Ε46 318 Μ43 1.895
τουρμπισμα και αν ναι σε ποιον για προγραμματισμο τοποθετηση???
η Μ54 3λιτρο και μαιμου??
προσανατολιζομαι στο νομιμο δλδ φτερουγα
Printable View
Ε46 318 Μ43 1.895
τουρμπισμα και αν ναι σε ποιον για προγραμματισμο τοποθετηση???
η Μ54 3λιτρο και μαιμου??
προσανατολιζομαι στο νομιμο δλδ φτερουγα
Αν ησουν κανας ζαμαν-φου που θελει να ζησει τη ζωη του και δεν τον νοιαζουν τα αλλα, μαιμου. Επειδη εχεις και τη κορη σου ομως.. original και μετα ολα τα αλλα. thumb
τριλιτρο
Μπρος γκρεμΝός κ πίσω ρέμα.
Άστο όπως είναι.
Γιώργο πριν 2 ακριβώς χρόνια ήμουνα στο ίδιο σημείο. 318ci (1.9) και δίλημμα. Το κόστος ήταν περίπου το ίδιο αν θεωρήσεις την υποδομή (αναρτήσεις, φρένα, τροχοί) σαν κοινό παρονομαστή.
Αφού έσπασα γιά μήνες το κεφάλι μου δεν κατέληξα σε απόφαση και άλλαξα αυτοκίνητο γιά να φύγει από μπροστά μου το θέμα.
Αν ξαναγύριζα το χρόνο πίσω, θα διάλεγα το 3λιτρο με τους γνωστούς κινδύνους, δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα άλλωστε. Η λογικότερη λύση όμως είναι το τούρμπο.
με διαφορά θα προτιμούσα το 3λιτρο
καμία επαφή οι δύο επιλογές
εξαρτάται τι ζητάς , τι χρήση θα του κάνεις και μέχρι πόσο φτάνει το μπάτζετ σου...
διευκρίνησε τα αν θέλεις...
βρισκω 3λιτρο με 4 .5 χιλ. κομπλε
χιλιομετρα κανω πολλα γυρω στα 1500-1800 τον μηνα μεσα και κανενα ταξιδι.
οικονομικος ο Μ43 και τιμιος με κανενα 8-8.5/100 με καλο γκαζι οχι παντα τσιτα βεβαια.
με τουρμπο και σωστο προγραμμα -στησιμο-περιφερειακα που φτανω για ασφαλη οσο γινετε χρηση του μοτερ?
ειχα και Μ43 και Μ54 3λιτρο και 2.2 το 3λιτρο ειναι κορυφη μετα το Μ3 αλλα οσο το εχεις το πατας αυτο σκεφτομαι.
και φυσικα το θεμα της δηλωσης που δεν συμφερει
Τουρμπο.
Στεγνα.
Αν εκανα ειχα σημερα 1.800 και ηθελα αλογα θα τον εβαζα τον σαλιγκαρο.
Πηγα βολτιτσα με 36αρι 1.8 και το αμαξι ειναι τρομερο παιχνιδι.
Φφφασσσσσσσσς τσσσσσσσσσς μπουμπουμπουρρρρρρρρρ
Τι 6κυλινδρος και πρασιναλογα.
Ριχτου και ενα σετ φρενα Και εσυ ο Ιδιος Θα παθεις πλακα.
Εξαρτάται από το πόσο χρήμα θες να δώσεις και που θες να το φτάσεις ...
Γνώμη μου κάνε το 3λιτρο αλλά να το δηλώσεις τουλάχιστον 2λιτρο :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
κομπρεσσορα...ροπη απο χαμηλα, αισθηση 2,5λιτρου...και ηχο να γουσταρεις!
M 54 . . .
κανενας τουρμπατος να μας κανει υπολογισμο.
το αμαξι προριζεται για καθημερινη μαλλον νυχτερινη χρηση :thumbsup: οχι για κοντρες και πιστα .
παλιο και σταθερο διλλημα.
Αν τα τελη κλπ σε απασχολουν, τοτε τουρμπο.
Οταν "μπαινει" ομως σε turbo η καταναλωση αυξανεται αρκετα. Θα ξεπερναει τα 11+
Κατα τα αλλα ο Μ54 ειτε ειναι 3.0 ειτε 2.2 δεν ξεχωριζει....Μαλλον αυτο θα εκανα.
Να μη σου πω ότι ακομη καλυτερα πουλα το και παρε του Βασιλη. Ειναι και περιποιημενο ειναι και γαμπριο εχει και τα παραπανω δεδομενα, εχει και κομπρεσσορα. Σεφτιαξα μπαγασα
https://www.express.gr/afieroma/trof...426160472.php3
Τα σαλιγκαρια ειναι επιδοτουμενα ρε.
θα συμφωνήσω με τον πρόεδρο. ένα τετρακύλινδρο 18άρι μοτέρ της μπεμβε,
είναι και γαμώ τις πλατφόρμες για να γίνει μια τέτοια δουλειά. άσε που μετά
θα είναι τελείως παιχνίδι όπως είπε ο σταμάτης...κράτα το όσο αντέξει, και μετά
πέταμα. άσε που στην τελική και το Μ54, ψόφιο είναι μετά τον πρώτο μήνα.
αυτό και να το βαρεθείς, με πολύ ίγο έξτρα χρήμα, μπορείς να το ανεβάσεις
λίγο ακόμα.
επίσεις γνώμη μου είναι αντί για M54, με κάτι τις παραπάνω περίπου στο χιλιιάρικο,
βάζεις ένα S54 και είσαι τελείως κομπλέ. εδώ που φτάσαν οι τιμές, δεν αξίζει τα
λεφτά του κανένα Μ54. η μία η άλλη έρχεται με τα S54.
φυσικα και με απασχολουν τα τελη αλλιως θα πηγαινα σε 3λιτρο δηλωμενο 2 φυσικα.
με τουρμπο και σωστο στησιμο σκεφτομαι οτι συμφερει και για τους παπ@ρες με σηματα-εισφορες και για δυναμη ,με απασχολει η αξιοπιστια και το μπατζετ για ενα ασφαλες προτζεκτ για αυτο ρωταω οσους ειναι γνωστες
Ταξίδια = πολλά km
Τούρμπο + ταξίδια = τον λοπού.
τούρμπο (+)
-Αξεπέραστη αίσθηση ροπής και επιτάχυνσης, αίσθηση κυριαρχίας στον δρόμο - μόνο σε Μ έκδοση πιστεύω υπάρχει επαφή αίσθησης/σύγκρισης.
-Φορολογική αβάντα
-χαμηλή και καλά κατανάλωση
τούρμπο (-)
-Αλλαγή τουρΠίνας κάθε (μ.ο) 50.000km (1.500 ευρώ για πιασοκολέ/ποιοτικές καταστάσεις)
-Αλλαγή γουέϊστ γκέητ (600 ευρώ)
-Αλλαγή ιντερκούλερ (αυτό δε το πρόλαβα ευτυχώς)
- Αυξημένη κατανάλωση λαδιού (μακροχρόνια αύξηση κόστους χρήσης)
-Αποκλειστική χρήση καυσίμου 100 οκτανίων (μακροχρόνια αύξηση κόστους χρήσης)
-Φοβάσαι να περάσεις από πολλά και βαθιά νερά.
-Βαρεμάρα και εντελώς μη - πρακτικό σε καθημερινή συμβίωση η αναμοΝή του σταμάτα/ξεκίνα. (σου σπάει τα νεύρα ο μπιτζινάς: σβύστε το κύριε. -χμμ.. εεε, βάλτε εσείς κ το σβήνω σε λίγο..)
και άλλα που μου διαφεύγουν.
Τα παραπάνω είναι απόρροια προσωπική με συμβίωση σε Μ40.
Ίσως πολλά να έχουν αλλάξει από τότε οπότε ας μας διαφωτίσουν οι φρέσκοι γνώστες, πχ Panos316T.
Για τον 3lt τα ξέρεις μόνος σου ;)
το S54 μια χαρά είναι για καθημερινή χρήση, όπως και Μ54. απλά το ένα θα το γουστάρεις
κάθε μέρα, και δεν θα το βαρεθείς ποτέ σαν μοτέρ. αντίθετα, το Μ54 είναι απλώς ένας
μεγάλος κινητήρας της πεμβέ. τπτ το ιδιαίτερο. στον πρώτο μήνα το βαριέσαι...
απο την άλλη το τούρμπο, δεν είναι και ότι καλύτερο για καθημερινή χρήση,
εκτός και αν το δώσεις 30 άλογα επιπλέον δύναμη, και το κάνεις απλά να πειγαίνει
το αμάξι λίγο πιο αξιοπρεπώς. τζάμπα λεφτά δλδ...το πολύ ανεβασμένο απο την
άλλη, μπορεί και να σε κουράσει. εγώ επειδή είμαι και λίγο κάγκουρας, θα
τούρμπιζα το 18άρι όσο πάει, και θα είχα το νού μου!!!
συμφωνώ. την λειτουργεία του Μ54 δεν θα τον έχει. αν όμως φτιαχτεί σωστά το
18άρι, μπορεί να γίνει πολύ πιο ωραίο. αξιόπιστο να γίνει σαν το Μ54, δεν υπάρχει
περίπτωση ούτε μία στο εκατομύριο, ακόμα και αν μείνει μαμά...τα Μ54, είναι στην
κυριολεξία αλεξίσφαιρα. ίσως τα πιο αξιόπιστα μοτέρ που έχει βγάλει ποτέ η πεμβε.
εμπειρια απο τουρμπο εχω απο το σμαρτ.
Με ενα καλο πυρομετρο και ενα μπαρομετρο με turbo timer σβηνεις και στεγνα αμα θελεις.
Ουτε κρυωματα
ουτε τιποτα.
Επισης για την ωρα που θες να κανεις το κεφι σου, τραβας μια πιεση στο θεο (εχω δωσει και 1.6) και σουζαρεις για την πλακα σου. (εννοειται οχι καθε μερα)
Αυτα περι βενζινων κτλ τα ακουω πολυ επιστημονικα.
Αμα ρυθμισεις με απλη, απλη θα καις.
Αμα ρυθμισεις με μαζουτ, παλι μαζουτ θα καις.
Δεν ειναι απαραιτητο να δουλευεις 100αρα.
Καλο ειναι, ναι. Απαραιτητο οχι.
Οι τουρμπινες δεν ειναι αναγκη να αλλαζουν.
Υπαρχουν κιτ επισκευης. (καλοι και κακοι μαστορες υπαρχουν παντου)
Το σμαρτακι εχει αλλαξει 2 μηχανες και 2 τουρμπινες με τη δευτερη μηχανη.
Σημερα ειναι σαν καινουργιο παλι.
Δεν ειναι ταμπου να σπασεις εναν κινητηρα.
Ενταξει, ζημια ειναι, λεφτα κοστιζει. Ταμπου ομως δεν ειναι.
500 ευρω πηρε φιλος 1.800αρη bmw και τον φορεσε επανω σχεδον μονος του.
Ουτε καν μετωπη δεν εβγαλε. Ο χωρος ειναι απλετος για τον 4κυλινδρο.
1.000 κανει το μοτερ του σμαρτ.
Οι τιμες πλεον ειναι ξεφτιλα.
Ψηφιζω τουρμπο δαγκωτο.
Ναι
Σπανε
Χαλανε
Καινε
Αλλα εκεινο το μπαμ ρε παιδια, δεν υπαρχει πουθενα.
Η τουρμπινα μπορει να δινει τα ιδια αλογα με την ατμοσφαιρα.
Αλλα για εκεινη τη στιγμη που θα το τσαρουχωσεις και θα γουρλωσεις τα ματια λεγοντας μ α λ α κ α μου τι κανει το αμαξι!!!! Ειναι αλλου.
Ακομα και με σμαρτακι.
Ποσο μαλλον να εχεις λεβιε με ταχυτητες και 200αλογα με 25 κιλα ροπη.
Σταμάτη εμένα είχε ράγισμα και τις 2 φορές που αλλάχτηκε, οπότε η επισκευή κρίθηκε αναξιόπιστη κ προτιμήθηκε αλλαγή.
Για το καύσιμο, δε ξέρω, ακολουθούσα πιστά τις οδηγίες του μηχανικού. Η merk πάντως συνιστά αποκλειστική χρήση 100 οκτανίων στους κομπρέσσορες.
ά ξέχασα και ένα ράγισμα πολλαπλής λόγω πιέσεων. (υπόψη ότι θέλεις άλλο σωλήνα και όχι μαμά, άλλο ένα παραπάνω κόστος)
Για τα υπόλοιπα συμφωνώ περί αίσθησης + το ότι ταβάνι είναι ο ουρανός στις βελτιώσεις, αλλά παιδιά κακά τα ψέματα: Για γούστα οκ, για εργαλείο όμως καθημερινό θεωρώ ότι δεν κάνει.
Γιώργο εσύ ξέρεις τι μπορείς και όχι τι θέλεις.
ωραίος ο θείος...γενικά τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο οδηγός. υπάρχουν
οδηγοί που ότι και αν τους δώσεις, θα το ανοίξουν σαν μαρούλι. υπάρχουν και
οι οδηγοί (βλέπε τουρμπόσκυλο - που χάθηκε αυτός πλάκα πλάκα?), που
παρόλο έχουν αρκετά πουσαρισμένα αυτοκίνητα, κάνουν συνετή χρήση και
δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα με το αμάξι τους...
Αστο στην ακρη για τα ταξιδια σου και παρε ενα Mx5 με δυο χιλιαρικα να γελασειντο χειλακι σου.
Αυτη ειναι η λυση που ψαχνεις.
Και μαζι θα κανεις και ενα σεμιναριο κωμμωτικης να βγαζεις κανα εξτραδακι.
Εγω παω να γραφτω στον Αμαραντο να παρω χρυση χτενα συντομα.
Σοβαρο τουρμπισμα με κατω απο 4000 ευρωπουλα δεν γινεται....Και μιλαμε για 1ο σταδιο με αποδοση 170-190hp με πιεση ασφαλειας,ισως 200+ για κανα ανοιγματακι εχθρικοthumb.Αν δεν θες να κυκλοφορεις αδηλωτος ή ημινομιμος(2λιτρος δηλωμενος) βαλε κομπρεσσορα.Και πιο φτηνα θα σου βγει και θα νομιζεις οτι απεκτησες κυβικα και κανει και για την καθημερινη χρηση που το θες...
Για μενα 316 και τουρμπο, και να σπασει ποσο εχει ανα μοτερ? τα βρισκεις με το κιλο..
Αν και δεν τον γνωριζω προσωπικα, στο αργος ο καρρας εχει φτιαξει πολλα και σωστα τουρμπο και κομπρεσσορ
Ενας φιλος ειχε βαλει κομπρεσσορ σε ενα 318 46 εδω και 7-8 χρονια, το αμαξι το ειχα οδηγησει ηταν γυρω στα 170 αλογα αλλα πηγαινε σουπερ!! μου ειχε αρεσει πολυ
Το αμαξι το πουλησε με 180 χιλ χλμ και απο οτι μου ειπε, ο επομενος το εχει ακομα χωρις προβληματα.
Ενας φιλος ακομα που ειχε ενα 46 μ3 εκανε ολα τα σερβις εκει και ειχε δει πολλα τουρμπο.
συγνωμη για το οφ-τοποικ αλλα ηθελα να ρωτησω
σε valvotronic μπαινει τουρμπο?
όντως!!!καλά λένε τα παιδιά...υπάρχει και η λύση του κομπρέσορ, αλλά δεν νομίζω ότι
αξίζει τόσο σε αυτό το μοτέρ όσο θα άξιζε ένα τούρμπο...πάντως όπως είπε και ο φίλος
ΜΙΚΕ, το τεσσαράκι, για να κάνεις σωστή δουλειά το'χεις για πλάκα...φυσικά μιλάμε
και για πολύ μελέτη, και πράγματα που σίγουρα δεν μπορούν να υπολογιστούν σωστά
απο την αρχή...
Γιώργο χαίρομαι πολύ που θέτεις αυτό το ερώτημα γιατί εδώ και πολύ καιρό με απασχολεί και εμένα κάτι ανάλογο! (Μ43 με light turbo ή κομπρέσορα ή μετατροπή σε 2.2) οπότε πήρα κι εγώ τις απαντήσεις μου! Εγώ όμως χρησιμοποιώ την ζέτα μου ως δέυτερο αμάξι για βόλτες ή Σαβ/κο οπότε στην δικιά σου περίπτωση θα συμφωνήσω με την λύση του κομπρέσορα! ΚΑΙ νόμιμος είσαι, ΚΑΙ γκαζάκι έχεις, ΚΑΙ αξιόπιστο είναι, ΚΑΙ νορμάλ κατανάλωση έχεις(αν δεν του πίνεις το αίμα!) δλδ ΕΜ ΣΑΜΠΟΥ, ΕΜ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝΕΡ!
Υ.Γ: Υπάρχει κανείς στο forum με Ζ3 με Μ43 τούρμπο ή κομπρέσορα για κανένα επιτόπιο νταλαβέρι? Αναμονή για ΠΜ...........
Aγαπητε συμφορουμιτη,
στο διλλημα που εθεσες ,μπορεις να κανεις αυτο... :
https://www.youtube.com/watch?v=dnNTN4yzLVU
ή μπορεις να κανεις αυτο...
https://www.youtube.com/watch?v=Z_9OofToQbI&feature=related
Υπαρχει και αλλη μια επιλογη ομως....χεχεχε :warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley:
https://www.youtube.com/watch?v=V9jFoFQvn8A
ναι αν δεις στο αρχικο ποστ μιλαω για ετοιμο πακετο κομπλε στα 4.5 χιλιαρικα για Μ54 οποτε καπου εκει παιζει το μπατζετ της μετατροπης αντε κανα 500 παραπανω
Για τον Καρρα σκεφτομαι λογω παλαιοτερων φιλων που ασχοληθηκαν εκει εχουν καλη γνωμη ειδικα για τις τοποθετησεις σε Μ43
Σταυρο τον κομπρεσσορα δεν τον εχω αποκλειση απλα πιστευω θα ξεφευγω προς τα πανω σε χρημα
Ο Μ54 για ταξιδι ειναι απλα απαικτος.Αν εχεις και το εξαρι παρολο το θεομακρο διαφορικο το αφηνεις να σε παει με αρκετα λογικη καταναλωση μαλιστα.Τωρα επειδη το προηγουμενο μου ηταν διλιτρο τουρμπατο καταλαβαινω το διλημα.Σιγουρα στον Μ54 δεν θα νιωσεις ποτε αυτη την ωμη αισθηση επιταχυνσης που σου δινει η τουρμπινα και την αγκυλωση στο προσωπο απο το μονιμο χαμογελο ευχαριστησης.Απο την αλλη ομως δεν θα κοιταζεις και καθε λιγο τον πινακα οργανων για θερμοκρασια λαδιων νερου και ειδικα αυτος της βενζινας που παντα εκανε κατακορυφη βουτια.Εγω παντος και τριλιτρο που το εκανα παλι κατι μου λειπει απο την αισθηση του αυτοκινητου.Για τρεις χιλιαδες κυβικα το περιμενα πιο αγριο