Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Σκέψεις για το Ε92/ 325,

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σαν το εξακυλινδρο, δεν εχει....
    αμα ειναι και N52B25 να μην εχει αμμεσο ψεκασμο και προβληματα με μπεκ και βλακειες, ειναι τελειο................
    και σε επιδοσεις ΔΕΝ μπορει να συγκεριθει το 116ed, μην λεμε οτι θελουμε...
    το πετρελαιακι εχει καλη εκκινηση αλλα μεχρι εκει.....
    ιδιως μετα τα 120 χιλιομετρα, δεν υπαρχει συγκριση........
    και εχω βαλει το δικο μου με 116ed..............
    οποιος εχει οδηγησει εξακυλινδρο, καταλαβαινει
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 03-02-15 στις 18:07

  2. The Following 3 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    A8hnaios (03-02-15), Eleni (03-02-15), stef (03-02-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-06-14
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σαν το εξακυλινδρο, δεν εχει....
    αμα ειναι και N52B25 να μην εχει αμμεσο ψεκασμο και προβληματα με μπεκ και βλακειες, ειναι τελειο................
    και σε επιδοσεις ΔΕΝ μπορει να συγκεριθει το 116ed, μην λεμε οτι θελουμε...
    το πετρελαιακι εχει καλη εκκινηση αλλα μεχρι εκει.....
    ιδιως μετα τα 120 χιλιομετρα, δεν υπαρχει συγκριση........
    και εχω βαλει το δικο μου με 116ed..............
    οποιος εχει οδηγησει εξακυλινδρο, καταλαβαινει

    δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
    μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
    https://www.drive.gr/test-drives/dok...icientdynamics
    <Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.

    Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>

  4. #3
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kavas2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
    μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
    https://www.drive.gr/test-drives/dok...icientdynamics
    <Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.

    Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>


    https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=9953 325

    https://www.carfolio.com/specificati...ar/?car=283624 320 ed

    https://www.carfolio.com/specificati...ar/?car=141933 325


    Οι αριθμοί είναι ξεκάθαροι...

    Πραγματικά από που αντλείς πληροφορίες δεν ξέρω...
    Detailing Madness

  5. #4
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kavas2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
    μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
    https://www.drive.gr/test-drives/dok...icientdynamics
    <Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.

    Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>
    εγω καταλαβα απο την συζητηση οτι μιλουσαμε για πετρελαιο.....
    για τα υπολοιπα θα συμφωνησω με μια μικρη επιφυλαξη στα νουμερα των μετρησεων στις επιδοσεις των περιοδικων. Στην καταναλωση, ναι εχουν μεγαλη διαφορα, εγω (ειμαι τετρακινητος) κατω απο 11,8 δεν καταφερα ποτε να παω οταν δοκιμασα..... γιατι λογω στυλ οδηγησης, δεν πεφτω σχεδον ποτε κατω απο 12,5-13,2 μεσα στην πολη......
    αν δεν δω τα δυο αυτοκινητα διπλα διπλα, στον ιδιο δρομο με τις ιδιες συνθηκες την ιδια στιγμη, δεν πιστευω τα περιοδικα. Ιδιως, οταν εμπλεκεται κινητηρας Turbo......

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP