Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 50

Θέμα: Σκέψεις για το Ε92/ 325,

  1. #31
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kavas2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
    μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
    https://www.drive.gr/test-drives/dok...icientdynamics
    <Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.

    Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>
    εγω καταλαβα απο την συζητηση οτι μιλουσαμε για πετρελαιο.....
    για τα υπολοιπα θα συμφωνησω με μια μικρη επιφυλαξη στα νουμερα των μετρησεων στις επιδοσεις των περιοδικων. Στην καταναλωση, ναι εχουν μεγαλη διαφορα, εγω (ειμαι τετρακινητος) κατω απο 11,8 δεν καταφερα ποτε να παω οταν δοκιμασα..... γιατι λογω στυλ οδηγησης, δεν πεφτω σχεδον ποτε κατω απο 12,5-13,2 μεσα στην πολη......
    αν δεν δω τα δυο αυτοκινητα διπλα διπλα, στον ιδιο δρομο με τις ιδιες συνθηκες την ιδια στιγμη, δεν πιστευω τα περιοδικα. Ιδιως, οταν εμπλεκεται κινητηρας Turbo......

  2. #32
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skipperakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και τις απόψεις σας. Όλα εκτιμήθηκαν και η αλήθεια είναι ότι δόθηκαν κάποια ερεθίσματα για περισσότερη μελέτη του θέματος και ιδιαίτερα με το θέμα σε ποια ακριβώς μοντέλα μπήκε ο Ν52 (εκεί κάπου το έχασα το θέμα αλλα θα το βρώ).
    Ν52 μεχρι 6/2008 μετα αλλαξε.

  3. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    skipperakos (04-02-15)

  4. #33
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    4 troxoi, τεύχος Οκτώβριος 2006. Οι επιδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνει το περιοδικό για την 325 auto coupe είναι οι κάτωθι :

    BMW 325i Coup&#233;
    ΚΟΣΤΟΣ
    ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 49.700¤

    TEXNIKA

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
    Κυβισμός (κ.εκ):2.497
    Κύλινδροι: 6 σε σειρά
    Μέγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 218/6.500*
    Μέγ. Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.): 25,6/2.750*

    ΜΕΤΑΔΟΣΗ
    Κίνηση: Πίσω
    Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων

    ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Εμπρός: Γόνατα με 2 βραχίονες στήριξης,
    αντιστρεπτική
    Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων,
    αντιστρεπτική

    ΦΡΕΝΑ
    Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
    Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι

    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Τελ. Ταχύτητα (χλμ/ώρα): 245
    0-100 χλμ/ώρα (δλ): 7,6*/8,2**
    Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 4,4
    Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 6,3
    Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 6,8/8,9
    Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ): 53,0
    Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ): 12,9

    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Μήκος (χλστ): 4.580
    Πλάτος (χλστ): 1.782
    Ύψος (χλστ): 1.395
    Μεταξόνιο (χλστ): 2.760
    Βάρος (κιλά): 1.495*/1.479**

    *Τιμή κατασκευαστή
    **Τιμή 4Τ

    Προφανώς και πρόκειται για ένα εξαιρετικά βελούδινο, ελαστικό και ευχάριστα εύστροφο μοτέρ αλλά ούτε ιδιαίτερα γρήγορο είναι ούτε οικονομικό σε κατανάλωση και χρήση (με τα σημερινά δεδομένα). Η αγορά μιας f30 1.6 turbo είναι σαφώς πιο ορθολογική επιλογή. Βέβαια αν αγοράσει κάποιος μια 325 σε χαμηλή τιμή, του μένουν ρέστε σε σχέση με την f30 για να πληρώνει τα επιπλέον τέλη, τους φόρους και την βενζίνη για λίγα χρόνια. Τέλος να μην παραβλέπουμε το γεγονός του πανεύκολου tuning της f30 που της προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις με ελάχιστο κόστος.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to mrclouzo For This Useful Post:

    compactM3 (05-02-15), kostas109 (04-02-15), skipperakos (04-02-15)

  6. #34
    Εγγραφή
    29-06-11
    Μηνύματα
    18
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ν52 μεχρι 6/2008 μετα αλλαξε.
    A bravo! Αυτό έψαχνα... αλλά είχα χαθεί λίγο.
    Ευχαριστώ!

    Και να δεν κάνω λάθος με το κωδικό 325, μπορεί να έχουμε ή 2.5λιτρη ή 3.0λιτρη έκδοση!

  7. #35
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skipperakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    A bravo! Αυτό έψαχνα... αλλά είχα χαθεί λίγο.
    Ευχαριστώ!

    Και να δεν κάνω λάθος με το κωδικό 325, μπορεί να έχουμε ή 2.5λιτρη ή 3.0λιτρη έκδοση!
    N52B25 μεχρι 2008, Ν52Β30 απο 2008 και μετα.
    η ιπποδυναμη ειναι ιδια.

  8. #36
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    N52B25 μεχρι 2008, Ν52Β30 απο 2008 και μετα.
    η ιπποδυναμη ειναι ιδια.
    νομιζω μετα το 2008, δλδ στο φειςλιφτ, εγινε Ν53Β30 για ευρωπη..δλδ μπηκε ο αμεσος ψεκασμος...αμερικη συνεχισε με τον Ν52
    E90 N46B20 montego blue

  9. #37
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ λέω να χτυπήσεις ένα 316 f30 και μετά ένα πρόγραμμα...Για να σπας πλάκα με τα 325...

  10. #38
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομιζω μετα το 2008, δλδ στο φειςλιφτ, εγινε Ν53Β30 για ευρωπη..δλδ μπηκε ο αμεσος ψεκασμος...αμερικη συνεχισε με τον Ν52
    και αυτο σωστο, αλλα το Ν53 ειναι αλλο μοτερ στην ουσια.
    Ο Ν52 βγηκε και οπως σου ειπα, οπως επισης και με ο Ν52Β25 υπηρξε και με 178 αλογα για καποιες αγορες που ομως δεν μας αφορουν.

  11. #39
    Εγγραφή
    29-06-11
    Μηνύματα
    18
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μήπως έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4636020/

    έχει πάνω απο 11,000 views, και όμως τίποτα!

  12. #40
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν το γνωρίζω
    Γνωρίζω πολύ καλά Mineral Grey 325 E92 manual, ελληνικό με 44.000 χλμ 18άρια ατρακάριστο που πωλειται και δεν υπάρχει στο car.gr φίλου μου
    Αν ενδιαφέρεσαι μου λες
    Detailing Madness

  13. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    skipperakos (06-02-15)

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP