Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 50

Θέμα: Σκέψεις για το Ε92/ 325,

  1. #11
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και διαφορά μεγάλη στο φόρο πολυτελείας Δημήτρη....
    Καταργούνται αυτα το είπε ο κύριος Τσιπρας!!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    compactM3 (04-02-15), sierra (03-02-15)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πέρα απο αντλία νερού δε εχει αλλο θέμα !!
    Καλο μοτερ σκύλος μαύρος δλδ ...
    Αλλα για εμενα παρε το 330 ιδιο σήμα με το 325
    Αλλα διαφορα στα hp το ενα 218 το αλλο 270.
    Αν είναι έτσι ας πάει στο 335!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    stef (03-02-15), ΔημήτρηςΜ3 (03-02-15)

  5. #13
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταργούνται αυτα το είπε ο κύριος Τσιπρας!!!
    Σωστά και θα μπει κανας άλλος φόρος....
    Detailing Madness

  6. #14
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skipperakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα το πρόβλημα του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο στο 325, αλλά γενικά στα Ε9Χ. Απο ότι είδα όλοι έχουν να πούν για τα αβίαστα, ανούσια και συνεχόμενα προβλήματα που βγάζει!!!
    Ψάχνω για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, και είπα αντί να πάω σε λύσεις κλασσικές μικρου-μικρομεσαίου αυτοκινήτου να ανέβω λίγο και να πάω σε αυτό (325-330) για καθημερινό και προσωπικό αυτοκίνητο και ας το πληρώνω λίγο παραπάνω αλλά θα με ικανοποιεί κατα τα λοιπα (ιδίως αυτό το 6κύλινδρο μοτέρ)... Δυστυχώς όμως θα ήταν έτσι η κατάσταση αν ήταν αξιόπιστο (και όχι να πληρώνεις το αυτοκίνητο 2πλο μέσα σε 3-4 χρόνια απο τις αρρώστιες του).
    Το budget, είναι βάση αυτών των δεδομένων και σίγουρα όχι στα επίπεδα F30.
    Είναι το 2ο BMW με μοτερ Ν52 στην κατοχή μου και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα προς το παρόν!
    7.5 χρόνια νομίζω είναι καλό δείγμα.
    Επίσης και με άλλους κατόχους με Ν52 μοτερ που έχω ανταλλάξει απόψεις δεν μου έχουν αναφέρει κάτι...
    Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι βγάζει προβλήματα αυτό το μοτερ, εκτός αν μπερδεύεσαι με τα 316/320 με τα γνωστά προβλήματα σε πολλαπλασιαστές
    Detailing Madness

  7. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    skipperakos (12-02-15)

  8. #15
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kavas2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα σε επιδοσεις ειναι πολυ κοντα κ το πακετο που προσφερει το ed επιδοσεις-οικονομια και ευκολη και οικονομικη βελτιωση ειναι ελκυστικο
    ειναι επισης και sedan.αν ο φιλος θελει coupe και δεν εχει οικονομικο προβλημα
    ας κοιταξει και το 330 που εχει μικρη διαφορα σε κοστος χρησης-αγορα και ειναι σαφως καλυτερο
    Ποια είναι κοντά σε επιδόσεις; Το F30 316 δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί με το 2.5...
    Επαναλαμβάνω να μου το συγκρίνατε με το N20B20 θα σας έλεγα οτι είναι και αργό μάλιστα...
    Detailing Madness

  9. #16
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι το 2ο BMW με μοτερ Ν52 στην κατοχή μου και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα προς το παρόν!
    7.5 χρόνια νομίζω είναι καλό δείγμα.
    Επίσης και με άλλους κατόχους με Ν52 μοτερ που έχω ανταλλάξει απόψεις δεν μου έχουν αναφέρει κάτι...
    Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι βγάζει προβλήματα αυτό το μοτερ, εκτός αν μπερδεύεσαι με τα 316/320 με τα γνωστά προβλήματα σε πολλαπλασιαστές
    ετσι φιλικα να ξαναγραψω, (γιαυτο εγραψα κ σε προηγουμενο ποστ μου για ποιον κινητηρα ενδιαφερεται ο φιλος) 316i - 320i Ν45-Ν46 με εμμεσο ψεκασμο ΔΕΝ εχουν τα γνωστα προβληματα που τυχον αναφερεις, οπως κ ο Ν52 αν δεν κανω λαθος που ειναι κ αυτος εμμεσου ψεκασμου με 2πλα βανος κ βαλεβτρονικ.
    σε αντιθεση με τους Ν43-Ν53 με τον αμεσο ψεκασμο...που παρουσιαζουν τα γνωστα προβληματα
    φιλικα, λευτερης
    E90 N46B20 montego blue

  10. The Following User Says Thank You to Lefterisk For This Useful Post:

    Driver M (10-02-15)

  11. #17
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    ετσι φιλικα να ξαναγραψω, (γιαυτο εγραψα κ σε προηγουμενο ποστ μου για ποιον κινητηρα ενδιαφερεται ο φιλος) 316i - 320i Ν45-Ν46 με εμμεσο ψεκασμο ΔΕΝ εχουν τα γνωστα προβληματα που τυχον αναφερεις, οπως κ ο Ν52 αν δεν κανω λαθος που ειναι κ αυτος εμμεσου ψεκασμου με 2πλα βανος κ βαλεβτρονικ.
    σε αντιθεση με τους Ν43-Ν53 με τον αμεσο ψεκασμο...που παρουσιαζουν τα γνωστα προβληματα
    φιλικα, λευτερης
    Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνω. Ότι δεν βγάζουν πρόβλημα αυτοί οι κινητήρες που ανέφερες.
    Απλά ίσως μου διαφεύγει εμένα, αλλά δεν διάβασα κάπου ότι ενδιαφέρεται για Ν45-Ν46, αλλά για 325 Ν52
    Detailing Madness

  12. #18
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνω. Ότι δεν βγάζουν πρόβλημα αυτοί οι κινητήρες που ανέφερες.
    Απλά ίσως μου διαφεύγει εμένα, αλλά δεν διάβασα κάπου ότι ενδιαφέρεται για Ν45-Ν46, αλλά για 325 Ν52
    μα γιαυτο εγραψα αρχικα στο 1ο ποστ μου
    " το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας "
    κ παραλληλα ανεφερα τα του εμμεσου-αμεσου
    ουσιαστικα λοιπον για να εχει το κεφαλι του ησυχου πρεπει να κοιταξει σε Ν52 κ ισως οχι σε Ν53
    E90 N46B20 montego blue

  13. #19
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    μα γιαυτο εγραψα αρχικα στο 1ο ποστ μου
    " το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας "
    κ παραλληλα ανεφερα τα του εμμεσου-αμεσου
    ουσιαστικα λοιπον για να εχει το κεφαλι του ησυχου πρεπει να κοιταξει σε Ν52 κ ισως οχι σε Ν53
    Όχι εγώ δεν το κοιτάζω, αλλά το θέμα και ο άνθρωπος αναφέρθηκε σε Ν52 και φιλοτιμήθηκα να γράψω την άποψή μου μιας και έχω βιώσει αυτό το μοτέρ αρκετά και σε 2 διαφορετικά αμαξώματα..
    Εαν ενόχλησε αυτό, τότε ας σβηστούν τα σχόλια μου και ας πάρει ο άνθρωπος 316 που πάει περίπου το ίδιο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 03-02-15 στις 20:41
    Detailing Madness

  14. #20
    Εγγραφή
    19-06-14
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σαν το εξακυλινδρο, δεν εχει....
    αμα ειναι και N52B25 να μην εχει αμμεσο ψεκασμο και προβληματα με μπεκ και βλακειες, ειναι τελειο................
    και σε επιδοσεις ΔΕΝ μπορει να συγκεριθει το 116ed, μην λεμε οτι θελουμε...
    το πετρελαιακι εχει καλη εκκινηση αλλα μεχρι εκει.....
    ιδιως μετα τα 120 χιλιομετρα, δεν υπαρχει συγκριση........
    και εχω βαλει το δικο μου με 116ed..............
    οποιος εχει οδηγησει εξακυλινδρο, καταλαβαινει

    δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
    μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
    https://www.drive.gr/test-drives/dok...icientdynamics
    <Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.

    Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP