stef (03-02-15), ΔημήτρηςΜ3 (03-02-15)
Είναι το 2ο BMW με μοτερ Ν52 στην κατοχή μου και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα προς το παρόν!
7.5 χρόνια νομίζω είναι καλό δείγμα.
Επίσης και με άλλους κατόχους με Ν52 μοτερ που έχω ανταλλάξει απόψεις δεν μου έχουν αναφέρει κάτι...
Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι βγάζει προβλήματα αυτό το μοτερ, εκτός αν μπερδεύεσαι με τα 316/320 με τα γνωστά προβλήματα σε πολλαπλασιαστές
Detailing Madness
skipperakos (12-02-15)
ετσι φιλικα να ξαναγραψω, (γιαυτο εγραψα κ σε προηγουμενο ποστ μου για ποιον κινητηρα ενδιαφερεται ο φιλος) 316i - 320i Ν45-Ν46 με εμμεσο ψεκασμο ΔΕΝ εχουν τα γνωστα προβληματα που τυχον αναφερεις, οπως κ ο Ν52 αν δεν κανω λαθος που ειναι κ αυτος εμμεσου ψεκασμου με 2πλα βανος κ βαλεβτρονικ.
σε αντιθεση με τους Ν43-Ν53 με τον αμεσο ψεκασμο...που παρουσιαζουν τα γνωστα προβληματα
φιλικα, λευτερης
E90 N46B20 montego blue
Driver M (10-02-15)
μα γιαυτο εγραψα αρχικα στο 1ο ποστ μου
" το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας "
κ παραλληλα ανεφερα τα του εμμεσου-αμεσου
ουσιαστικα λοιπον για να εχει το κεφαλι του ησυχου πρεπει να κοιταξει σε Ν52 κ ισως οχι σε Ν53
![]()
E90 N46B20 montego blue
Όχι εγώ δεν το κοιτάζω, αλλά το θέμα και ο άνθρωπος αναφέρθηκε σε Ν52 και φιλοτιμήθηκα να γράψω την άποψή μου μιας και έχω βιώσει αυτό το μοτέρ αρκετά και σε 2 διαφορετικά αμαξώματα..
Εαν ενόχλησε αυτό, τότε ας σβηστούν τα σχόλια μου και ας πάρει ο άνθρωπος 316 που πάει περίπου το ίδιο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 03-02-15 στις 20:41
Detailing Madness
δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
https://www.drive.gr/test-drives/dok...icientdynamics
<Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.
Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>