Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αν επρεπε σημερα με 54,000ευρω να αγορασω οχημα μεχρι 2,000κυβικα....

Ψήφισαν
64. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Θα επαιρνα την CLA45 AMG

    36 56,25%
  • Θα τα εκαιγα,μερσεντες δεν θα επαιρνα

    2 3,13%
  • θα επαιρνα BMW και τα μυαλα στα καγκελα και τα "τσαγακια" παγωμενα!!!

    26 40,63%
Σελίδα 10 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 152

Θέμα: Mercedes CLA 45 AMG

  1. #91
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά αν είναι δυνατόν...! Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον stefm5!!! Τα πολλά άλογα με λίγα κυβικά είναι ότι πιο εύκολο... Δεν είναι όμως καθόλου εντυπωσιακό! Τι νόημα έχει να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Ο μοναδικός σοβαρός λόγος είναι ο οικονομικός, γι'αυτό άλλωστε και όλα τα "πατίνια" των best seller εταιριών στις μέρες μας φτάνουν τα 200 άλογα από τα 1400 και 1600 κυβικά... Μέχρι και 3κύλινδρο τούρμπο με 125 άλογα βγάλανε! Και θεωρώ απολύτως φυσιολογικό να ακολουθεί ακόμα και η BMW αυτόν τον δρόμο αφού είναι πλέον η λύση στις πωλήσεις με τα δεδομένα της εποχής...

    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και σωστός αυτός ο δρόμος... Έτσι χάνεται η "καθαρή" δύναμη των κινητήρων και ξεφτιλίζονται όλα... ΕΛΕΟΣ! Για ψάξτε λίγο καλύτερα, φίρμες με όνομα και ιστορία... Η Ferrari φέτος χρησιμοποίησε για πρώτη φορά σε νέο μοντέλο της, η Lamborghini από τότε που έπεσε στα χέρια της VAG και φόρεσε τον V10 κινητήρα του R8, όλες οι εκδόσεις AMG είναι ατμοσφαιρικές όπως επίσης και όλες οι ///Μ (εκτος της Χ6 Μ)...

    Η στροφή αυτή στους υπερσυμπιεστές γίνεται καθαρά για καταναλωτικούς λόγους... Η τεχνολογία και τα "θαύματα" της δύναμης ενός κινητήρα δεν θα βρεθούν ποτέ στις τουρμπίνες... Αναλογιστείτε απλά πως ένας κινητήρας Μ5 αποδίδει ατμοσφαιρικά 507 άλογα ή από την SLS AMG με 575 ατμοσφαιρικότατα άλογα...! Αυτό σημαίνει τεχνολογία!

    Ας μην αναλύσουμε και το θέμα αξιοπιστίας των τούρμπο...

    Και θα καταθέσω και την άποψή μου περι τεχνολογίας οχημάτων ότι πάμε κατά διαόλου... Και γι'αυτό το λόγο έχω σταματήσει εδώ και 2 χρόνια να ασχολούμαι με οτιδήποτε νέο βγαίνει στην αγορά... Αν αυτό το πράγμα που φρενάρει μόνο του, παρκάρει μόνο του, σε επαναφέρει αν ξεφύγεις από μόνο του, έχει κάμερες, και 8 εκατομμύρια αισθητήρες, αν γλυστράς σε "κόβει", κλπ κλπ το θεωρείτε αυτοκίνητο τότε λυπάμαι ειλικρινά και επιφυλάσσομαι για το μέλλον της αυτοκίνησης αλλά και των οδηγών... Ήδη στους δρόμους κυκλοφορούν αρκετοί ανίκανοι!!! Αν δεν υπάρχαν όλα αυτά τα συστήματα θα ήταν και οι ανίκανοι λιγότεροι...

    Προσωπικά το μοναδικό ηλεκτρονικό σύστημα που έχει το αυτοκίνητό μου είναι το ABS και είμαι ευτυχισμένος γιατί τίποτα δεν με περιορίζει στην οδήγηση και ξέρω πολύ καλά τις δυνατότητές μου και δεν βασίζομαι σε κανένα ηλεκτρονικό σύστημα...

    Η τεχνολογία και η εξέλιξη είναι καλή αλλά έχει και τα όριά της...

    Υ.Γ.: Ζητώ συγνώμη για τον όγκο του post...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HLIAS - E36 : 28-01-14 στις 15:36
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  2. The Following User Says Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    Στέφανος (28-01-14)

  3. #92
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν αυτό το πράγμα που φρενάρει μόνο του, παρκάρει μόνο του, σε επαναφέρει αν ξεφύγεις από μόνο του, έχει κάμερες, και 8 εκατομμύρια αισθητήρες, αν γλυστράς σε "κόβει", κλπ κλπ το θεωρείτε αυτοκίνητο τότε λυπάμαι ειλικρινά και επιφυλάσσομαι για το μέλλον της αυτοκίνησης αλλά και των οδηγών... Ήδη στους δρόμους κυκλοφορούν αρκετοί ανίκανοι!!! Αν δεν υπάρχαν όλα αυτά τα συστήματα θα ήταν και οι ανίκανοι λιγότεροι...

    Μπορεί να έχεις δίκιο ότι χάνετε η οδηγική ευχαρίστηση, αλλά η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των οδηγών παγκοσμίως ζητάει ασφάλεια, και 100 αερόσακους. Βεβαίως και αν μπορεί να πηγαίνει και μόνο του ακόμα καλύτερα. Σου λένε, όποιος θέλει να κάνει ταρζανιές ας πηγαίνει στην πίστα να λιώνει κάθε μέρα λάστιχα.

    Μου θυμίζει ακριβώς το ίδιο με την μουσική. Μπορεί για κάποιους να είναι ιεροτελεστία το καθάρισμα/άκουσμα βινυλίου αλλά το mp3 επικράτησε όμως .

  4. #93
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά αν είναι δυνατόν...! Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον stefm5!!! Τα πολλά άλογα με λίγα κυβικά είναι ότι πιο εύκολο... Δεν είναι όμως καθόλου εντυπωσιακό! Τι νόημα έχει να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Ο μοναδικός σοβαρός λόγος είναι ο οικονομικός, γι'αυτό άλλωστε και όλα τα "πατίνια" των best seller εταιριών στις μέρες μας φτάνουν τα 200 άλογα από τα 1400 και 1600 κυβικά... Μέχρι και 3κύλινδρο τούρμπο με 125 άλογα βγάλανε! Και θεωρώ απολύτως φυσιολογικό να ακολουθεί ακόμα και η BMW αυτόν τον δρόμο αφού είναι πλέον η λύση στις πωλήσεις με τα δεδομένα της εποχής...

    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και σωστός αυτός ο δρόμος... Έτσι χάνεται η "καθαρή" δύναμη των κινητήρων και ξεφτιλίζονται όλα... ΕΛΕΟΣ! Για ψάξτε λίγο καλύτερα, φίρμες με όνομα και ιστορία... Η Ferrari φέτος χρησιμοποίησε για πρώτη φορά σε νέο μοντέλο της, η Lamborghini από τότε που έπεσε στα χέρια της VAG και φόρεσε τον V10 κινητήρα του R8, όλες οι εκδόσεις AMG είναι ατμοσφαιρικές όπως επίσης και όλες οι ///Μ (εκτος της Χ6 Μ)...

    Η στροφή αυτή στους υπερσυμπιεστές γίνεται καθαρά για καταναλωτικούς λόγους... Η τεχνολογία και τα "θαύματα" της δύναμης ενός κινητήρα δεν θα βρεθούν ποτέ στις τουρμπίνες... Αναλογιστείτε απλά πως ένας κινητήρας Μ5 αποδίδει ατμοσφαιρικά 507 άλογα ή από την SLS AMG με 575 ατμοσφαιρικότατα άλογα...! Αυτό σημαίνει τεχνολογία!

    Ας μην αναλύσουμε και το θέμα αξιοπιστίας των τούρμπο...

    Και θα καταθέσω και την άποψή μου περι τεχνολογίας οχημάτων ότι πάμε κατά διαόλου... Και γι'αυτό το λόγο έχω σταματήσει εδώ και 2 χρόνια να ασχολούμαι με οτιδήποτε νέο βγαίνει στην αγορά... Αν αυτό το πράγμα που φρενάρει μόνο του, παρκάρει μόνο του, σε επαναφέρει αν ξεφύγεις από μόνο του, έχει κάμερες, και 8 εκατομμύρια αισθητήρες, αν γλυστράς σε "κόβει", κλπ κλπ το θεωρείτε αυτοκίνητο τότε λυπάμαι ειλικρινά και επιφυλάσσομαι για το μέλλον της αυτοκίνησης αλλά και των οδηγών... Ήδη στους δρόμους κυκλοφορούν αρκετοί ανίκανοι!!! Αν δεν υπάρχαν όλα αυτά τα συστήματα θα ήταν και οι ανίκανοι λιγότεροι...

    Προσωπικά το μοναδικό ηλεκτρονικό σύστημα που έχει το αυτοκίνητό μου είναι το ABS και είμαι ευτυχισμένος γιατί τίποτα δεν με περιορίζει στην οδήγηση και ξέρω πολύ καλά τις δυνατότητές μου και δεν βασίζομαι σε κανένα ηλεκτρονικό σύστημα...

    Η τεχνολογία και η εξέλιξη είναι καλή αλλά έχει και τα όριά της...

    Υ.Γ.: Ζητώ συγνώμη για τον όγκο του post...
    Ηλία σε αρκετά απο τα παραπάνω θα συμφωνήσω μαζί σου, επειδή όμως διάβασα κάπου για μια άτυχη στιγμή που είχες όταν γλύστρισε το αυτοκίνητό σου, σκέψου οτι ΑΝ είχε ESP μπορεί να μην βρισκόσουν σ'αυτή την δύσκολη στιγμή ή να σε βοηθούσε να μπορέσεις να το ελέγξεις κάπως καλύτερα. Θέλω να πω οτι καλά τα pure μηχανήματα, αλλά στην καθημερινότητά μας δεν είμαστε σε πίστες όπου ένα λάθος μπορεί να μην έχει καταστροφικές συνέπειες, οδηγούμε σε δρόμους, μεταφέρουμε αγαπημένα μας πρόσωπα και ενα λάθος-άτυχη στιγμή ενδέχεται να κοστίσει ακριβά σε μας ή και σε άλλους

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Koyotte For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (28-01-14), Nick bmwlover (28-01-14)

  6. #94
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nino Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλα οταν αγγιζεις επιδοσεις super car με διλιτρο κινητηρα ,με ομορφο σχεδιασμο μεσα και εξω, και μια χαρτογραφηση εγκεφαλου που οχι μονο ειναι οικονομικη αλλα και ο μεσος οδηγος μπορει να μην καταλαβει και τι δυναμη κρυβει το αυτοκινητο κατω απο τυο καπω,τοτε σιγουρα προκαλεις αντιδρασεις.
    Ποσο δε οταν τις αντιστοιχες επιδοσεις τις βρισκεις στις ανταγωνιστριες εταιρειες στα 4000 κυβικα και ανω και φυσικα με την απιστευτη ποιοτητα κατασκευης και κυλισης που εχει η merc.
    Το αμαξι ειναι απιστευτο και δεν ξερω πως θα πορευτει στην Ελλαδα της κρισης, ουτε αν θα παιρνουν τις τουρμπινες στο χερι.Ξερω ομως στα σιγουρα οτι σιγουρα δεν θα παιρνoυν τους πολλαπλασιαστες στο χερι...
    Ναι ξερω αυτα δεν ειναι λογια ενος bmw enthusiast αλλα ειναι η αληθεια και οποιος αγαπαει την αυτοκινηση αναγνωριζει την αξια απο οποια μαρκα αυτοκινητων και αν ερχεται..
    +100.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0 00.000.000
    Εχετε κολλησει μερικοι με τη κλασσικη καραμελα μεγαλα κυβικα-πολλα ατμοσφαιρικα αλογα,οτι η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται,οτι αγαπησαμε την ΒΜW για την πισω κινηση και τους υπεροχους ατμοσφαιρικους κινητηρες με πολλα ατμοσφαιρικα αλογα ανα λιτρο!!!Αναρωτιεμαι,υπαρχει καποιος bmwfan που να μην του αρεσει η πισω κινηση;Eπισης αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποιος bmwfan που δεν θα ηθελε στη BMW του εναν 6Cyl.in line-V6-V8-V10-V12-W24 και δεν ξερω εγω τι αλλο ατμοσφαιρικο κινητηρα να τον ανεβαζει στον 7ο ουρανο που λεει και ο καλλιτεχνης,με το πατημα του γκαζιου και το ανεβασμα των στροφων...
    Αλλα δυστυχως η ευτυχως αυτη η καραμελα τελειωσε κυριοι καθοτι πρεπει να καταλαβετε οτι αυτοι οι κινητηρες διαμαντια ποτε δεν απευθυνονταν σε ολους,τα καινουργια αμαξια γινανε πιο βαρια,βγηκανε στην παραγωγη αμαξια πιο ομορφα,ξεκινησε το downsizing και το τουρμπισμα επομενως η δικαιολογια του να επιμενεις και να περιμενεις ενα ατμοσφαιρικο διαμαντι παει περιπατο,με αποτελεσμα ενα ατμοσφαιρικο βαρυ αμαξι να ειναι αδυναμο και λιγοτερο διασκεδαστικο χανοντας την αιγλη της πισω κινησης...
    Ας μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας μερικοι,ας χωνεψουμε καποια πραγματα και μην προσπαθουμε να βγαλουμε απο τη μυγα ξυγκι!!!
    Ι donut understeer...

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (28-01-14), katsaraios (29-01-14), Nino (28-01-14)

  8. #95
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οδηγικη ευχαριστηση ειναι να νιωθεις ασφαλης μεσα σε ενα αυτοκινητο, και αναλογα τις ικανοτητες του ο καθενας να το πηγαινει απο απλη οδηγηση εως και στα ορια των νομων της φυσικης.
    οδηγικη ευχαριστηση ειναι ο μη τοσο ικανος οδηγος να μπορει να μην προκαλεσει ατυχημα επειδη το κασονι του δεν ειναι στημενο καλα.
    Αν δεν υπηρχαν τα traction control και γενικοτερα τα ηλεκτρικα βοηθηματα η ασφαλτος θα ειχε ποιο "κοκκινο" χρωμα. Και ναι οσο ρομαντικος και να ειναι κανεις το μελλον της αυτοκινησης θα ειναι με εξελιξεις ειδικα στο τομεα της ασφαλειας.
    ουαί και αλιμονο αν οι αυτοκινητοβιομηχανιες σκεφτονταν οπως πριν δυο δεκαετιες..

    οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες με τους νεους νομους για τα ορια εκπομπης ρυπων, οτι μπορουσαν να δωσουν το εδωσαν.

    Εβγαλε η bmw διαμαντια κινητηρες και τα δυο που θα μεινουν στην ιστορια ο s54 και ο v10 του Μ5 στις απλες σειρες ομως τι εκανε, οτι κατω απο 2500 κυβικα με το ζορι κρατιοταν στα ορια της αξιοπρεπειας απο επιδοσεις παντα.
    Αν λοιπον ειναι τοσο ευκολο να δωσεις αξιοπρεπεις επιδοσεις και στα χαμηλα κυβικα και συγχρονως να μη θυσιασεις την απολαυση κλπ ας ξεκινησει και η bmw να δουμε τι πουλια πιανει!!!

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (28-01-14), gant (29-01-14), katsaraios (29-01-14), Nick bmwlover (28-01-14)

  10. #96
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    +100.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0 00.000.000
    Εχετε κολλησει μερικοι με τη κλασσικη καραμελα μεγαλα κυβικα-πολλα ατμοσφαιρικα αλογα,οτι η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται,οτι αγαπησαμε την ΒΜW για την πισω κινηση και τους υπεροχους ατμοσφαιρικους κινητηρες με πολλα ατμοσφαιρικα αλογα ανα λιτρο!!!Αναρωτιεμαι,υπαρχει καποιος bmwfan που να μην του αρεσει η πισω κινηση;Eπισης αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποιος bmwfan που δεν θα ηθελε στη BMW του εναν 6Cyl.in line-V6-V8-V10-V12-W24 και δεν ξερω εγω τι αλλο ατμοσφαιρικο κινητηρα να τον ανεβαζει στον 7ο ουρανο που λεει και ο καλλιτεχνης,με το πατημα του γκαζιου και το ανεβασμα των στροφων...
    Αλλα δυστυχως η ευτυχως αυτη η καραμελα τελειωσε κυριοι καθοτι πρεπει να καταλαβετε οτι αυτοι οι κινητηρες διαμαντια ποτε δεν απευθυνονταν σε ολους,τα καινουργια αμαξια γινανε πιο βαρια,βγηκανε στην παραγωγη αμαξια πιο ομορφα,ξεκινησε το downsizing και το τουρμπισμα επομενως η δικαιολογια του να επιμενεις και να περιμενεις ενα ατμοσφαιρικο διαμαντι παει περιπατο,με αποτελεσμα ενα ατμοσφαιρικο βαρυ αμαξι να ειναι αδυναμο και λιγοτερο διασκεδαστικο χανοντας την αιγλη της πισω κινησης...
    Ας μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας μερικοι,ας χωνεψουμε καποια πραγματα και μην προσπαθουμε να βγαλουμε απο τη μυγα ξυγκι!!!
    καμία καραμέλα. ποτέ δε μου άρεσε το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. επειδή αδυνατώ να έχω ///Μ, δε θα βαφτίσω καλύτερο το σαλιγκάρι μου. επομένως τουλάχιστον προσωπικά δε θα κοροιδέψω ποτέ τον εαυτό μου. το επιπεδο τεχνολογίας που κουβαλάει κάθε κινητήρας είναι ευρέως γνωστό και κουτό να το επαναλαμβάνουμε μετά από ένα σημείο.
    επίσης εδώ παραθέτει ο καθένας τις απόψεις του με επιχειρήματα ελεύθερα ακόμη κι αν ανήκει στη μειοψηφία. οπότε ούτε μύγα ούτε ξύγκι.
    όπως και η μεταπήδηση από bmw σε άλλη μάρκα είναι ελεύθερη χωρίς υποχρεωτικά να πειστούμε όλοι για το δόκιμο της κίνησης αυτής.

  11. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (28-01-14)

  12. #97
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βλεπω το αναλυσατε αρκετα το θεμα!!!

    ειναι ωραιο που εχουμε διαφορετικες αποψεις και ο καθενας να εχει δικιο,απο την πλευρα που το βλεπει.

    Ομως το ερωτημα ειναι αν επιλεγατε ενα τουρμπατο διλιτρο με "τρελλη" ιπποδυναμη,ή ενα φουλ-εξοπλισμενο μισης ιπποδυναμης ΒMW!!!

    ...επιτηδες δεν εβαλα και αλλες επιλογες,μια και με αυτα τα χρηματα(παντα σε καινουργιο)υπαρχουν αρκετες σε πολυ καλα οχηματα που κανουν για driver's car!!!!

    ομως,σ'αυτη την ιπποδυναμη δεν εχει "αντιπαλο" η CLA 45 AMG.....

    αρα, αν ενα βασικο κριτηριο για εσας ειναι να εχετε ενα οχημα που ειναι πολυ πανω απο τον ανταγωνισμο σε επιδοσεις,χωρις παντα να σημαινει αυτο οτι βαζετε κοντρες σε φαναρια κλπ.δεν χρειαζεται να απολογηθειτε ουτε να πεισετε τους αλλους γι'αυτη σας την επιλογη!!!

    ...απολαμβανουμε οτι εχουμε(οι περισσοτεροι BMW) αλλα τα ελληνικα φορολογικα δεδομενα,εχουν κατεβασει το "ταβανι" σε κατοχη κυβικων,οποτε αν το επιλεξετε, χωρις να το μειωνω,νομιζω οτι ειναι βασικος ο λογος της φορολογιας και οχι οτι δεν το "πιανει" κανενας στο δρομο....

    ..σας υπενθυμιζω οτι ελαφρως "τσιγκλισμενο" 335 δινει τσαγακι παγωμενο με διπλο καλαμακι!!!

  13. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14)

  14. #98
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καμία καραμέλα. ποτέ δε μου άρεσε το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. επειδή αδυνατώ να έχω ///Μ, δε θα βαφτίσω καλύτερο το σαλιγκάρι μου. επομένως τουλάχιστον προσωπικά δε θα κοροιδέψω ποτέ τον εαυτό μου. το επιπεδο τεχνολογίας που κουβαλάει κάθε κινητήρας είναι ευρέως γνωστό και κουτό να το επαναλαμβάνουμε μετά από ένα σημείο.
    επίσης εδώ παραθέτει ο καθένας τις απόψεις του με επιχειρήματα ελεύθερα ακόμη κι αν ανήκει στη μειοψηφία. οπότε ούτε μύγα ούτε ξύγκι.
    όπως και η μεταπήδηση από bmw σε άλλη μάρκα είναι ελεύθερη χωρίς υποχρεωτικά να πειστούμε όλοι για το δόκιμο της κίνησης αυτής.
    Εγω δεν προσπαθησα να πεισω κανεναν ουτε να αλλαξει μαρκα,ουτε οτι επειδη δεν μπορει να παρει ///Μ να πει οτι το σαλιγκαρι του ειναι καλυτερο,ουτε εγω εχω ///Μ,εχω ερωτα με τα Μ3 και γουσταρω απιστευτα τον ασσο μου ε81 με 122 αλογα,αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορω να ειμαι αντικειμενικος!!!
    Το θεμα αφορα ενα καινουργιο μοντελο μιας αλλης μαρκας αυτοκινητοβιομηχανιας,της συγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας της υπερτροφοδοτησης οποτε ειναι εντελως ακυρο να συγκρινουμε ενα σημερινο τουρμπατο,κομπρεσσορατο μοτερ με ενα παλαιοτερο ατμοσφαιρικο...
    Α και να μην ξεχασω,τα σημερινα //Μ που παρα πολλοι δεν μπορουμε να εχουμε,εχουν κ αυτα σαλιγκαρια...
    Ι donut understeer...

  15. The Following 4 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14), gant (29-01-14), katsaraios (29-01-14), Nino (28-01-14)

  16. #99
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη σειρά της Merc προκαλεί τόσο έντονες (θετικές ή αρνητικές) αντιδράσεις,σημαίνει ότι έχει ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ,κάτι που δυστυχώς τείνει να εκλείψει από την αγαπημένη μας μάρκα.
    Αυτή τη στιγμή,για μένα προσωπικά,η Mercedes κάνει τα πιο τολμηρά βήματα τόσο στο σχεδιαστικό όσο και στο μηχανολογικό κομμάτι,μη διστάζοντας μάλιστα να εφαρμόσει τις ιδέες της από τις βασικές σειρές της.
    Υ.Γ. Αν έβγαζε ένα αντίστοιχο "τούμπανο" η ΒΜW,θεωρώ ότι πολλοί από εμάς θα έμπαιναν στον πειρασμό να κρυφοκοιτάνε τιμοκαταλόγους και να παίζουν με τους configurators,και ίσως κάποιοι,που το έλεγε η τσέπη τους, να προχωρούσαν και σε παραγγελίες,ανεξάρτητα από τα 50-60-70 χιλιάρικα...
    Life's too short...
    Μακάρι η ΒΜW να ακολουθήσει (έστω και καθυστερημένα).

  17. The Following 7 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (28-01-14), chrisgiapz3 (29-01-14), gant (29-01-14), jkourkoulis (28-01-14), Nick bmwlover (28-01-14), Nino (28-01-14), paganis (28-01-14)

  18. #100
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υ.Γ. Αν έβγαζε ένα αντίστοιχο "τούμπανο" η ΒΜW,θεωρώ ότι πολλοί από εμάς θα έμπαιναν στον πειρασμό να κρυφοκοιτάνε τιμοκαταλόγους και να παίζουν με τους configurators,και ίσως κάποιοι,που το έλεγε η τσέπη τους, να προχωρούσαν και σε παραγγελίες,ανεξάρτητα από τα 50-60-70 χιλιάρικα...
    Life's too short...
    Μακάρι η ΒΜW να ακολουθήσει (έστω και καθυστερημένα).
    Μεσα στο μυαλο μου εισαι...
    Ι donut understeer...

  19. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Ε91 (28-01-14)

Σελίδα 10 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP