Αλλαζοντας τις αντριστεπτικες ραβδους,με αλλες παχυτερης διαμετρου τι πραγματικα κερδιζουμε;
Εαν κερδιζουμε το βλεπουμε στον δρομο ή βασικα στην πιστα.
Γνωριζω οτι μειωνουμε τις κλισεις στις στροφες, ομως σε ενα Μ5-Μ6 που εχει διαμετρο ραβδων 26,5 εμπρος και 18 πισω,τοποθετωντας αυτες με διαμετρο 30,2 εμπρος και 22,2, ποσο αισθητη θα ειναι η διαφορα εαν συνυπολογισουμε οτι μπορουμε απο το EDC να το κανουμε σχεδον κουτσουρο.
Οι εμπρος ειναι κουφιες,προφανως για το βαρος και ρυθμιζομενες.







Απάντηση με παράθεση

άντε να μαθαίνουμε και τίποτα γιατί πάει τα ξεχάσαμε όλα
