-
Ισως η εργοστασιακη αναρτηση και το set up γενικοτερα να ειναι περισσοτερο υπερ την ανεσης απ'οσο θα ηθελαν καποιοι ποιο...''σκληροπυρηνικοι'' οδηγοι..
Το δικο μου, για π.χ., με την PSS10 και το set up(καμπερ,toe) απο CSL, μου φαινεται πολυ καλυτερο απο πριν..
Κατα την γνωμη μου ομως δεν πρεπει να ξεχναμε και πως οι δρομοι μας δεν ειναι και οτι καλυτερο, ειτε απο θεμα προσφυσης ειτε απο θεματα κατασκευης οπως κλισεις,χαραξη,σαμαρακια,λ κουβες κλπ κλπ...και ο οπως ειπαι και ο Τομις, αλλιως ειναι μια εγκαρσια ανωμαλια με 100, αλλιως με 150 και αλλιως με 250!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 21-03-14 στις 10:24
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.

-
The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:
Kazakos Garage (21-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), nik200 (21-03-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP