Αλλωστε καποια εξιδικευμενα εχουν ανοιξει απο ανθρωπους που δουλευαν πριν στα επισημα. Οποτε δεν υπαρχει καμια μα καμια διαφορα στην ποιοτητα εργασιας που προσφερουν. Και για ανθρωπους σαν και εμενα (που εχω βιωσει Μ@λ@κιες συνεργειων και επισημων και εξουσιοδοτημενων) ειναι πολυ σημαντικο να βρισκομαι στο αυτοκινητο μου κατα την διαρκεια οποιασδηποτε εργασιας α) για να βοηθησω αν μπορω σε κατι λογω της ιδιαιτεροτητας στον χωρο του κινητηρα π.χ. για να βγει το λουρι του SC θελει να 'κλειδωσει' η τροχαλια του κομπρεσσορα και να μην γυρναει αναποδα και β) να δω για την δικη μου ενημερωση, διορθωσεις καυσιμου στο GT1, η την συμπιεση των κυλινδρων κτλ. πραγμα που δεν θα εκανε ο πατερας μου (ουτε θα τον ενδιεφερε αλλωστε).
    Οπως υπαρχουν καλα και κακα εξιδικευμενα, το ιδιο καθεστως υπαρχει και στα επισημα. Με την μονη διαφορα οτι τα επισημα ειναι παντα ακριβοτερα!

  2. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Kazakos Garage (27-03-11), m-power_01 (10-03-11), Nick bmwlover (30-05-12), pilot (10-03-11), Specialized (10-03-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ με ότι λέτε για τις χρεώσεις σε μη εξουσιοδοτημένα. Εκεί πάω και γω άλλωστε για όλα τα μτχ αυτοκίνητα που έχω αγοράσει.

    Σύγκρινα τι πλήρωσε ο φίλος στο Σπανό με τρεις άλλες μάρκες που έχω πρόσφατη εμπειρία, γιατί το πρόβλημα δεν είναι μόνο στη bmw.

    Όλα αυτά τα χρόνια 'ανάπτυξης' δημιουργήθηκαν πάρα πολλές περιττές κάθετες μονάδες. Τα χω ξαναγράψει και γω Σπύρο. Δε γίνεται να υπάρχουν σε 5 χλμ radius, 3 κάθετες μονάδες στα βπ της Αθήνας. Μοιράζεται η πίτα μειώνεται η δουλειά τους + όλα τα μη εξουσιοδοτημένα, έτσι αναγκάζονται να έχουν υψηλά κοστολόγια. Αντί να είναι οικονομικοί λόγω όγκου εργασίας, συμβαίνει το αντίθετο.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    m-power_01 (10-03-11), Specialized (10-03-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP