Σελίδα 9 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

  1. #81
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fotis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άσε ρε που τα χρειάζεσαι με 230 και θες να περάσεις και EVO.,..
    Τα έβο με 230 στρίβουν στο Island.
    Πάντα φιλικά nik200 ε;
    Εκει εστριβα εγω με το πουντοτζιτο με 170!!!!Αλλα χλωμο το βλεπω να περναει ΕVO εκει περα με πανω απο 200...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #82
    Εγγραφή
    11-11-11
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    422
    Thanked
    1316
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκει εστριβα εγω με το πουντοτζιτο με 170!!!!Αλλα χλωμο το βλεπω να περναει ΕVO εκει περα με πανω απο 200...
    Ναι ρε πλάκα στον nik κάνω. Εμένα και πρώτο στάδιο πάνω από 200 δεν μάζευε πριν.

  3. #83
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    καγκουρες (stunt mike, fotis..)

  4. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    fotis (28-03-14), Stunt Mike (29-03-14)

  5. #84
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω παλι το αντιστοιχης χρονολογιας evo που το εβαλα στο fastest laps..οπως ο χριστοφορος προτεινε βλεπω οτι ειναι σαφως πιο αργο και στις πιστες...

    https://fastestlaps.com/comparisons/...i_evo_vii.html

    τα συμπερασματα δικα σας..
    Παιρνοντας στοιχεια απο τη σελιδα που ποσταρες...

    1)nordschleife: M3 8 λεπτα κ 22 δευτερα. evo: 8 k 25
    Σε μια διαδρομη 8+ λεπτων το evo ειναι 3 sec αργοτερο.
    Ας σκεφτουμε τι ευθειες εχει το ring και τι γινεται εκει. Δειτε ποσο πισω ειναι το evo στο 0-200 ενω στο 0-100 ειναι μπροστα...

    2)tsukuba
    M3 1 07 11. evo 1 04 93
    Διαδρομη 1 + λεπτου και το evo 3 ολοκληρα sec γρηγοροτερο.

    3)hockenheim
    M3 1 16 30. evo 1 18 20
    Διαδρομη 1 + λεπτου και το εβο πισω κατα 1 sec και 90 εκατοστα δευτερολεπτου


    Στο 4 εχουν ιδιο χρονο και για να μην μακρηγορω...

    Τι συμπερασμα πρεπει να βγει?

  6. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    nikos1400 (29-03-14), Vassilis ///M (29-03-14)

  7. #85
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οτι αλλου υπερτερεί το Μ3 και αλλου το EVO..Εξαλλου ειναι και 2 διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκινητα.

  8. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    chief (29-03-14)

  9. #86
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η συζήτηση πριν ήταν για βουνό και ορεινές διαδρομές όμως. Όχι για Αττική οδό, Ring, πίστα κτλπ.

    Στο βουνό το evo είναι μπροστά...
    Προφανώς η Μ3 είναι ανώτερο αυτοκίνητο και το περιβάλλον της δεν είναι το βουνό.

  10. #87
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καγκουρες (stunt mike, fotis..)
    Aντε μην δανειστω το πρωην πουντακι μου και σε τσακωσω πουθενα σε καμια αντρικη διαδρομη της Β.Ευβοιας,να πειτε το Μιτριο,νταιχατσου μετα ρε!!!χαχαχαχαχαχαχαχαα!!!!

    Υ.γ φυσικα και αστειευομαι!Μην μου αρχισετε τα πμ ολοι οι Μ3ακηδες του τυπου:
    ''εδω και τωρα να σε σκισουμε!''
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  11. #88
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τι συμπερασμα πρεπει να βγει?
    μαλλον με την πολυ αναλυση χασαμε το νοημα...

    εγω απλα τονιζω οτι πανω κατω με το αντιστοιχο evo της εποχης τα αμαξια ειναι ισαξια και αρα στο δρομο, που ειμαστε πραγματι μακρυα απο τα ορια...τα αμαξια θα ειναι παρα πολυ κοντα..εξου και ξεκινησα την πλακα οτι θελω να πετυχω ενα evo σε στροφοδιαδρομη (οπως και εχει γινει)...και ανοιξαν οι ασκοι του αιολου....

    υγ...για την tsukuba που ολως τυχαιως ριχνει το evo στο m3 2.5sec...φυσικα δεν σχολιαζω καν...εδω στην ιδια πιστα ειδαμε μαμα s2000 να ακολουθει m3 στην ευθεια της...μαλλον καμια φυσσα abs θα ειχαν βγαλει τα τζαπονια για να χει κοφτη στις 6000rpm το μ3 το κοβω...ανεκδοτα...

  12. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    nikos1400 (29-03-14)

  13. #89
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια τα ειπαμε πιο πανω,ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ιπποδυναμης EVO ειναι πιο γρηγορο σε στροφοδιαδρομη.Νορμαλ το EVO δεν εχει την ιπποδυναμη της Μ3 Ε46.
    insane in the ///Midbrain

  14. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    chief (29-03-14)

  15. #90
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειχα ενα παλιό περιοδικό evo , που ειχε σύγκριση σε διαδρομη το mitsubishi evo εκείνης της εποχής , με m3 e46 . Ειχε και αλλες διαδρομές με συγκριτικό το ιδιο evo και ενα Audi και σε μια άλλη διαδρομη με μια Alfa 156 gta. Αν το εχει κάποιος ας το ποσταρει.
    Βέβαια δεν εχει να κάνει με το θέμα, αλλα επειδη αναφέρθηκε.

    Προσωπικά πιστεύω οτι σε ελληνικούς δρόμους ειναι πιο εύκολο να πας γρήγορα με το evo παρά με το m3 e46 , τουλάχιστο με τα δικα μου χέρια.

    Τωρα όσον αφορά την ευστάθεια .... Δεν μπορω να πω οτι εχω παρατηρήσει κατι, αλλα δεν το στρίβω και με τελικές.

    Ολα ομως τα πλαίσια και όλες οι αναρτήσεις έχουν καποια όρια και καποια διαδρομη , όπου απο εκει και μετα αντιδρούν διαφορετικά. Οι συνθήκες στους δρόμους μας ειναι τόσο διαφορετικές , οι καμπές επίσης, αλλα και τα χιλιόμετρα καθε φορά που δεν βγαίνει εύκολα συμπέρασμα.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (31-03-14), pilot (29-03-14)

Σελίδα 9 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP