τελικα αυτο το μιτρια το εψιλο-σαρανταεξη δε λεει μια, ε?
εκτος απο αργο (πιο αργο απο Εβο 9 σε στριφτερη αναβαση), ειναι ασταθες στις καμπες στα 240, ζηταει συνεχεια λεφτα (σινεμπλοκ! που ξανακουστηκε?!)....
στα σοβαρα τωρα,
εγω το μονο παραλογο/παραξενο/δυσκολο στη συμβιωση με ενα Μ3 που βλεπω ειναι η φορολογηση του στην Ελλαδα.
κατα τα άλλα, υπαρχουνε εκατονταδες τεραμπαητ γραμμενα/ποσταρισμενα στο ιντερνετ για αυτο,
και εκατονταδες (που λεει ο λογος) λυσεις για καθε "προβλημα" του.
θυμιζω το ερωτημα του Νικου ητανε
και να προσθεσω μια ερωτηση εγω ο ασχετος.η συμπεριφορα του αγαπημενου μας αυτοκινητου (m3 e46) στα πολλα χιλιομετρα παντα με "μαμα" set up αναρτησης και παντα καλα λαστιχα..
παρατηρω οτι το αμαξι οταν προσπαθεις να το στριψεις στην εθνικη με ταχυτητες κοντα στην εργοστασιακη τελικη (250) το αμαξι πραγματικα ειναι ασταθες και σε πολλα σημεια επικυνδινο..... δηλαδη μια ανασφαλεια στα πολλα-του κωλου..που δεν τον νιωθεις ποτε βιδωμενο κατω οπως πχ...στο m3 e92!!!!!
καποιος μπορει να πει οτι δυιλιζουμε τον κωνωπα τωρα αλλα το προβλημα ειναι υπαρκτο και δεν ειναι μονο η αισθηση...οπως αποδειχτηκε απο το συμβαν παραπανω!αναρωτιεμαι εχει κανει τοσο μεγαλο λαθος η bmw????
και το ερωτημα λοιπον ειναι προς τους εταιρους κατοχους m3 e46...το φαινομενο αυτο το εχετε παρατηρησει???εχετε αυτην την αισθηση??σας ικανοποιει το αμαξι σε αυτες τις συνθηκες?γιατι προσωπικα για εμενα ειναι μεγαλο φαουλ...
θυμαται/εχει εμπειρια καποιος σε ιδιες συνθηκες με καινουριο Μ3 που να μην εχει "κουραστει" με την παροδο του χρονου?
δηλαδη υπαρχει κατι περα απο σινεμπλοκ, αμορτισερ/ελατηρια και θεμα στο πατωμα,
που να μπορει να εχει υποστει κοπωση με τα χρονια στο δρομο, και να φταιει για αυτο το φαινομενο??
![]()