Φιλος μου ειπε οτι η BMW Ελλας θελει να αποχωρησει και να δωσει την επισημη αντιπροσωπευση - εισαγωγη, ξανα σε ιδιωτη. Εχετε ακουσει κατι σχετικο;
Φιλος μου ειπε οτι η BMW Ελλας θελει να αποχωρησει και να δωσει την επισημη αντιπροσωπευση - εισαγωγη, ξανα σε ιδιωτη. Εχετε ακουσει κατι σχετικο;
το εχω ακουσει κι εγω αυτο...
πριν 1-2 μηνες.
ακουστηκε το ονομα του μεγαλυτερου και παλιοτερου ντηλερ (ο νοων νοειετω...)
δεν ξερω ομως αν αληθευει...
ψαχνει λεφτα για κατι τετοιο.
εγω δεν εχω να του δωσω παντως.
οχι αλλα.
Z4 DCT (18-07-10)
Τι νόημα θα είχε τέτοια κίνηση, αναρωτιέμαι. Η αυτοκινητιστική πιάτσα έλεγε ότι πλήρωσαν 30 εκ. τον προηγούμενο να του την πάρουν, ποσό που το 2003 έδειχνε λογικό με βάση την τοτε κερδοφορία...Θα μας ξεγράψουν σα χώρα τελείως; Πάντως στη Μερσεντές γίνονται απολύσεις. Πριν την κρίση ήταν 220 και τωρα θα μείνουν περί τους 140. Και ανακοίνωσαν αποτελέσματα προχτες και πάνε γαμιώντας.
https://www.bloomberg.com/news/2010-...xury-cars.html
Τους έχει πιάσει το Γερμανικό τους μου φαίνεται...
Καθεστώς φορο-ασυλίας για την Mercedes Benz Ελλάς!
Οι περισσότεροι υπουργοί Οικονομικών από το 1994 έχουν απολαύσει την άνεση μιας κρατικής λιμουζίνας της Mercedes. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι υπουργοί Οικονομικών από το 1994, είναι ότι από το χρόνο αυτό έχει να εμφανισθεί φορο-ελεγκτής στην Mercedes Benz Ελλάς, καθώς η εγχώρια θυγατρική του γερμανικού ομίλου φαίνεται να απολαμβάνει όλες τις ανέσεις ενός φορολογικού καθεστώτος απόλυτης ασυλίας, ακόμη και σήμερα, που η «υπερήφανη Ελλάς» βρίσκεται στο… πελατολόγιο του ΔΝΤ.
Η Mercedes-Benz Ελλάς περιέργως δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη τον ισολογισμό της για το 2009. Όμως, στο δημοσιευμένο ισολογισμό για τη χρήση του 2008 της εταιρείας αντιπροσώπευσης των αυτοκινήτων-συμβόλων της γερμανικής βιομηχανικής υπεροχής, ο αναγνώστης βρίσκει λαμπερά… μαργαριτάρια:
* Ο ορκωτός ελεγκτής της KPMG διατυπώνει γνώμη με εξαίρεση για τον ισολογισμό, επειδή «οι φορολογικές υποχρεώσεις της εταιρείας δεν έχουν εξεταστεί από τις φορολογικές αρχές για τις χρήσεις 1994 έως και 2008»!
* Όμως, αν κρίνει κανείς από την αμέσως επόμενη παρατήρηση του ελεγκτή, θα καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι η εταιρεία δεν ανησυχεί ιδιαιτέρως για το ύψος των φορολογικών υποχρεώσεων, αφού «δεν έχει προβεί σε εκτίμηση των πρόσθετων φόρων και προσαυξήσεων, που πιθανόν να καταλογιστούν σε μελλοντικό φορολογικό έλεγχο και δεν έχει σχηματίσει σχετική πρόβλεψη για το σκοπό αυτό».
* Ένας «κοινός» επιχειρηματίας με τέτοιες φορολογικές εκκρεμότητες, θα κοιμόταν ανήσυχα τις νύχτες, αλλά τα στελέχη της Mercedes Benz Ελλάς φαίνεται ότι κοιμούνται πιο ήσυχα και από… την κύλιση μιας λιμουζίνας Mercedes σε εθνικό δρόμο: όπως παρατηρεί ο ορκωτός, μοιράσθηκαν πριμ 1,348 εκατ. ευρώ, ποσό διπλάσιο από αυτό που θα έπρεπε να έχει διανεμηθεί, σύμφωνα με τις σχετικές πρακτικές της εταιρείας -πάντα κατά τις σημειώσεις του ελεγκτή.
Θα έλεγε κανείς, ίσως, ότι η Mercedes Benz Ελλάς δεν παρουσιάζει σοβαρό φορολογικό ενδιαφέρον για τις αρχές και ίσως αυτό δικαιολογεί, ότι έχει να ελεγχθεί φορολογικά 15 ολόκληρα χρόνια. Ίσως στο υπουργείο Οικονομικών πιστεύουν με θρησκευτική σχεδόν ευλάβεια στην φοροδοτική αξιοπιστία του εδώ παραρτήματος της γερμανικής πολυεθνικής.
Πάντως, τα στοιχεία του δημοσιευμένου ισολογισμού δείχνουν, ότι η Mercedes Benz Ελλάς, μια από τις μεγαλύτερες αντιπροσώπους αυτοκινήτων της χώρας, με τζίρο της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ (485 το 2008, 501 το 2007), περιέργως μετά βίας καταφέρνει να αποδώσει ένα σεβαστό κέρδος στη μητέρα Daimler Benz: το 2008 εμφάνισε κέρδη προ φόρων 7,5 εκατ. ευρώ, δηλαδή το προ φόρων περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο «ισχνό» ποσοστό του 1,5%.
Αυτή η χαμηλή αποδοτικότητα, που θα απογοήτευε ακόμη και έναν μικρομεσαίο Έλληνα επιχειρηματία, φαίνεται να συνδέεται με την πολιτική της μητρικής Daimler, να πουλά στην εγχώρια αντιπροσωπεία της τα πολυτελή γερμανικά αυτοκίνητα σε τιμές μάλλον «τσουχτερές». Αλλιώς, δεν μπορεί να εξηγηθεί, ότι με τζίρο 485 εκατ. ευρώ, το κόστος πωλήσεων φθάνει τα 444 εκατ. ευρώ.
Ως γνωστόν, οι εργοστασιακές αξίες των αυτοκινήτων στην Ελλάδα καλύπτονται από αυστηρό απόρρητο, κατά πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία, και ουδείς, ακόμη και με εισαγγελική εντολή ανά χείρας, μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στους «μαγικούς» αυτούς αριθμούς, για να τους συγκρίνει, για παράδειγμα, με τις αντίστοιχες τιμές άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
Είναι, λοιπόν, πρακτικά αδύνατο να εξαχθούν συμπεράσματα για το αν και τα αυτοκίνητα είναι στη χώρα μας ένα από τα προϊόντα που πωλούν οι πολυεθνικές σε τιμές υψηλότερες από τις περισσότερες (αν όχι όλες…) τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Όπως είναι αδύνατο και να διαπιστωθεί αν η Daimler, στην προκειμένη περίπτωση, «τσιμπάει» τις τιμές των μοντέλων της που προορίζονται για τη χώρα μας, μεταξύ άλλων και για να μείνουν τα κέρδη εντός Γερμανίας και να μη φορολογηθούν στην Ελλάδα.
Πάντως, έστω και με αυτό το κόστος πωλήσεων, η Mercedes Benz Ελλάς θα είχε να δηλώσει στην εφορία ένα σεβαστό κέρδος προ φόρων, αν δεν έκανε την εμφάνισή του στον ισολογισμό της ένα άλλο «μαγικό» κονδύλι, που εμφανίζεται πολύ συχνά διογκωμένο στους ισολογισμούς μεγάλων εταιρειών: τα έξοδα λειτουργίας διαθέσεως φθάνουν τα 36,5 εκατ. ευρώ και είναι αρκετά για να «γονατίσουν» την τελική γραμμή του ισολογισμού.
Όλα αυτά δεν έχουν ιδιαίτερη αξία για τις φορολογικές αρχές, που έχουν 15 χρόνια να εμφανισθούν στην πύλη της εταιρείας. Όπως τονίζουν υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, η Mercedes Benz Ελλάς έχει τη δυνατότητα, βάσει του νέου φορολογικού νόμου του κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, να αφήσει πίσω της όλες τις εκκρεμότητες του παρελθόντος, αξιοποιώντας κατάλληλα τη χαριστική ρύθμιση του άρθρου 84, η οποία καλύπτει από έναν ταπεινό επαγγελματία, μέχρι τη μεγαλύτερη εταιρεία της χώρας.
Με το άρθρο αυτό, η ισχύς του οποίου παρατείνεται ως τα τέλη Ιουνίου, με σχετική τροπολογία που έχει φέρει ο κ. Παπακωνσταντίνου προς ψήφιση στη Βουλή, ορίζεται ότι οι «υπόχρεοι φόρου εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει δήλωση ή έχουν υποβάλει ανακριβή ή ελλιπή δήλωση για την καταβολή ή μη φόρων, τελών ή εισφορών υπέρ του Δημοσίου μπορούν να υποβάλλουν αρχικές ή συμπληρωματικές δηλώσεις για εισοδήματα που αποκτήθηκαν μέχρι και το οικονομικό έτος 2009, χωρίς την επιβολή πρόσθετου φόρου ή προστίμου». Το ίδιο ισχύει, σύμφωναμε το νόμο, και για όλες τις άλλες φορολογικές υποχρεώσεις, από τον ΦΠΑ, μέχρι τον φόρο υπεραξίας ακινήτων, τα τέλη χαρτοσήμου ή και τον φόρο κύκλου εργασιών, με μοναδική εξαίρεση τα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων.
Κάπως έτσι, η γερμανική εταιρική λιμουζίνα της Mercedes Benz Ελλάς θα συνεχίσει το φορολογικό ταξίδι της, χωρίς πολλές ενοχλήσεις από ελεγκτές, αποδεικνύοντας ότι είναι μύθος όλα όσα λέγονται για το «στριφνό» φορολογικό σύστημα της χώρας μας, που (υποτίθεται ότι) αποθαρρύνει τους ξένους επενδυτές. Σε ποια άλλη χώρα, άραγε, όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος της Daimler σε όλο τον κόσμο θα εξασφάλιζε η θυγατρική της τέτοια φορολογική άνεση; Και σε ποια άλλη χώρα με τα δημοσιονομικά προβλήματα της Ελλάδας, μια κερδοφόρα εταιρεία με τζίρο 485 εκατ. ευρώ αφήνει στην εφορία ένα ταπεινό «φιλοδώρημα» φόρου εισοδήματος, ύψους 1,8 εκατ. ευρώ, μένοντας ανέλεγκτη για 15 συναπτά έτη; Ίσως αυτά τα ερωτήματα να βασανίζουν και τον υπουργό Οικονομικών, την επόμενη φορά που θα καθίσει αναπαυτικά στο κάθισμα μιας λιμουζίνας της Mercedes, για να προσέλθει σε κάποιο ραντεβού με τους ελεγκτές του ΔΝΤ…
ΠΗΓΗ: https://www.sofokleous10.gr/portal2/t...2010062424989/
GiannisRob (27-07-10), Stathis (18-07-10)
αυτο που διαβασα στο αρθρο παιδια,για την δημοπρασια αυτοκινητων ?! 11.000 ευρω 325 , ισχυει????????????
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
Αυτοκίνητα: Η κρίση «χτύπησε» τα... Sportcars
Μετά τα 1.700 λουκέτα που έχουν μπει σε καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων και αρκετές κάθετες μονάδες, η οικονομική κρίση έχει «χτυπήσει» ανελέητα και τις εισαγωγικές εταιρείες, κυρίως πολυτελών ΙΧ, οι οποίες προσπαθούν με κάθε τρόπο να επιβιώσουν...
Μαγικές λύσεις, ωστόσο, δεν υπάρχουν και η μόνη διέξοδος περιλαμβάνει μείωση των εξόδων στο ελάχιστο και προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην «Η» ο γενικός διευθυντής της Sportscar AE: «Η Sportscar είναι μια εταιρεία όπου έχει επενδύσει στην κατηγορία sport πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα και έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
Λόγω όμως της μεγάλης οικονομικής κρίσης αλλά και του υψηλού ποσοστού φορολόγησης στην εν λόγω κατηγορία βιώνει σήμερα μια μεγάλη μείωση της ζήτησης. Αποτέλεσμα όλων αυτών των καταστάσεων, όπως συμβαίνει σε πολλές επιχειρήσεις, είναι οι περικοπές δαπανών σε όλα τα επίπεδα και βεβαίως η περαιτέρω μείωση της απασχόλησης».
Ενδιαφέρον
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες αρκετοί ξένοι επιχειρηματικοί όμιλοι, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου, έχουν δείξει ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στην ελληνική εταιρεία, καθώς οι 5.000 περίπου κάτοχοι των κορυφαίων αυτοκινήτων Porsche αποτελούν σημαντικό δέλεαρ για τους υποψήφιους συνεργάτες της ελληνικής εταιρείας, καθώς πιστεύουν πως η οικονομική κρίση γεννά σημαντικές ευκαιρίες...
https://www.imerisia.gr/article.asp?...pubid=47797164
αν ακουσεις τα καταστροφικα πεπραγμενα (και οχι σεναρια) καποιων ντηλερ του επισημου δικτυου, θα καταλαβεις απολυτα γιατι οι γερμανοι θελουν να "ριξουν μαυρη πετρα..."![]()