Σελίδα 10 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

  1. #91
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τελικα αυτο το μιτρια το εψιλο-σαρανταεξη δε λεει μια, ε?
    εκτος απο αργο (πιο αργο απο Εβο 9 σε στριφτερη αναβαση), ειναι ασταθες στις καμπες στα 240, ζηταει συνεχεια λεφτα (σινεμπλοκ! που ξανακουστηκε?!)....



    στα σοβαρα τωρα,
    εγω το μονο παραλογο/παραξενο/δυσκολο στη συμβιωση με ενα Μ3 που βλεπω ειναι η φορολογηση του στην Ελλαδα.
    κατα τα άλλα, υπαρχουνε εκατονταδες τεραμπαητ γραμμενα/ποσταρισμενα στο ιντερνετ για αυτο,
    και εκατονταδες (που λεει ο λογος) λυσεις για καθε "προβλημα" του.

    θυμιζω το ερωτημα του Νικου ητανε
    η συμπεριφορα του αγαπημενου μας αυτοκινητου (m3 e46) στα πολλα χιλιομετρα παντα με "μαμα" set up αναρτησης και παντα καλα λαστιχα..
    παρατηρω οτι το αμαξι οταν προσπαθεις να το στριψεις στην εθνικη με ταχυτητες κοντα στην εργοστασιακη τελικη (250) το αμαξι πραγματικα ειναι ασταθες και σε πολλα σημεια επικυνδινο..... δηλαδη μια ανασφαλεια στα πολλα-του κωλου..που δεν τον νιωθεις ποτε βιδωμενο κατω οπως πχ...στο m3 e92!!!!!

    καποιος μπορει να πει οτι δυιλιζουμε τον κωνωπα τωρα αλλα το προβλημα ειναι υπαρκτο και δεν ειναι μονο η αισθηση...οπως αποδειχτηκε απο το συμβαν παραπανω!αναρωτιεμαι εχει κανει τοσο μεγαλο λαθος η bmw????

    και το ερωτημα λοιπον ειναι προς τους εταιρους κατοχους m3 e46...το φαινομενο αυτο το εχετε παρατηρησει???εχετε αυτην την αισθηση??σας ικανοποιει το αμαξι σε αυτες τις συνθηκες?γιατι προσωπικα για εμενα ειναι μεγαλο φαουλ...
    και να προσθεσω μια ερωτηση εγω ο ασχετος.
    θυμαται/εχει εμπειρια καποιος σε ιδιες συνθηκες με καινουριο Μ3 που να μην εχει "κουραστει" με την παροδο του χρονου?
    δηλαδη υπαρχει κατι περα απο σινεμπλοκ, αμορτισερ/ελατηρια και θεμα στο πατωμα,
    που να μπορει να εχει υποστει κοπωση με τα χρονια στο δρομο, και να φταιει για αυτο το φαινομενο??

    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. #92
    Εγγραφή
    14-05-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω πιστευω οτι ο καθενας μας πιστευει οτι καπου ή καποτε εχει εξαντλησει τα ορια του και τα ορια του αυτοκινητου σε δημοσιο δρομο.
    Πραγμα που ειναι λάθος.
    Οσοι εχουν μπει σε πιστα και εχουν οδηγησει πραγματικά γρηγορα (οχι βολτα η στο 60-70% των δυνατοτητων τους) καταλαβαινουν ποσες αδυναμιες εχει το αμαξι τους.
    Θα ηθελα να δω ενα Μ3 Ε46 με εργοστασιακες ρυθμισης αναρτησης και με καθημερινα λαστιχα να εκανε δυο γρηγορους γυρους στις Σερρες.
    Ειμαι περιεργος να δω αν απ την υποστροφη θα εμενε το μπροστα αριστερό λάστιχο ή αν οντως στο οριο για να βγει χρονος θα ηταν τοσο απολαυστικό στην οδηγηση.
    Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς με απόλαυση στην πίστα. Σέρρες δεν είχα μπει αλλά στα Μέγαρα με το cabrio εντελώς εργοστασιακό είχα κάνει 1.14 και είχα περάσει καταπληκτικά. Όντως το μπροστά αριστερά ήταν έτοιμο να ξεζαντάρει αλλά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα τελικά, το πρώτο που παρέδωσε ήταν τα φρένα (classic).

  3. The Following User Says Thank You to stef_E46m3cabrio For This Useful Post:

    dark knight (30-03-14)

  4. #93
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχεις οδηγησει ποτε τοσο γρηγορα σε δημοσιο δρομο, ωστε το λαστιχο σου να ειναι ετοιμο ξεζανταρει ?

    Ολοι περνανε καταπληκτηκα σε πιστα.
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι κανεις δεν βρισκει τα ορια και τις αδυναμιες του αυτοκινητου σε δημοσιο δρομο.
    Εκτος και αν εχει τασεις αυτοκτονίας ή αν δεν τον ενδιαφερει να δολοφονησει καποιον .
    M3 CSL

  5. The Following 6 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Kazakos Garage (30-03-14), mark e92 (31-03-14), nikos1400 (31-03-14), Thomelef (31-03-14), Vasilis M3 (30-03-14), ΜΙΧΑΛΗΣ (01-04-14)

  6. #94
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...τωρα που εχω και καλα λαστιχα μπροστα το αμαξι ειναι τρομερα "pointy"...


    Βόλταααααα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

  7. #95
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εμενα μια χαρα μου φαινοταν σεολες τις καμπες τις εθνικης αθηνα καστορια 50 φορες που ανεβοκατεβηκα.
    Βεβαια δεν ειχα απαιτηση να ειναι και τραινο σε στροφιλικια με 250.ημαρτον.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  8. #96
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Cool

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τελικα αυτο το μιτρια το εψιλο-σαρανταεξη δε λεει μια, ε?
    εκτος απο αργο (πιο αργο απο Εβο 9 σε στριφτερη αναβαση), ειναι ασταθες στις καμπες στα 240, ζηταει συνεχεια λεφτα (σινεμπλοκ! που ξανακουστηκε?!)....



    στα σοβαρα τωρα,
    εγω το μονο παραλογο/παραξενο/δυσκολο στη συμβιωση με ενα Μ3 που βλεπω ειναι η φορολογηση του στην Ελλαδα.
    κατα τα άλλα, υπαρχουνε εκατονταδες τεραμπαητ γραμμενα/ποσταρισμενα στο ιντερνετ για αυτο,
    και εκατονταδες (που λεει ο λογος) λυσεις για καθε "προβλημα" του.

    θυμιζω το ερωτημα του Νικου ητανε


    και να προσθεσω μια ερωτηση εγω ο ασχετος.
    θυμαται/εχει εμπειρια καποιος σε ιδιες συνθηκες με καινουριο Μ3 που να μην εχει "κουραστει" με την παροδο του χρονου?
    δηλαδη υπαρχει κατι περα απο σινεμπλοκ, αμορτισερ/ελατηρια και θεμα στο πατωμα,
    που να μπορει να εχει υποστει κοπωση με τα χρονια στο δρομο, και να φταιει για αυτο το φαινομενο??

    Eαν παρει ο κολλητος μου το ΕVO 9 που ειδαμε χθες (βελτιωμενο με διαφορα σταδια πιεσης),στα 350 ps σεταρισμενο μπορουμε να κανουμε μια συγκριση σε πιστα ή κλειστη διαδρομη για να λυθουνε οι αμφιβολιες, ειχα 4,5 χρονια Μ3 Ε46 και αναμεσα στα 2 παλι Μ3 Ε46 θα επαιρνα με κλειστα τα ματια αλλα ΑΛΛΟ το ενα και αλλο αυτο που λεμε για εξισου ιδιας ιπποδυναμης αμαξια σε κλειστη στριφτερη διαδρομη.
    insane in the ///Midbrain

  9. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    nikos1400 (31-03-14)

  10. #97
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιάννη ελπίζω να έχεις πολλούς κολλητούς...γιατί αν είναι αυτός που πήρε το Ζ3Μ ξέρω που μένει
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

  11. #98
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Aναβαση Ομαλου -κλειστη γλιστερη διαδρομη- ετρωγα ξυλο απο το πιο αργο evo

    Αναβαση Δερβενοχωριων -μεσο-ανοιχτη διαδρομη με σουπερ ταπητα- εριχνα ξυλο εγω ,και πολυ μαλιστα (εξαιρεση ο Πατσου με τα 500+ αλογα)

    Το ιδιο θα ίσχυε για πολιτικα αυτοκινητα
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  12. The Following 8 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Bitz (31-03-14), Harisp (31-03-14), nik200 (31-03-14), nikos1400 (31-03-14), pilot (31-03-14), steliosm46 (31-03-14), Thomelef (31-03-14), Vasilis M3 (31-03-14)

  13. #99
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συμφωνουμε εν μερη Μανωλιο.

    Ομως ετρεχες και εσυ και οι αντιπαλοι με σλικς λαστιχα.
    Αν τρεχατε με δρομισια, τα πραγματα θα ηταν διαφορετικά. Τα τετρακινητα σε αυτη τη περιπτωση εχουν περισσοτερη προσφυση.
    M3 CSL

  14. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    pilot (31-03-14)

  15. #100
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβώς, όπως επίσης το γεγονός ότι μιλάμε για διαδρομή που πας δεύτερες τρίτες. Τα δερβενοχωρια αν δεν είχαν τα ζιγκ ζαγκ, τα αμάξια θα έπιαναν τελικες.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 10 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP