Αρχικό μήνυμα απο
alexm
Αλλαζοντας τις αντριστεπτικες ραβδους,με αλλες παχυτερης διαμετρου τι πραγματικα κερδιζουμε;
Εαν κερδιζουμε το βλεπουμε στον δρομο ή βασικα στην πιστα.
Γνωριζω οτι μειωνουμε τις κλισεις στις στροφες, ομως σε ενα Μ5-Μ6 που εχει διαμετρο ραβδων 26,5 εμπρος και 18 πισω,τοποθετωντας αυτες με διαμετρο 30,2 εμπρος και 22,2, ποσο αισθητη θα ειναι η διαφορα εαν συνυπολογισουμε οτι μπορουμε απο το EDC να το κανουμε σχεδον κουτσουρο.
Οι εμπρος ειναι κουφιες,προφανως για το βαρος και ρυθμιζομενες.