Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 69

Θέμα: CSL ή κατι αλλο?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις δει χρόνους στο Ρινγκ ?
    Όχι και μάρκετινγκ το CSL.
    Ακόμη και σήμερα έχει το ταχύτερο 200-0 και 100-0 από ότι αμάξι παραγωγής έχει βγει.
    Το πρώτο που έχει πλευρική επιτάχυνση 1.4G και ακουλούθησαν μετά από 4 χρόνια το 997 GT3RS και 430 Scuderia.

    Οι χρόνοι δεν είναι μάρκετινγκ φίλε Μάνο, μην λέμε και ότι θέλουμε.
    Σχετικά με το κόστος, το CSL το δικαιολογεί μιας και το μισό αμάξι είναι κάρμπον.
    Το GTS όχι μιας και είναι ένα Μ3 με ανάρτηση, φρένα, καθίσματα και rollcage.

    Τέσπα, ο καθένας έχει τη δική του άποψη βέβαια άλλα όταν ένα CSL μαμά κάνει στο Ρινκ 7.41 βρες μου τι εργοστασιακό αυτοκίνητο το κάνει αυτό με 360 άλογα.

    ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ.
    με 20 ευρώ το τετραγωνικό έναντι 15-16 του δέρματος, το οποίο δουλεύετε
    τελείως στο χέρι έναντι του κάρμπον που είναι όλα καλουπωτά.
    έχω 10 μέτρα κάρμπον πανί σα δείγμα στο εργοστάσιο και η τιμή του είναι δειγματική...υπολογίστε λοιπόν 2-3 ευρώ ακόμα πιο κάτω. φυσικά το φοάμ
    που βάζουν μέσα απο το κάρμπον για να πάρει πάχος είναι ότι πιο άθλιο...
    αλλά οκ μιλάμε για πολά κιλά κάτω. εδώ πρέπει να τα πληρωθούν, άσχετα
    αν είναι τραγικά υπερεκτιμημένο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ.
    με 20 ευρώ το τετραγωνικό έναντι 15-16 του δέρματος, το οποίο δουλεύετε
    τελείως στο χέρι έναντι του κάρμπον που είναι όλα καλουπωτά.
    έχω 10 μέτρα κάρμπον πανί σα δείγμα στο εργοστάσιο και η τιμή του είναι δειγματική...υπολογίστε λοιπόν 2-3 ευρώ ακόμα πιο κάτω. φυσικά το φοάμ
    που βάζουν μέσα απο το κάρμπον για να πάρει πάχος είναι ότι πιο άθλιο...
    αλλά οκ μιλάμε για πολά κιλά κάτω. εδώ πρέπει να τα πληρωθούν, άσχετα
    αν είναι τραγικά υπερεκτιμημένο...
    νομιζω πληρωνεις πολλα παραπανω απο μερικα μετρα καρμπον.
    Σε συνθηκες 80/100 ενα csl>m3 σκετο.
    για να φτασουν στα ιδια επιπεδα με aftermarket υλικα και σεταρισμα η τιμη ξεφευγει πολλα ¤¤¤¤¤¤ πιο πανω απο την αρχικη διαφορα

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομιζω πληρωνεις πολλα παραπανω απο μερικα μετρα καρμπον.
    Σε συνθηκες 80/100 ενα csl>m3 σκετο.
    για να φτασουν στα ιδια επιπεδα με aftermarket υλικα και σεταρισμα η τιμη ξεφευγει πολλα ¤¤¤¤¤¤ πιο πανω απο την αρχικη διαφορα
    ακριβώς αυτό λέω και εγώ.
    απλώς πιο πάνω αναφέρθηκε πως λογική είναι η μεγάλη διαφορά
    τιμής λόγο υπερβολικής χρήσης κάρμπον πάνω στο αυτοκίνητο εν
    αντιθέση με το τζι τι ες.
    τους λόγους που θεωρώ λογική την τιμή αυτών των αυτοκινήτων,
    τους εξηγώ πιο πάνω. σαν παραγωγός μπορώ να καταλάβω γιατί
    αυτά τα αυτοκίνητα κοστίζουν τόσο ακτιβά.
    το να ρεγουλαριστεί παραπάνω απο μισό εργοστάσιο με υπεράριθμο
    προσωπικό για 150 αυτοκίνητα είναι τραγικό. πάλι καλά να λεν όσοι
    σκοπεύουν να τα αγοράσουν που τα εργοστάσια κάνουν τέτοια εγχειρήματα
    για τα κέφια του κόσμου...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP