Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχεις δει χρόνους στο Ρινγκ ?
Όχι και μάρκετινγκ το CSL.
Ακόμη και σήμερα έχει το ταχύτερο 200-0 και 100-0 από ότι αμάξι παραγωγής έχει βγει.
Το πρώτο που έχει πλευρική επιτάχυνση 1.4G και ακουλούθησαν μετά από 4 χρόνια το 997 GT3RS και 430 Scuderia.

Οι χρόνοι δεν είναι μάρκετινγκ φίλε Μάνο, μην λέμε και ότι θέλουμε.
Σχετικά με το κόστος, το CSL το δικαιολογεί μιας και το μισό αμάξι είναι κάρμπον.
Το GTS όχι μιας και είναι ένα Μ3 με ανάρτηση, φρένα, καθίσματα και rollcage.

Τέσπα, ο καθένας έχει τη δική του άποψη βέβαια άλλα όταν ένα CSL μαμά κάνει στο Ρινκ 7.41 βρες μου τι εργοστασιακό αυτοκίνητο το κάνει αυτό με 360 άλογα.

ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ.
με 20 ευρώ το τετραγωνικό έναντι 15-16 του δέρματος, το οποίο δουλεύετε
τελείως στο χέρι έναντι του κάρμπον που είναι όλα καλουπωτά.
έχω 10 μέτρα κάρμπον πανί σα δείγμα στο εργοστάσιο και η τιμή του είναι δειγματική...υπολογίστε λοιπόν 2-3 ευρώ ακόμα πιο κάτω. φυσικά το φοάμ
που βάζουν μέσα απο το κάρμπον για να πάρει πάχος είναι ότι πιο άθλιο...
αλλά οκ μιλάμε για πολά κιλά κάτω. εδώ πρέπει να τα πληρωθούν, άσχετα
αν είναι τραγικά υπερεκτιμημένο...