
Αρχικό μήνυμα απο
ghost-rider
Σιγουρα φαινεται η διαφορα.
Θα ελεγα στο δρομο, πριν ακομα φτασει το οχημα στην πιστα.
Περιοριζουν κλισεις χωρις να δινουν πολυ σκληροτητα.
Ταυτοχρονα πιστευω πως για αυτα που δινουν δεν ειναι εξωφρενικη η τιμη τους, ενω ισως ειναι αμαρτια ενα αυτοκινητο να στηνεται απο αμορτισερ και ελατηρια και να μην μπαινει και μια αντιστρεπτικη επανω(μαλλον δυο).
Στα απλα ολα αυτα...
Το Μ5 απ οσο γνωριζω εχει ενεργες αντιστρεπτικες.
Τις κουρδιζει μονο του για να περιοριζει(μαλλον να εκμηδενιζει) τις κλισεις πανω στη στροφη. Ετσι δεν ειναι?
Σιγουρα θα υπαρξει βελτιωση.
Τωρα ποσο... Μονο καποιος που το εχει δοκιμασει στο ιδιο αυτοκινητο.
Οι πιο χοντρες τι ειναι, schnitzer?
Για τις απλες αντιστρεπτικες ειναι λιγο πολυ γνωστο οτι αυτοι "ψωνιζουν" απο την eibach.
Το ιδιο κομματι το βρισκεις πολυ φθηνοτερα ως eibach.
Ισως να ισχυει και για του Μ5...
Ενα αλλο συν αν ειναι ρυθμιζομενες οι νεες αντιστρεπτικες ειναι οτι μπορεις πλεον να παιξεις και να ρυθμισεις τη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ποσο υπερστροφικο σφιγγοντας πισω η υποστροφικο σφιγγοντας μπροστα κλπ)...
Φανταζομαι δε θα σας ειναι καινουρια ολα αυτα, αλλα κουβεντα να γινεται...