Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: Toyo Proxes T1R και υδρολίσθηση

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #24
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα είπες όλα
    Πάντως τα δικά σου Bridgestone Πάνο είναι χρονολογίας 27ης εβδομάδας του '08. Μιλάμε για τα τελευταίας γενιάς Runflat λοιπόν! Τέλος της εβδομάδος με το καλό θα έρθουν και οι ζάντες οπότε θα σου πω και τις δικές μου εντυπώσεις. Να ξέρεις πως μετά από 16 χρόνια σε VAG με ημιάκαμπτους και άπειρους πειραματισμούς από Bilstein Sprint και Vogtland μέχρι PSS9 και ΚW Variant III, ακόμη και τα τρένα του ΟΣΕ μου φαίνονται μαλακά.

    Όσο για τα Runflat, πίνω νερό στ' όνομά τους. Παλαιότερα κυκλοφορούσα με ηλεκτρική τρόμπα στο πορτ-μπαγκάζ γιατί στις οικοδομές όλο και κάποιο καρφί θα πατούσα. Έχει τύχει να φύγω από τον Παχύλα τη μια μέρα με λάστιχα του κουτιού και να πάω την επόμενη με 2 πρόκες σε 1 απ' αυτά. Η μεγάλη ατυχία ήταν πέρυσι όμως έξω από τη Σπάρτη, όταν ένα ατσαλόκαρφο διαπέρασε όχι μόνο το πέλμα αλλά και το πλαϊνό του PS3. Η τρόμπα δε μπορούσε να κάνει τίποτα. Άδειασα όλο τον χώρο των αποσκευών, μου βγήκε η Παναγία να ξεσφίξω τα μπουλόνια (χοροπηδούσα 100 κιλά άνθρωπος πάνω στο σταυρό και δεν καταλάβαιναν τίποτα), έβαλα εκείνη τη γελοία ρεζέρβα ανάγκης η οποία ευτυχώς ήταν φουσκωμένη αλλά μετά δεν είχα που να βάλω τη 18άρα Detroit του GTI η οποία δε χωρούσε στον διαμορφωμένο χώρο για τη ρεζέρβα. Στο πίσω κάθισμα είχα το παιδί, μπροστά καθόταν η γυναίκα μου και ο χώρος αποσκευών ήταν πλήρης. Αφού έψαλα όλα τα Ευαγγέλια στη VW τελικά την παράτησα σε ένα χαντάκι έξω από τους Μολάους και γύρισα να την ξαναπάρω. Φυσικά κανείς ντόπιος δεν είχε λάστιχο 225/40/18 να μου δώσει κι έτσι περίμενα μια επιπλέον μέρα για να έρθει από Καλαμάτα. Γι' αυτό σας λέω: Runflat κι ας μου φύγουν τα σφραγίσματα, ας πάθω διάσειση από το κοπάνημα, ας ακούω τη γκρίνια της γυναίκας μου. Όπως θα 'λεγε και η Γιωργάρα: ΚΛΑΪ ΜΑΪΝ.

    Ξέχασα να γράψω πιο πάνω πως ήμουν τυχερός στην ατυχία μου, καθώς τρύπησε το πίσω λάστιχο. Φαντάσου να έπρεπε να σκαντζάρω και πίσω-μπρος, αφού η ρεζέρβα ανάγκης δε μπαίνει μπροστά. Να πω και το άλλο? Στο ΤΤ είχα big brake kit μπρος-πίσω και η ρεζέρβα δεν έμπαινε ΠΟΥΘΕΝΑ. Ακόμη κι αν έκανε η διάμετρος, θα ήθελα τεράστιο spacer και εξίσου μακρυά μπουλόνια. Άντε γεια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 17-10-10 στις 23:07

  2. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    PANOS-E60 (18-10-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP