φιλοι μου,
καλοι οι μαθηματικο-φυσικοι υπολογισμοι.
Αλλα απ το χαρτι στην πραξη η διαφορες ειναι τεραστιες, και το κοστος εξελιξης και ληψης προδιαγραφων απλησιαστο για Ελληνικα δεδομενα και λογικες!
Πχ για να παρει ενα σετ αντιστρεπτικων, TUV (KTEO), ξερετε ποσο κοστιζει σε χρονο και χρημα?
Για να μπορουν μετα, να πουληθουν αυτες οι αντιστρεπτικες στο κονο υπευθυνα, χωρις δημιουργια προβληματων στο οχημα, χωρις παρεμβολες η προβληματα στα υπολοιπα συστηματα του, με εγγυηση 2 ετων, ξερετε ποσο τρεξιμο, και δοκιμες -με το συγκεκριμενο αμαξι- χρειαζονται?
Τελος παντων,
Μονον ΜΙΑ εταιρεια στον κοσμο εχει αντιστρεπτικες ραβδους εμπρος-πισω (κιτ) για
Μ5 Ε60
Μ6
Μ3V8
X6-M
και αυτη ειναι η RACING DYNAMICS.
Ειναι η μοναδικη εταιρεια επισης, που εχει xtreme χαμηλωματα ελατηριων, σε συνεργασια με τις ραβδους, και μαλλιστα ΧΩΡΙΣ να καταργουνται, οι Ηλεκτρονικες Ρυθμισις της Αναρτησης.
Οι ραβδοι ειναι ειδικη παραγγελια σε μικρη βιοτεχνια-χυτηριο, της Γερμανιας και ουδεμια σχεση εχει με τις γνωστες eibach, hr, κλπ.
Η συνολικη μελετη δοκιμες της RACING DYNAMICS στο Nurburgring, γινονται σε συνεργασια με την Bilstein και την Pirelli, για ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ σε διαφορες συνθηκες, προτου το προιον βγει στην αγορα.
Στην Ελλαδα απ οτι γνωριζω ειναι εξοπλισμενα 5 x Μ6 (και το 5,8lit) με τις Αντιστρεπτικες RACING DYNAMICS, 2 x Μ5 E60...