Σελίδα 7 από 29 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 287

Θέμα: Νέα της Αγοράς

  1. #61
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εμποροι αυοκινητων...μαντραδες... οι μισοι απο αυτους ουτε γνωριζαν καλα καλα τα αυτοκινητα, μεσαζοντες ηταν μεταξυ πωλητη-αγοραστη και φυσικα πωλητες χρηματος (τραπεζικα δανεια).
    Μολις ομως εκλεισαν οι κανουλες απο τις τραπεζες το τι θα επακολουθουσε ηταν απολυτα προβλεψιμο.
    Οι αρπαχτες κρατανε λιγο και μη γελιομαστε τη μπαζα τους την εχουν κανει!
    Οπως και με τους κατασκευαστες (ευκαιριακους) αφου εφτασαν την αντιπαροχη στο 50% απο το 30-33 που ηταν μοσχοπουλησαν και αυτοι τα συγχρονα κλουβια τους και εφτασαν οι τιμες εδω που εφτασαν.
    Το προβλημα ειναι οτι με ολους αυτους τους σκιτζηδες (δεν μιλω για τους κανονικους επαγγελματιες του ειδους) οτι η κατω βολτα που "ηρθε" εχει συνεπειες σε ακομα πενηντα επαγγελματα που δουλευουν επικουρικα με αυτους,τα οποια με τη σειρα τους επηρεαζουν καποια αλλα και ολος ο κυκλος της οικονομιας επηρεαζεται.
    Μπορει να μην αφουγκραζεται καποιος τοσο εντονα την πρωτοφανη οικονομικη κριση και την επικινδυνοτητα της καταστασης (τουλαχιστο οχι ακομα) εξω στη καθημερινη ζωη, αλλα αφουγκραζεται και νιωθει την εντονη αμφιβολια που υπαρχει για το αυριο...
    Αμφιβολια η οποια ειναι ανασταλτικος παραγοντας ως προς την αναπτυξη!
    Πιστευω οτι θα δουμε πολλα ακομα!!!καποιοι παλαιοτεροι ισως και να το εχουν ξαναδει το εργο!!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Monsta (18-08-10), S8N (18-08-10)

  3. #62
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill987 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε που φτάσαμε....

    Κάποτε φωνάζαμε ότι τα καλά μεταχειρισμένα στην Ελλάδα είναι πολύ ακριβά και τώρα γίναμε ευκαιρία για τους ξένους!!!

    Αυτά είναι!!!!!!!!

    Πάλι καλά τουλάχιστον να έρθει και λίγο συνάλλαγμα από τα μεταχειρισμένα.

    Κοίταξε κακά τα ψέμματα.

    ΟΛΟΙ ήθελαν καινούριο αυτοκίνητο.

    Ο φοιτητής που πέρασε ΤΕΙ κωλοπετινίτσας σαν επιβράβευση από τον πατέρα του.
    Αυτός που δεν πέρασε για να πιάσει δουλειά σα ντιλιβεράδικο.

    Και εννοείται μόνο καινούριο γιατί όπως λέει ο σοφός λαός και ο κακομαθημένος νέος << άλλο το καινούριο ρε αδερφέ, μπαίνεις μέσα και μυρίζει καινουργίλα >> (<δεν βγαίνει σε σπρέυ γιαυτό είναι σπάνια)

    οπότε το μτχ δεν είχε αγοραστή και έμενε στο ράφι με τιμή ουρανοξύστη.

    Καλώς ή κακώς όλοι υποσυνείδητα γνωρίζαμε ότι το αυτοκίνητο αποτελούσε επένδυση μόνο στο ελλαδιστάν.

    Κάποτε ο μύθος και η οπτασία που ζούσαμε (αγορά των 300 +/- χιλιάδων οχημάτων ετησίως) θα κατέρρεε, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως όλοι μα ΟΛΟΙ το γνωρίζανε (δε δέχομαι ΚΟΥΒΕΝΤΑ επί τούτου), αυτό που ενοχλεί είναι ότι κατέρευσαν όλα σε λιγότερο από χρόνο. (το οποίο επίσης ενισχύει την θεωρία του όλοι γνώριζαν...)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμποροι αυοκινητων...μαντραδες... οι μισοι απο αυτους ουτε γνωριζαν καλα καλα τα αυτοκινητα, μεσαζοντες ηταν μεταξυ πωλητη-αγοραστη και φυσικα πωλητες χρηματος (τραπεζικα δανεια).
    Μολις ομως εκλεισαν οι κανουλες απο τις τραπεζες το τι θα επακολουθουσε ηταν απολυτα προβλεψιμο.
    Οι αρπαχτες κρατανε λιγο και μη γελιομαστε τη μπαζα τους την εχουν κανει!
    Οπως και με τους κατασκευαστες (ευκαιριακους) αφου εφτασαν την αντιπαροχη στο 50% απο το 30-33 που ηταν μοσχοπουλησαν και αυτοι τα συγχρονα κλουβια τους και εφτασαν οι τιμες εδω που εφτασαν.
    Το προβλημα ειναι οτι με ολους αυτους τους σκιτζηδες (δεν μιλω για τους κανονικους επαγγελματιες του ειδους) οτι η κατω βολτα που "ηρθε" εχει συνεπειες σε ακομα πενηντα επαγγελματα που δουλευουν επικουρικα με αυτους,τα οποια με τη σειρα τους επηρεαζουν καποια αλλα και ολος ο κυκλος της οικονομιας επηρεαζεται.
    Μπορει να μην αφουγκραζεται καποιος τοσο εντονα την πρωτοφανη οικονομικη κριση και την επικινδυνοτητα της καταστασης (τουλαχιστο οχι ακομα) εξω στη καθημερινη ζωη, αλλα αφουγκραζεται και νιωθει την εντονη αμφιβολια που υπαρχει για το αυριο...
    Αμφιβολια η οποια ειναι ανασταλτικος παραγοντας ως προς την αναπτυξη!
    Πιστευω οτι θα δουμε πολλα ακομα!!!καποιοι παλαιοτεροι ισως και να το εχουν ξαναδει το εργο!!!
    Και η κάτω βόλτα θα συνεχίσει να μεγαλώνει.
    Από ότι βλέπεις γενικά στα μέτρα πάμε για εξευρωπαϊσμό.

    Και το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα είναι αν όχι από τα υψηλότερα του κόσμου, από τα υψηλότερα της Ευρώπης.

    Οπότε το επόμενο πράγμα που θα ποινικοποιηθεί είμαι 101% σίγουρος ότι θα είναι η οικοδομή.-

    Και πραγματικά πιστεύω ότι ακόμα δεν την έχουν αγγίξει ακόμα την οικοδομή.

    Δε χρειάζεται να είσαι αϊνστάιν για να δεις από που θα πουν ότι θα βρουν χρήμα.

    Από την άλλη βέβαια τεράστια οικοδομική δραστηριότητα παρατηρήθηκε μέσα προς τέλη της δεκαετίας του 90, μετά από μεγάλες φωτιές.

    Τελευταία μεγάλη φωτιά (εντελώς τυχαία όπως το 90) πέριξ των Αθηνών είχαμε το 2007.

    Τότε όμως υπήρχαν πολλοί μικροί κατασκευαστές και μερικοί από αυτούς έγιναν μεγάλοι και τρανοί και υπάρχουν και σήμερα.

    Τα τελευταία 6 -7 χρόνια ο κλάδος πέφτει συνέχεια αλλά αυτοί ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ και επιβιώνουν...

    Η συνέχεια δε νομίζω να θέλει και πολύ φαντασία ή πολύ ανάλυση.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    katsaraios (18-08-10), Monsta (18-08-10), Nino (18-08-10)

  5. #63
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η οικοδομη εχει φτασει σχεδον, οχι ακομα, στον πατο.....τα παζαρια πλεον σε σπιτια ξεκινουν απο το 25% κατω και με μετρητο στο χερι η τιμη ξεπερνα το 30% για κατασκευαστες που εχουν μεγαλο στοκ.....σχεδον ολοι δηλαδη......
    Το θεμα ειναι οτι με την φορολογικη λαιλαπα που ερχεται και στη κατοχη ακινητων ειναι μεγαλο ρισκο να ριξεις λεφτα ακομα και εκει τωρα.......
    Σε ιδιωτες ιδιοκτητες η συμετοχη του κρατους στα εσοδα ειναι 50% μαζι με τους εμμεσους φορους...............

    Α και να μην ξεχασω....ερχεται μεγαλη αυξηση των αντικημενικων αξιων, λενε για 30%+.....οποτε μιλαμε για ενα 30% πανω αυξηση αναλογικα σε ολους τους φορους και αμοιβες μεσολαβητων...........Επιστροφ στο νοικι λοιπον και συμφερει και εκπιπτει .....ρε που σε πανε με το ζορι....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Monsta (18-08-10)

  7. #64
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τα πραγματα εχουν οπως τα ειπατε...

    στην ελλαδα το φαινομενο ειναι γνωστο...
    βλεπουμε οτι καποιος "κονομαει", βουρ ολοι να μιμηθουμε...

    χωρις know-how, χωρις καταρτιση, χωρις να ξερουμε που πηγαινουμε και τι θα αντιμετωπισουμε...

    οδηγος το κερδος και μονον αυτο.

    ετσι τα προηγουμενα χρονια ειδαμε τα φαινομενα αυτα στο χωρο του αυτοκινητου και της κατασκευης...

    ο καθε ενας ανεξαρτητα του τι γνωσεις ειχε ή τι εκανε εως τοτε, ανοιξε μαντρα... ή εφερνε για "φιλους", "ευκαιριες" απο τη γερμανια την αγορα της οποιας ηξερε τελεια υποτιθεται...
    αν σας πω ιστοριες τετοιων ατομων που πηγαιναν στη γερμανια χωρις να ξερουν οχι γερμανικα, αλλα ουτε γρι αγγλικα, προσπαθουσαν να νοικιασουν αυτοκινητα χωρις πιστωτικη καρτα, κυκλοφορουσαν με ματσα 500ρικα σα μαφιοζοι, θα γελατε μεχρι δακρυων...

    τα ιδια και στην οικοδομη... τα προηγουμενα χρονια οταν ρωταγα καποιον τι δουλεια κανει, μαζι με το κανονικο επαγγελμα (δημ. υπαλληλος, αστυνομος, μπακαλης, χασαπης, λαστιχας, ταξιτζης κ.ο.κ.) η απαντηση ηταν "χτιζω και κατι μαιζονετες"...
    για να γινει μια μετρια δουλεια δεν θελει και πολυ αλλωστε... ενας μαθητευομενος αρχιτεκτονας, ενας μηχανικος να υπογραψει και μετα ενα πλακακι, μια κουζινα, ενα μπανιο και ειμαστε ετοιμοι... εργατικο δυναμικο απο τη γειτονα χωρα, αφθονο, φθηνο (και "μαυρο"), οποτε το ονειρο της μαιζονετας εγινε πραγματικοτητα...

    η ταχυτητα και η ευκολια με την οποια αναπτυσονται παρασιτα οταν υπαρχει προσφορο εδαφος, ειναι καταπληκτικη σε αυτη τη χωρα...

    υπαρχει πληθος κοσμου που ολη του τη ζωη ζει με αρπαχτες... οπου "μυρισει" φαϊ ορμαει...
    και τα "ξεσκιζει" ολα... και μετα αντε γεια, παμε γι αλλα... απο τα βιντεο κλαμπ, περασαμε στα κινητα τηλεφωνα, τα αυτοκινητα, τα σπιτια, τωρα στην ενεργεια, καθε χωρος που ξεκιναει και αναπτυσεται χωρις κανονες και πλαισιο (οπως παντα στην ελλαδα) γινεται ευκαιρια για τα μικρολαμογια. μεχρι να μυριστει "ψητο" το μεγαλολαμογιο (το ιδιο το κρατος δηλαδη) και να ερθει να ριξει την "ταφοπλακα"...

    γι αυτο στην πολυπαθη χωρα μας υπαρχουν τοσα προβληματα... τιποτα δεν ξεκιναει σωστα, αλλα και να ξεκινησει στην πορεια αναλαμβανουν να το ξεσκισουν οι "λαμογισκοι" ή το "μεγαλολαμογιο"...

    και ετσι παραμενει για παντα στραβο και προβληματικο, χωρις κανενας να θελει ή να μπορει να το ισιωσει...

    αντε αρκετα η αμπελοφιλοσοφια για σημερα, παμε για καμια βουτια...

  8. The Following 13 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    A8hnaios (18-08-10), alexk (19-08-10), bill_m3 (18-08-10), gant (19-08-10), katsaraios (18-08-10), Monsta (18-08-10), Nikos (18-08-10), Nino (18-08-10), oldcarskickass (18-08-10), PANOS-E60 (18-08-10), S8N (18-08-10), Z4 DCT (18-08-10), Κωνσταντίνος (18-08-10)

  9. #65
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα πραγματα εχουν οπως τα ειπατε...

    στην ελλαδα το φαινομενο ειναι γνωστο...
    βλεπουμε οτι καποιος "κονομαει", βουρ ολοι να μιμηθουμε...

    χωρις know-how, χωρις καταρτιση, χωρις να ξερουμε που πηγαινουμε και τι θα αντιμετωπισουμε...

    οδηγος το κερδος και μονον αυτο.

    ετσι τα προηγουμενα χρονια ειδαμε τα φαινομενα αυτα στο χωρο του αυτοκινητου και της κατασκευης...

    ο καθε ενας ανεξαρτητα του τι γνωσεις ειχε ή τι εκανε εως τοτε, ανοιξε μαντρα... ή εφερνε για "φιλους", "ευκαιριες" απο τη γερμανια την αγορα της οποιας ηξερε τελεια υποτιθεται...
    αν σας πω ιστοριες τετοιων ατομων που πηγαιναν στη γερμανια χωρις να ξερουν οχι γερμανικα, αλλα ουτε γρι αγγλικα, προσπαθουσαν να νοικιασουν αυτοκινητα χωρις πιστωτικη καρτα, κυκλοφορουσαν με ματσα 500ρικα σα μαφιοζοι, θα γελατε μεχρι δακρυων...

    τα ιδια και στην οικοδομη... τα προηγουμενα χρονια οταν ρωταγα καποιον τι δουλεια κανει, μαζι με το κανονικο επαγγελμα (δημ. υπαλληλος, αστυνομος, μπακαλης, χασαπης, λαστιχας, ταξιτζης κ.ο.κ.) η απαντηση ηταν "χτιζω και κατι μαιζονετες"...
    για να γινει μια μετρια δουλεια δεν θελει και πολυ αλλωστε... ενας μαθητευομενος αρχιτεκτονας, ενας μηχανικος να υπογραψει και μετα ενα πλακακι, μια κουζινα, ενα μπανιο και ειμαστε ετοιμοι... εργατικο δυναμικο απο τη γειτονα χωρα, αφθονο, φθηνο (και "μαυρο"), οποτε το ονειρο της μαιζονετας εγινε πραγματικοτητα...

    η ταχυτητα και η ευκολια με την οποια αναπτυσονται παρασιτα οταν υπαρχει προσφορο εδαφος, ειναι καταπληκτικη σε αυτη τη χωρα...

    υπαρχει πληθος κοσμου που ολη του τη ζωη ζει με αρπαχτες... οπου "μυρισει" φαϊ ορμαει...
    και τα "ξεσκιζει" ολα... και μετα αντε γεια, παμε γι αλλα... απο τα βιντεο κλαμπ, περασαμε στα κινητα τηλεφωνα, τα αυτοκινητα, τα σπιτια, τωρα στην ενεργεια, καθε χωρος που ξεκιναει και αναπτυσεται χωρις κανονες και πλαισιο (οπως παντα στην ελλαδα) γινεται ευκαιρια για τα μικρολαμογια. μεχρι να μυριστει "ψητο" το μεγαλολαμογιο (το ιδιο το κρατος δηλαδη) και να ερθει να ριξει την "ταφοπλακα"...

    γι αυτο στην πολυπαθη χωρα μας υπαρχουν τοσα προβληματα... τιποτα δεν ξεκιναει σωστα, αλλα και να ξεκινησει στην πορεια αναλαμβανουν να το ξεσκισουν οι "λαμογισκοι" ή το "μεγαλολαμογιο"...

    και ετσι παραμενει για παντα στραβο και προβληματικο, χωρις κανενας να θελει ή να μπορει να το ισιωσει...

    αντε αρκετα η αμπελοφιλοσοφια για σημερα, παμε για καμια βουτια...
    Ετσι ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι ...... και νομιζω οτι ολα πηγαζουν απ τον κομπλεξισμο του ελληναρα που λεει "γιατι αυτος και οχι και γω......."

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (19-08-10), Stathis (19-08-10), Z4 DCT (18-08-10)

  11. #66
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι ...... και νομιζω οτι ολα πηγαζουν απ τον κομπλεξισμο του ελληναρα που λεει "γιατι αυτος και οχι και γω......."
    Νικολα νομιζω οτι εισαι πολυ επιεικης μαζι μας.....ο ελληνας λεει.....''να μην εχει αυτος και να εχω εγω''.....δεν του φτανει να εχει ΚΑΙ αυτος......θελει να χασει και οτι εχει ο αλλος!!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Nikos (19-08-10)

  13. #67
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν και έχουμε ξεφύγει απ' το θέμα πολύ, να πω δυο πράγματα ως πολιτικός μηχανικός (ελεύθερος επαγγελματίας) που όμως δεν ασχολείται με εργολαβίες αλλά με έκδοση οικοδομικών αδειών και επίβλεψη:

    Κατά τη διάρκεια του πυρετού του Χρηματιστηρίου και μετά, άνθρωποι που κυκλοφορούσαν με σανδάλια βρέθηκαν να μη γνωρίζουν τι έχουν. Αρκετοί εξ' αυτών έγιναν εργολάβοι είτε Δημοσίων είτε ιδιωτικών έργων, αυγατίζοντας τα χρήματά τους κλέβοντας στην πρώτη περίπτωση και υπερκοστολογόντας στη δεύτερη.

    Ας αφήσουμε όμως στην άκρη τους εργολάβους και τους κατασκευαστές και ας πάρουμε τον απλό άνθρωπο που θέλει να χτίσει χωρίς να πληρώνει εργολαβικά οφέλη, με τη βοήθεια του μηχανικού του και μόνο και φυσικά υπό την προϋπόθεση ότι και ο τελευταίος είναι σωστός και τίμιος επαγγελματίας:

    1. Το τεχνικό μεροκάματο στο ΙΚΑ για κάποιον με 6 τριετίες φτάνει τα 90 Ευρώ! Το συνολικό κόστος πληρωμής ενσήμων σε μια οικοδομή είναι απίστευτα δυσθεώρητο.

    2. Τα υλικά οικοδομών έχουν πάει στα ύψη λόγω τιμής πετρελαίου και ΦΠΑ.

    3. Οι τιμές των -ελάχιστων- αδόμητων οικοπέδων παραμένουν υψηλές.

    4. Οι αμοιβές των μηχανικών διπλασιάστηκαν μετά από παρέμβαση του ΤΕΕ και παρέσυραν τα έξοδα έκδοσης αδείας. Πολοί μηχανικοί κάνουν μεν εκπτώσεις λόγω αναδουλειάς αλλά στην εφορία δηλώνεται η ελάχιστη αμοιβή που ορίζει το ΤΕΕ για κάθε έργο.

    5. Τα έξοδα σύνδεσης με ΔΕΚΟ είναι κυριολεκτικά σφαλιάρα και κανείς δε φαίνεται να τα υπολογίζει.

    6. Στο κόστος κατασκευής υπεισέρχονται απρόβλεπτοι παράγοντες όπως αύξηση της φορολογίας, κλοπές (κυρίως χαλκού και ειδών υγιεινής), τέλη κατάληψης πεζοδρομίων, εγγυητικές επιταγές στους δήμους, φθορές από καιρικά φαινόμενα και τέλος διάφορα πρόστιμα και καταγγελίες που καθυστερούν το έργο και ελαφραίνουν το πορτοφόλι του ιδιοκτήτη.

    Σήμερα λοιπόν, ασχέτως του τι ισχυρίζονται ορισμένοιι, για να χτίσεις πρέπει να υπολογίζεις συνολικά πάνω από 1300-1400 ευρώ το τετραγωνικό στην Αττική τουλάχιστον, χωρίς την αγορά οικοπέδου και τα έξοδα αδείας.

    Και πες ότι μπαίνεις στον κόπο για 2 χρόνια και καταφέρνεις να τελειώσεις. Έχεις δώσει δουλειά σε ένα σωρό κόσμο, από ανειδίκευτους εργάτες και εμπόρους μέχρι μηχανικούς, έχεις συνεισφέρει στο ΑΕΠ, έχεις χρυσοπληρώσει εφορίες (ΦΠΑ) και ΙΚΑ, έχεις φτύσει αίμα και έχεις χρεώσει στις τράπεζες έως και τα εγγόνια σου και το ευχαριστώ είναι να έρχεται το κράτος και να σε κοπανάει με ΕΤΑΚ, ΦΜΑΠ, ΤΑΠ, τεκμήρια και ένα σωρό άλλα. Αν κάνεις δε το λάθος να το νοικιάσεις, σ' όλα αυτά πρόσθεσε τη φθορά που προκαλεί ο ενοικιαστής σου καθώς και 2-3 ενοίκια που σου κρατά η εφορία και έλα να μου πεις αν συμφέρει σήμερα να έχεις ακίνητο.

    Θα μου πεις όμως, σάμπως υπάρχει καλύτερη επένδυση? Μήπως είναι καλύτερο να τα έχω στην τράπεζα και να εισπράττω 0,5% επιτόκιο το χρόνο? Να γιατί αυτή η χώρα δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά. Γιατί ό,τι κι αν κάνεις έχει την κατάληξη μπρος γκρεμός και πίσω σπέρμα, εεε ρέμα.

  14. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Konstantinos E60 (18-08-10), Monsta (18-08-10), Nino (18-08-10), PANOS-E60 (18-08-10), PATSIMINI (18-08-10), Stathis (19-08-10), Κωνσταντίνος (18-08-10)

  15. #68
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [/B][QUOTE=S8N;8025]

    τον απλό άνθρωπο που θέλει να .......

    [QUOTE]

    I have (had) a dream...

  16. #69
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΑΝΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η οικοδομη εχει φτασει σχεδον, οχι ακομα, στον πατο.....τα παζαρια πλεον σε σπιτια ξεκινουν απο το 25% κατω και με μετρητο στο χερι η τιμη ξεπερνα το 30% για κατασκευαστες που εχουν μεγαλο στοκ.....σχεδον ολοι δηλαδη......
    Το θεμα ειναι οτι με την φορολογικη λαιλαπα που ερχεται και στη κατοχη ακινητων ειναι μεγαλο ρισκο να ριξεις λεφτα ακομα και εκει τωρα.......
    Σε ιδιωτες ιδιοκτητες η συμετοχη του κρατους στα εσοδα ειναι 50% μαζι με τους εμμεσους φορους...............

    Α και να μην ξεχασω....ερχεται μεγαλη αυξηση των αντικημενικων αξιων, λενε για 30%+.....οποτε μιλαμε για ενα 30% πανω αυξηση αναλογικα σε ολους τους φορους και αμοιβες μεσολαβητων...........Επιστροφ στο νοικι λοιπον και συμφερει και εκπιπτει .....ρε που σε πανε με το ζορι....

    Γενικά θες να πεις αν δεν είσαι λαμόγιο οποιουδήποτε βαθμού δεν αξίζει να πετάξεις τα λεφτά σου σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ στην ελληνική αγορά.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι ...... και νομιζω οτι ολα πηγαζουν απ τον κομπλεξισμο του ελληναρα που λεει "γιατι αυτος και οχι και γω......."
    Το κομπλεξισμός που λες νίκο έχει ανέβει κατηγορία.

    παίζει πλέον όχι Α εθνική, αλλά είναι και κάτοχος μουντιάλ.

    δηλαδή αυτή είναι η φιλοσοφία του νεοελληνα από το 80 και μετά.

    ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρονται ούτε ζητούνται γνώσεις, ούτε ο ίδιος ο έλληνας δεν κοιτάει πως θα πάει μπροστά γιατί είναι κολλημένος στο δόγμα << ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει >>, δε του είπε κανείς όμως ότι η ομάδα ΔΕΝ κερδίζει.

    Με τον ίδιο τρόπο που χτίζονταν τα σπίτια το 50 με τον ίδιο και απαράλλαχτο χρίζονται (δεν κάνω λάθος χρίζονται εννοώ) και σήμερα (σπίτια).

    Μετά τρώει τα πρόστιμα το κράτος για την ενέργεια και τις εκπομπές αλλά εμάς στα @@ μας, το κράτος πληρώνει.

    Και ο κούτοφραγκος ο Έλληνας ΔΕΝ ξέρει και το κυριότερο ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ότι αφού πληρώνει το κράτος από κάπου πρέπει να τα πάρει.

    Από που; Από εσένα μ@λ@κ@ που το παίζεις και μάγκας που γλύτωσεις 5 τετραγωνικά από την ΔΕΗ.

    Αλλά να μου πεις και τους φόρους και το ΦΠΑ να έδινες το κράτος ξέρει καλύτερα.

    Στις τράπεζες θα τα δώσει.
    28δις έδωσε η Νέα Μαλακεία στις τράπεζες και την έκραζε ο Jeffrey.

    25 θα δώσει ο εβραίος πρωθυπουργός μας, ο εργάτης, το παιδί του λαού, ο σοσιαλιστής, στις τράπεζες.

    Κράζει τώρα ο συγκάτοικός του στην Αμερική, Αντώνης, για τις ίδιες πρακτικές που έκανε το κόμμα που τώρα είναι στο τιμόνι του.

    Και λέω εγώ.

    Αν έδινε ένας πρωθυπουργός (και υπέγραφε το νομοσχέδιο πριν έπεφτε << τυχαία >> (; δε νομίζω) από κανά ακάλυπτο τα 50 αυτά δις κατά κεφαλήν στους πολίτες της χώρας, βγαίνει από το πουθενά ένα έσοδο 50.000.000.000/10.000.000 ¤/άτομο, ήτοι 5000 ¤ ΑΝΑ ΑΤΟΜΟ, τι θα τα έκαναν οι πολίτες;

    Θα τα έβαζαν στο μαξιλάρι τους;;;;;

    ΣΑΦΩΣ και όχι και αν το έκαναν κάποιοι θα ήταν η τραγική μειοψηφία.

    Στις τράπεζες θα το έβαζαν και θα έπαιρναν και φόρους από τους τόκους, χώρια την ενίσχυση στην οικονομία.

    Αλλά θέλει να σκέφτεσαι απλά.
    (ή μπορεί και εγώ να είμαι ηλίθιος, σαν τον Jeffrey ή τον Αντώνη, και να μην καταλαβαίνω)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και έχουμε ξεφύγει απ' το θέμα πολύ, να πω δυο πράγματα ως πολιτικός μηχανικός (ελεύθερος επαγγελματίας) που όμως δεν ασχολείται με εργολαβίες αλλά με έκδοση οικοδομικών αδειών και επίβλεψη:

    Κατά τη διάρκεια του πυρετού του Χρηματιστηρίου και μετά, άνθρωποι που κυκλοφορούσαν με σανδάλια βρέθηκαν να μη γνωρίζουν τι έχουν. Αρκετοί εξ' αυτών έγιναν εργολάβοι είτε Δημοσίων είτε ιδιωτικών έργων, αυγατίζοντας τα χρήματά τους κλέβοντας στην πρώτη περίπτωση και υπερκοστολογόντας στη δεύτερη.

    Ας αφήσουμε όμως στην άκρη τους εργολάβους και τους κατασκευαστές και ας πάρουμε τον απλό άνθρωπο που θέλει να χτίσει χωρίς να πληρώνει εργολαβικά οφέλη, με τη βοήθεια του μηχανικού του και μόνο και φυσικά υπό την προϋπόθεση ότι και ο τελευταίος είναι σωστός και τίμιος επαγγελματίας:

    1. Το τεχνικό μεροκάματο στο ΙΚΑ για κάποιον με 6 τριετίες φτάνει τα 90 Ευρώ! Το συνολικό κόστος πληρωμής ενσήμων σε μια οικοδομή είναι απίστευτα δυσθεώρητο.

    2. Τα υλικά οικοδομών έχουν πάει στα ύψη λόγω τιμής πετρελαίου και ΦΠΑ.

    3. Οι τιμές των -ελάχιστων- αδόμητων οικοπέδων παραμένουν υψηλές.

    4. Οι αμοιβές των μηχανικών διπλασιάστηκαν μετά από παρέμβαση του ΤΕΕ και παρέσυραν τα έξοδα έκδοσης αδείας. Πολοί μηχανικοί κάνουν μεν εκπτώσεις λόγω αναδουλειάς αλλά στην εφορία δηλώνεται η ελάχιστη αμοιβή που ορίζει το ΤΕΕ για κάθε έργο.

    5. Τα έξοδα σύνδεσης με ΔΕΚΟ είναι κυριολεκτικά σφαλιάρα και κανείς δε φαίνεται να τα υπολογίζει.

    6. Στο κόστος κατασκευής υπεισέρχονται απρόβλεπτοι παράγοντες όπως αύξηση της φορολογίας, κλοπές (κυρίως χαλκού και ειδών υγιεινής), τέλη κατάληψης πεζοδρομίων, εγγυητικές επιταγές στους δήμους, φθορές από καιρικά φαινόμενα και τέλος διάφορα πρόστιμα και καταγγελίες που καθυστερούν το έργο και ελαφραίνουν το πορτοφόλι του ιδιοκτήτη.

    Σήμερα λοιπόν, ασχέτως του τι ισχυρίζονται ορισμένοιι, για να χτίσεις πρέπει να υπολογίζεις συνολικά πάνω από 1300-1400 ευρώ το τετραγωνικό στην Αττική τουλάχιστον, χωρίς την αγορά οικοπέδου και τα έξοδα αδείας.

    Και πες ότι μπαίνεις στον κόπο για 2 χρόνια και καταφέρνεις να τελειώσεις. Έχεις δώσει δουλειά σε ένα σωρό κόσμο, από ανειδίκευτους εργάτες και εμπόρους μέχρι μηχανικούς, έχεις συνεισφέρει στο ΑΕΠ, έχεις χρυσοπληρώσει εφορίες (ΦΠΑ) και ΙΚΑ, έχεις φτύσει αίμα και έχεις χρεώσει στις τράπεζες έως και τα εγγόνια σου και το ευχαριστώ είναι να έρχεται το κράτος και να σε κοπανάει με ΕΤΑΚ, ΦΜΑΠ, ΤΑΠ, τεκμήρια και ένα σωρό άλλα. Αν κάνεις δε το λάθος να το νοικιάσεις, σ' όλα αυτά πρόσθεσε τη φθορά που προκαλεί ο ενοικιαστής σου καθώς και 2-3 ενοίκια που σου κρατά η εφορία και έλα να μου πεις αν συμφέρει σήμερα να έχεις ακίνητο.

    Θα μου πεις όμως, σάμπως υπάρχει καλύτερη επένδυση? Μήπως είναι καλύτερο να τα έχω στην τράπεζα και να εισπράττω 0,5% επιτόκιο το χρόνο? Να γιατί αυτή η χώρα δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά. Γιατί ό,τι κι αν κάνεις έχει την κατάληξη μπρος γκρεμός και πίσω σπέρμα, εεε ρέμα.
    Δλδ θες να μου πεις ότι έχεις πληρώσει ήδη 800 φόρους και προσίθενται κι άλλοι;

    Στην οικοδομή;

    Μπα δε σε πιστεύω, γιατί μέχρι τώρα γκρινιάζαμε για το χαράτσι στα αμάξια...

    Το καλύτερο είναι να ΜΗΝ έχεις χρήματα για να μην έχεις και έννοιες.

    εκεί καταλήγω.

  17. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Nikos (19-08-10), S8N (18-08-10), Stathis (19-08-10)

  18. #70
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φυσικά και το αυτοκίνητο επιβαρύνεται πολλές φορές δυσανάλογα σε φόρους σε σχέση με το ακίνητο, μη ξεχνάς όμως ότι το ένα αποτελεί εισαγώμενο αγαθό ενώ το άλλο παράγεται ουσιαστικά εδώ.

    Μέχρις ότου αποπερατωθεί το ακίνητο έχεις πληρώσει εμμέσως ένα σωρό χρήματα σε Νομαρχίες, Δήμους, εφορίες, ΙΚΑ, ΤΕΕ, ΤΣΜΕΔΕ κλπ, έχεις προσφέρει εισόδημα σε εκατοντάδες ανθρώπους το οποίο επίσης φορολογείται, ενώ μόλις με το καλό μπεις μέσα αρχίζουν τα τέλη, οι φόροι και τα τεκμήρια και όλα αυτά με αναπροσαρμοζόμενες κάθε χρονιά αντικειμενικές αξίες.

    Αν το ακίνητο σου προσφέρει εισόδημα, υπολόγιζε 2 ενοίκια το χρόνο φόρο. Υπάρχουν κι άλλοι αστάθμητοι παράγοντες: Αν ο ενοικιαστή σου την κάνει νύχτα και το συμβόλαιο δεν έχει λήξει, πρέπει να περιμένεις ένα 6μηνο πριν μπεις μέσα με εισαγγελέα. Αν έχει αφήσει και πράγματα, πρέπει να πληρώσεις για την αποθήκευσή τους για 1 ολόκληρο χρόνο. Βάλε και τις επισκευές αν στο έχει παραδώσει ρημάδι καθώς και τους απλήρωτους λογαριασμούς και θα δεις πως θα έχεις προπληρώσει ό,τι ενοίκιο πρόκειται να εισπράξεις τα επόμενα 3 χρόνια, χωρίς να υπολογίζεις τα ήδη χρωστούμενα. Αν έχεις και επαγγελματικό συμβόλαιο κλάψ' τα Χαράλαμπε. Μου έχουν συμβεί και το γνωρίζω πολύ καλά.

    Όταν πρόκειται δε γι' αγοραπωλησία, υπολόγισε τις αμοιβές δικηγόρων και συμβολαιογράφων καθώς και φόρους μεταβιβάσεων ή κληρονομιών και αντιλαμβάνεσαι για τι ποσά μιλάμε.

    Οπότε μη το συζητάς, τόσο τα ακίνητα όσο και τα αυτοκίνητα στην ίδια μοίρα είναι.

    Εγώ μάλιστα αναρωτιέμαι το εξής: Αν οι τράπεζες και οι εφορίες αρχίσουν να κατάσχουν ακίνητα αντί να επιδιώκουν ρυθμίσεις, τι θα τα κάνουν? Θα τα έχουν να τα κοιτάνε.

    Όσο για τα χρήματα, εγώ ήμουν πάντα της λογικής "ας πληρώνω, αρκεί να είμαι σε θέση να βγάζω". Αυτή τη στιγμή ο κόσμος υποφέρει, η ανεργία αυξάνεται αλλά το κράτος εξακολουθεί να νομίζει πως τα έχουμε κρυμμένα σε σεντούκια. Οι έγνοιες λοιπόν δε σταματούν ποτέ, θα έχεις ακούσει εξάλλου το ρητό 'Death and taxes'.

  19. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Monsta (18-08-10), Nikos (19-08-10)

Σελίδα 7 από 29 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP