Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Σκέψεις για το Ε92/ 325,

  1. #1
    Εγγραφή
    29-06-11
    Μηνύματα
    18
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή Σκέψεις για το Ε92/ 325,

    έκανα για λίγο, (καθώς μου αρέσει τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά, και είμαι και στην αναζήτηση καθημερινού αυτοκινήτου) μέχρι που διάβασα μερικά threads εδώ... και τελικά μάλλον αλλαξοπίστησα!

    Απο ότι καταλαβαίνω όλοι είναι χαρούμενοι που έχουν το αυτοκίνητο γιατί μιλάει στην καρδιά τους (BMW γαρ), αλλά και παράλληλα δυστυχισμένοι γιατί τους μιλάει και στην τσέπη τους τόσο απο άποψη κατανάλωσης (υπερβολικής) όσο και ευπάθειας!!! Θα συνεχίσω το ψάξιμο και σε παλαιότερα threads, αλλα μάλλον μάταια! Κρίμα.

  2. #2
    Εγγραφή
    19-06-14
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ωραια επιλογη για 8-10 χρονια πριν.σκεψου οτι τις επιδοσεις του 325 πλεον τις βρισκεις στο f30 με τον 1.6ed(με μικρη αποκλιση) με 150 τελη και οχι 880 με 7-8 λιτρα πραγματικη καταναλωση και οχι 12-13.
    και εγω το 08 γιαυτο πηγαινα κ ευτυχως πηρα το 2λιτρο ed
    γλιτωσα 7000 ευρω απο την αγορα,5000+ απο καυσιμα στα 7 χρονια και 1500 τελη
    σουμα 13500(κουμπαρας για το επομενο)+ασφαλειες/φοροι πολυτελ. κτλ για να εχω το ιδιο αυτοκινητο 25% λιγοτερα δυνατο ασε την τιμη και την ευκολια μεταπωλησης
    για μενα δεν αξιζει.δινεις 10 χηνες επιπλεον κ πας σε f30 ed 1.6 και σε 5 χρονια απο τωρα κανεις αποσβεση τα 10χιλ απο τελη κ βενζινες.και κατι τελευταιο
    αν προκειται να το κρατησεις 10 χρονια.τι τιμη θα εχει σε 10 χρονια το f30 και τι το e92
    και δεν λεω τι θα σου βγαλει το e92 σε σχεση με το f30 Λογω παλαιοτητας χλμ κτλ

  3. The Following 4 Users Say Thank You to kavas2 For This Useful Post:

    giannis_compact (05-02-15), skipperakos (03-02-15), tasos.kamv (03-02-15), zaharias (04-02-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σαν κάτοχος Ε92 325 θα σου έλεγα ότι το αυτοκίνητο ακόμη και σήμερα είναι ένα καλό coupe. Επειδή πολύ πρόσφατα οδήγησα 316 F30 θα σου πω ότι το 316 δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το 325!
    Και πιο γρήγορο είναι το Ε92 τόσο χαμηλά όσο και ψηλά που το 316 ψοφάει. Επίσης από οικονομικής άποψης προτίμησα να δώσω 10.000¤ λιγότερα και να πληρώνω υψηλότερα τέλη παρά το αντίθετο. Εξάλλου δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ βελούδινου 6κύλινδρου & 4κύλινδρου 1.6... Αν μου λέγατε για 2.0 με τα 245 άλογα εκεί άλλαζε η κουβέντα...
    Detailing Madness

  5. The Following 7 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (03-02-15), Eleni (03-02-15), EVERGET (03-02-15), farmgeo (03-02-15), Lefterisk (03-02-15), skaros (03-02-15), skipperakos (03-02-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    19-06-14
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το οτι ειναι πιο βελουδινο το 6κυλινδρο απο το 4κυλινδρο το καταλαβαινω
    απλα σε επιδοσεις ειναι πολυ κοντα κ το πακετο που προσφερει το ed επιδοσεις-οικονομια και ευκολη και οικονομικη βελτιωση ειναι ελκυστικο
    ειναι επισης και sedan.αν ο φιλος θελει coupe και δεν εχει οικονομικο προβλημα
    ας κοιταξει και το 330 που εχει μικρη διαφορα σε κοστος χρησης-αγορα και ειναι σαφως καλυτερο

  7. #5
    Εγγραφή
    29-06-11
    Μηνύματα
    18
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μα το πρόβλημα του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο στο 325, αλλά γενικά στα Ε9Χ. Απο ότι είδα όλοι έχουν να πούν για τα αβίαστα, ανούσια και συνεχόμενα προβλήματα που βγάζει!!!
    Ψάχνω για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, και είπα αντί να πάω σε λύσεις κλασσικές μικρου-μικρομεσαίου αυτοκινήτου να ανέβω λίγο και να πάω σε αυτό (325-330) για καθημερινό και προσωπικό αυτοκίνητο και ας το πληρώνω λίγο παραπάνω αλλά θα με ικανοποιεί κατα τα λοιπα (ιδίως αυτό το 6κύλινδρο μοτέρ)... Δυστυχώς όμως θα ήταν έτσι η κατάσταση αν ήταν αξιόπιστο (και όχι να πληρώνεις το αυτοκίνητο 2πλο μέσα σε 3-4 χρόνια απο τις αρρώστιες του).
    Το budget, είναι βάση αυτών των δεδομένων και σίγουρα όχι στα επίπεδα F30.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skipperakos : 03-02-15 στις 15:58

  8. #6
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χμ, τα του αμεσου ψεκασμου βγαζουν θεματακια, ο εμμεσος ειναι πιο σταθερος κ πιο παλιος βασικα. 325 2,5αρι ή 3,0 λιτρο; το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας, ρουλμαν ενναλλακτη στα 68κ χλμ, 1 ακρομπαρο στα 72κ χλμ κ ανεμιστηρα a/c στα 79κ χλμ. επισης αλλαξα κ αισθητηρα υγρασιας καμπινας γτ το εσπασα μονος μου οταν χτυπησα τον μεσαιο εσωτερικο καθρεπτη οπως καθαριζα το παρμπριζ με ζηλο...
    E90 N46B20 montego blue

  9. #7
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πέρα απο αντλία νερού δε εχει αλλο θέμα !!
    Καλο μοτερ σκύλος μαύρος δλδ ...
    Αλλα για εμενα παρε το 330 ιδιο σήμα με το 325
    Αλλα διαφορα στα hp το ενα 218 το αλλο 270.

  10. #8
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πέρα απο αντλία νερού δε εχει αλλο θέμα !!
    Καλο μοτερ σκύλος μαύρος δλδ ...
    Αλλα για εμενα παρε το 330 ιδιο σήμα με το 325
    Αλλα διαφορα στα hp το ενα 218 το αλλο 270.
    Και διαφορά μεγάλη στο φόρο πολυτελείας Δημήτρη....
    Detailing Madness

  11. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    Eleni (03-02-15)

  12. #9
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σαν το εξακυλινδρο, δεν εχει....
    αμα ειναι και N52B25 να μην εχει αμμεσο ψεκασμο και προβληματα με μπεκ και βλακειες, ειναι τελειο................
    και σε επιδοσεις ΔΕΝ μπορει να συγκεριθει το 116ed, μην λεμε οτι θελουμε...
    το πετρελαιακι εχει καλη εκκινηση αλλα μεχρι εκει.....
    ιδιως μετα τα 120 χιλιομετρα, δεν υπαρχει συγκριση........
    και εχω βαλει το δικο μου με 116ed..............
    οποιος εχει οδηγησει εξακυλινδρο, καταλαβαινει
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 03-02-15 στις 18:07

  13. The Following 3 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    A8hnaios (03-02-15), Eleni (03-02-15), stef (03-02-15)

  14. #10
    Εγγραφή
    14-01-12
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    55
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το 325i e92 ειναι υπεροχο αυτοκινητο και δεν συγκρινεται με κανενα 4κυλινδρο.
    Δεν ειναι μονο η ποσοτητα ειναι και η ποιοτητα της δυναμης..την οποια την εκτιμουν ..λιγοι!!!
    Αν συγκαταλεγεσαι σε αυτους προχωρα στην αγορα του...

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP