Λουκέτα και στις αντιπροσωπείες της Toyota σε Σπάρτη, Τρίπολη, Καλαμάτα.
Δεν ξέρω αν τις είχε ο ίδιος. Υποθέτω πως ναι για να κλείσουν ταυτόχρονα.
Λουκέτα και στις αντιπροσωπείες της Toyota σε Σπάρτη, Τρίπολη, Καλαμάτα.
Δεν ξέρω αν τις είχε ο ίδιος. Υποθέτω πως ναι για να κλείσουν ταυτόχρονα.
ο ιδιος τις ειχε....
Την τελευταία δεκαετία ο μέσος Ελληνας επένδυσε στο ακριβό σπίτι και στο αυτοκίνητο. Τα χρήματα της επένδυσης ηταν βέβαια δανεικά, αλλα αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Ετσι λοιπόν γέμισε η αγορά απο εργολάβους οικοδομών και εμπόρους αυτοκινήτων (για το εύκολο κέρδος).
Τώρα, δεν είναι φυσικό, όλοι αυτοί να έχουν οικονομικό πρόβλημα ;;; Πόσοι απο αυτούς έχουν δικά τους κεφάλαια ;;; Πόσοι σκέφθηκαν οτι δεν είναι δυνατό στην Ελλαδίτσα να πουλιόνται κάθε χρόνο 290.000 καινούργια οχήματα;;; Γέμισε ο τόπος μάντρες αυτοκινήτων. Ελεος !!
Δηλαδή τι περιμένουν;;; Οτι θα αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο, οταν δεν γνωριζει αν αυριο θα έχει τη δουλειά του;;; Κανένα μέτρο απόσυρσης,φόρου και λοιπά δεν θα αναστρέψει την αγόρά γιατί πρώτα απ'όλα δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στο αύριο.![]()
A8hnaios (17-08-10), bill_m3 (17-08-10), individual (17-08-10), Nino (17-08-10), S8N (17-08-10)
Έτσι ακριβώς είναι. Γέμισε ο τόπος εμπόρους αυτοκινήτων, και μάλιστα ακριβών αυτοκινήτων.
Έλα όμως που ο τροχός γύρισε, η φούσκα της οικονομίας έσκασε κι έμεινε το εμπόρευμα... Με τα νέα μέτρα δεν έγιναν απλώς απαγορευτικά ως προς την αγορά τα μεγάλα αυτοκίνητα, έγιναν και ασύμφορα ως προς την κτήση. Υπολογίστε πόσο χρειάζεται κανείς για βενζίνες και συντήρηση κάθε χρόνο και θα δείτε πως στοιχίζει όσο ένα παιδί στην οικογένεια, ίσως και παραπάνω. Σ' όλα αυτά προσθέστε την αναδουλειά και τη μείωση αποδοχών και όλα μοιάζουν πλέον αναμενόμενα.
individual (17-08-10)
Από τον χειμώνα και μετά πιστεύω θα ακούμε κάθε μέρα και κάτι παρόμοιο....ας επανέλθουμε λοιπόν στην σκληρή πραγματικότητα...
individual (17-08-10)