Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Αντιστρεπτικες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σιγουρα φαινεται η διαφορα.
    Θα ελεγα στο δρομο, πριν ακομα φτασει το οχημα στην πιστα.
    Περιοριζουν κλισεις χωρις να δινουν πολυ σκληροτητα.
    Ταυτοχρονα πιστευω πως για αυτα που δινουν δεν ειναι εξωφρενικη η τιμη τους, ενω ισως ειναι αμαρτια ενα αυτοκινητο να στηνεται απο αμορτισερ και ελατηρια και να μην μπαινει και μια αντιστρεπτικη επανω(μαλλον δυο).
    Στα απλα ολα αυτα...

    Το Μ5 απ οσο γνωριζω εχει ενεργες αντιστρεπτικες.
    Τις κουρδιζει μονο του για να περιοριζει(μαλλον να εκμηδενιζει) τις κλισεις πανω στη στροφη. Ετσι δεν ειναι?

    Σιγουρα θα υπαρξει βελτιωση.
    Τωρα ποσο... Μονο καποιος που το εχει δοκιμασει στο ιδιο αυτοκινητο.
    Οι πιο χοντρες τι ειναι, schnitzer?
    Για τις απλες αντιστρεπτικες ειναι λιγο πολυ γνωστο οτι αυτοι "ψωνιζουν" απο την eibach.
    Το ιδιο κομματι το βρισκεις πολυ φθηνοτερα ως eibach.
    Ισως να ισχυει και για του Μ5...

    Ενα αλλο συν αν ειναι ρυθμιζομενες οι νεες αντιστρεπτικες ειναι οτι μπορεις πλεον να παιξεις και να ρυθμισεις τη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ποσο υπερστροφικο σφιγγοντας πισω η υποστροφικο σφιγγοντας μπροστα κλπ)...
    Φανταζομαι δε θα σας ειναι καινουρια ολα αυτα, αλλα κουβεντα να γινεται...

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σιγουρα φαινεται η διαφορα.
    Θα ελεγα στο δρομο, πριν ακομα φτασει το οχημα στην πιστα.
    Περιοριζουν κλισεις χωρις να δινουν πολυ σκληροτητα.
    Ταυτοχρονα πιστευω πως για αυτα που δινουν δεν ειναι εξωφρενικη η τιμη τους, ενω ισως ειναι αμαρτια ενα αυτοκινητο να στηνεται απο αμορτισερ και ελατηρια και να μην μπαινει και μια αντιστρεπτικη επανω(μαλλον δυο).
    Στα απλα ολα αυτα...

    Το Μ5 απ οσο γνωριζω εχει ενεργες αντιστρεπτικες.
    Τις κουρδιζει μονο του για να περιοριζει(μαλλον να εκμηδενιζει) τις κλισεις πανω στη στροφη. Ετσι δεν ειναι?

    Σιγουρα θα υπαρξει βελτιωση.
    Τωρα ποσο... Μονο καποιος που το εχει δοκιμασει στο ιδιο αυτοκινητο.
    Οι πιο χοντρες τι ειναι, schnitzer?
    Για τις απλες αντιστρεπτικες ειναι λιγο πολυ γνωστο οτι αυτοι "ψωνιζουν" απο την eibach.
    Το ιδιο κομματι το βρισκεις πολυ φθηνοτερα ως eibach.
    Ισως να ισχυει και για του Μ5...

    Ενα αλλο συν αν ειναι ρυθμιζομενες οι νεες αντιστρεπτικες ειναι οτι μπορεις πλεον να παιξεις και να ρυθμισεις τη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ποσο υπερστροφικο σφιγγοντας πισω η υποστροφικο σφιγγοντας μπροστα κλπ)...
    Φανταζομαι δε θα σας ειναι καινουρια ολα αυτα, αλλα κουβεντα να γινεται...

    Φιλε ghost τα Μ5-Μ6 δεν εχουν ενεργες αντιστρεπτικες,μαλιστα ειχε δημιουργηθει ολοκρηρο θεμα οταν ερωτηθεις απο δημοσιογραφους ο πρωην διευθυντης του M POWER γιατι τα Μ δεν εχουν Dynamic Drive και Active Steering ειχε πει, οτι μαραφετι βγαζει η BMW πρεπει εμεις να το βαζουμε στα αμαξια μας? θελοντας να τονισει την διαφορετικοτητα των Μ και τρεχαν απο το τμημα επικοινωνιας της BMW να μαζεψουν τα αμαζευτα!!!!!!.
    Τα ειχα παραγγειλει και τα δυο στο 530 το 2005 με εξτρα κοστος 5000 ευρω περιπου,το Dynamic Drive ηταν τελειο,το Active Steering μια μ@λ@κια και μιση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexm : 30-12-10 στις 22:28

  3. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    ghost-rider (31-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP