Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αν επρεπε σημερα με 54,000ευρω να αγορασω οχημα μεχρι 2,000κυβικα....

Ψήφισαν
64. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Θα επαιρνα την CLA45 AMG

    36 56,25%
  • Θα τα εκαιγα,μερσεντες δεν θα επαιρνα

    2 3,13%
  • θα επαιρνα BMW και τα μυαλα στα καγκελα και τα "τσαγακια" παγωμενα!!!

    26 40,63%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 152

Θέμα: Mercedes CLA 45 AMG

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    +100.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0 00.000.000
    Εχετε κολλησει μερικοι με τη κλασσικη καραμελα μεγαλα κυβικα-πολλα ατμοσφαιρικα αλογα,οτι η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται,οτι αγαπησαμε την ΒΜW για την πισω κινηση και τους υπεροχους ατμοσφαιρικους κινητηρες με πολλα ατμοσφαιρικα αλογα ανα λιτρο!!!Αναρωτιεμαι,υπαρχει καποιος bmwfan που να μην του αρεσει η πισω κινηση;Eπισης αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποιος bmwfan που δεν θα ηθελε στη BMW του εναν 6Cyl.in line-V6-V8-V10-V12-W24 και δεν ξερω εγω τι αλλο ατμοσφαιρικο κινητηρα να τον ανεβαζει στον 7ο ουρανο που λεει και ο καλλιτεχνης,με το πατημα του γκαζιου και το ανεβασμα των στροφων...
    Αλλα δυστυχως η ευτυχως αυτη η καραμελα τελειωσε κυριοι καθοτι πρεπει να καταλαβετε οτι αυτοι οι κινητηρες διαμαντια ποτε δεν απευθυνονταν σε ολους,τα καινουργια αμαξια γινανε πιο βαρια,βγηκανε στην παραγωγη αμαξια πιο ομορφα,ξεκινησε το downsizing και το τουρμπισμα επομενως η δικαιολογια του να επιμενεις και να περιμενεις ενα ατμοσφαιρικο διαμαντι παει περιπατο,με αποτελεσμα ενα ατμοσφαιρικο βαρυ αμαξι να ειναι αδυναμο και λιγοτερο διασκεδαστικο χανοντας την αιγλη της πισω κινησης...
    Ας μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας μερικοι,ας χωνεψουμε καποια πραγματα και μην προσπαθουμε να βγαλουμε απο τη μυγα ξυγκι!!!
    καμία καραμέλα. ποτέ δε μου άρεσε το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. επειδή αδυνατώ να έχω ///Μ, δε θα βαφτίσω καλύτερο το σαλιγκάρι μου. επομένως τουλάχιστον προσωπικά δε θα κοροιδέψω ποτέ τον εαυτό μου. το επιπεδο τεχνολογίας που κουβαλάει κάθε κινητήρας είναι ευρέως γνωστό και κουτό να το επαναλαμβάνουμε μετά από ένα σημείο.
    επίσης εδώ παραθέτει ο καθένας τις απόψεις του με επιχειρήματα ελεύθερα ακόμη κι αν ανήκει στη μειοψηφία. οπότε ούτε μύγα ούτε ξύγκι.
    όπως και η μεταπήδηση από bmw σε άλλη μάρκα είναι ελεύθερη χωρίς υποχρεωτικά να πειστούμε όλοι για το δόκιμο της κίνησης αυτής.

  2. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (28-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βλεπω το αναλυσατε αρκετα το θεμα!!!

    ειναι ωραιο που εχουμε διαφορετικες αποψεις και ο καθενας να εχει δικιο,απο την πλευρα που το βλεπει.

    Ομως το ερωτημα ειναι αν επιλεγατε ενα τουρμπατο διλιτρο με "τρελλη" ιπποδυναμη,ή ενα φουλ-εξοπλισμενο μισης ιπποδυναμης ΒMW!!!

    ...επιτηδες δεν εβαλα και αλλες επιλογες,μια και με αυτα τα χρηματα(παντα σε καινουργιο)υπαρχουν αρκετες σε πολυ καλα οχηματα που κανουν για driver's car!!!!

    ομως,σ'αυτη την ιπποδυναμη δεν εχει "αντιπαλο" η CLA 45 AMG.....

    αρα, αν ενα βασικο κριτηριο για εσας ειναι να εχετε ενα οχημα που ειναι πολυ πανω απο τον ανταγωνισμο σε επιδοσεις,χωρις παντα να σημαινει αυτο οτι βαζετε κοντρες σε φαναρια κλπ.δεν χρειαζεται να απολογηθειτε ουτε να πεισετε τους αλλους γι'αυτη σας την επιλογη!!!

    ...απολαμβανουμε οτι εχουμε(οι περισσοτεροι BMW) αλλα τα ελληνικα φορολογικα δεδομενα,εχουν κατεβασει το "ταβανι" σε κατοχη κυβικων,οποτε αν το επιλεξετε, χωρις να το μειωνω,νομιζω οτι ειναι βασικος ο λογος της φορολογιας και οχι οτι δεν το "πιανει" κανενας στο δρομο....

    ..σας υπενθυμιζω οτι ελαφρως "τσιγκλισμενο" 335 δινει τσαγακι παγωμενο με διπλο καλαμακι!!!

  4. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καμία καραμέλα. ποτέ δε μου άρεσε το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. επειδή αδυνατώ να έχω ///Μ, δε θα βαφτίσω καλύτερο το σαλιγκάρι μου. επομένως τουλάχιστον προσωπικά δε θα κοροιδέψω ποτέ τον εαυτό μου. το επιπεδο τεχνολογίας που κουβαλάει κάθε κινητήρας είναι ευρέως γνωστό και κουτό να το επαναλαμβάνουμε μετά από ένα σημείο.
    επίσης εδώ παραθέτει ο καθένας τις απόψεις του με επιχειρήματα ελεύθερα ακόμη κι αν ανήκει στη μειοψηφία. οπότε ούτε μύγα ούτε ξύγκι.
    όπως και η μεταπήδηση από bmw σε άλλη μάρκα είναι ελεύθερη χωρίς υποχρεωτικά να πειστούμε όλοι για το δόκιμο της κίνησης αυτής.
    Εγω δεν προσπαθησα να πεισω κανεναν ουτε να αλλαξει μαρκα,ουτε οτι επειδη δεν μπορει να παρει ///Μ να πει οτι το σαλιγκαρι του ειναι καλυτερο,ουτε εγω εχω ///Μ,εχω ερωτα με τα Μ3 και γουσταρω απιστευτα τον ασσο μου ε81 με 122 αλογα,αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορω να ειμαι αντικειμενικος!!!
    Το θεμα αφορα ενα καινουργιο μοντελο μιας αλλης μαρκας αυτοκινητοβιομηχανιας,της συγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας της υπερτροφοδοτησης οποτε ειναι εντελως ακυρο να συγκρινουμε ενα σημερινο τουρμπατο,κομπρεσσορατο μοτερ με ενα παλαιοτερο ατμοσφαιρικο...
    Α και να μην ξεχασω,τα σημερινα //Μ που παρα πολλοι δεν μπορουμε να εχουμε,εχουν κ αυτα σαλιγκαρια...
    Ι donut understeer...

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14), gant (29-01-14), katsaraios (29-01-14), Nino (28-01-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω δεν προσπαθησα να πεισω κανεναν ουτε να αλλαξει μαρκα,ουτε οτι επειδη δεν μπορει να παρει ///Μ να πει οτι το σαλιγκαρι του ειναι καλυτερο,ουτε εγω εχω ///Μ,εχω ερωτα με τα Μ3 και γουσταρω απιστευτα τον ασσο μου ε81 με 122 αλογα,αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορω να ειμαι αντικειμενικος!!!
    Το θεμα αφορα ενα καινουργιο μοντελο μιας αλλης μαρκας αυτοκινητοβιομηχανιας,της συγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας της υπερτροφοδοτησης οποτε ειναι εντελως ακυρο να συγκρινουμε ενα σημερινο τουρμπατο,κομπρεσσορατο μοτερ με ενα παλαιοτερο ατμοσφαιρικο...
    Α και να μην ξεχασω,τα σημερινα //Μ που παρα πολλοι δεν μπορουμε να εχουμε,εχουν κ αυτα σαλιγκαρια...
    είναι άγνωστο σε ανθρώπους με αγάπη για το αυτοκίνητο πόσο δύσκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα από ατμόσφαιρα;
    είναι άγνωστο πόσο εύκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα με υπερσυμπίεση;
    ο οιοσδήποτε αναγνωρίζει τα παραπάνω είναι αντικειμενικός γιατί είναι ευρέως γνωστά, όχι γιατί τα λέω εγώ.
    το σαλιγκάρι μου το συγκρίνω με s62, ίδιας εποχής κινητήρα.
    το καινούριο αυτοκίνητο άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας θα συγκριθεί με τα σύγχρονά του, αλλά θα κριθεί και υποκειμενικά από τον καθένα μας.
    για να μην παρεξηγούμαι, αν αύριο η bmw παρουσιάσει έναν ανταγωνιστή δίλιτρο με 350-400 άλογα, πάλι τις ίδιες απόψεις θα έχω. δε θα γίνει ποτέ κάτι ιδιαίτερο, όμως θα ξεκ@λιαστεί στις πωλήσεις και πιθανότατα να το πάρω κι εγώ. όμως θα παραμείνω πάντα λάτρης του δύσκολου δρόμου. πάντα θα προτιμώ το ουρλιαχτό ενός κινητήρα από το απρόσωπο φύσημα που μπορεί να προέρχεται από ένα punto gt ή μια cla.

    (επειδή δεν κοροιδεύω κανέναν, σε καμία περίπτωση δε γουστάρω τους καινούριους κινητήρες ///Μ με τούρμπο)

  8. The Following 4 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14), dark knight (28-01-14), giannis z3 (05-02-14), Nick bmwlover (28-01-14)

  9. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    είναι άγνωστο σε ανθρώπους με αγάπη για το αυτοκίνητο πόσο δύσκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα από ατμόσφαιρα;
    είναι άγνωστο πόσο εύκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα με υπερσυμπίεση;
    ο οιοσδήποτε αναγνωρίζει τα παραπάνω είναι αντικειμενικός γιατί είναι ευρέως γνωστά, όχι γιατί τα λέω εγώ.
    το σαλιγκάρι μου το συγκρίνω με s62, ίδιας εποχής κινητήρα.
    το καινούριο αυτοκίνητο άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας θα συγκριθεί με τα σύγχρονά του, αλλά θα κριθεί και υποκειμενικά από τον καθένα μας.
    για να μην παρεξηγούμαι, αν αύριο η bmw παρουσιάσει έναν ανταγωνιστή δίλιτρο με 350-400 άλογα, πάλι τις ίδιες απόψεις θα έχω. δε θα γίνει ποτέ κάτι ιδιαίτερο, όμως θα ξεκ@λιαστεί στις πωλήσεις και πιθανότατα να το πάρω κι εγώ. όμως θα παραμείνω πάντα λάτρης του δύσκολου δρόμου. πάντα θα προτιμώ το ουρλιαχτό ενός κινητήρα από το απρόσωπο φύσημα που μπορεί να προέρχεται από ένα punto gt ή μια cla.

    (επειδή δεν κοροιδεύω κανέναν, σε καμία περίπτωση δε γουστάρω τους καινούριους κινητήρες ///Μ με τούρμπο)
    Αν δεν κανω λαθος δεν θες να βαλεις φυσητηρι;;;
    Ι donut understeer...

  10. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν κανω λαθος δεν θες να βαλεις φυσητηρι;;;
    μα ναι, αναγκαστικά αφού δε μπορώ να σηκώσω φορολογικά το Μ5.
    και πάλι ο κομπρέσσορας επειδή παίρνει κίνηση από το στρόφαλο δίνει γραμμική λειτουργία, δεν ειναι σαν το τούρμπο.
    θα φτάσω λογικά τα 400 άλογα...αλλά αλλά αλλά

  11. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    και πάλι ο κομπρέσσορας επειδή παίρνει κίνηση από το στρόφαλο δίνει γραμμική λειτουργία, δεν ειναι σαν το τούρμπο.
    Το ξερω,αλλα και παλι παιρνεις αρκετα αλογα...
    Τελος παντων,οι αποψεις διατυπωθηκαν
    Ι donut understeer...

  12. #8
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη σειρά της Merc προκαλεί τόσο έντονες (θετικές ή αρνητικές) αντιδράσεις,σημαίνει ότι έχει ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ,κάτι που δυστυχώς τείνει να εκλείψει από την αγαπημένη μας μάρκα.
    Αυτή τη στιγμή,για μένα προσωπικά,η Mercedes κάνει τα πιο τολμηρά βήματα τόσο στο σχεδιαστικό όσο και στο μηχανολογικό κομμάτι,μη διστάζοντας μάλιστα να εφαρμόσει τις ιδέες της από τις βασικές σειρές της.
    Υ.Γ. Αν έβγαζε ένα αντίστοιχο "τούμπανο" η ΒΜW,θεωρώ ότι πολλοί από εμάς θα έμπαιναν στον πειρασμό να κρυφοκοιτάνε τιμοκαταλόγους και να παίζουν με τους configurators,και ίσως κάποιοι,που το έλεγε η τσέπη τους, να προχωρούσαν και σε παραγγελίες,ανεξάρτητα από τα 50-60-70 χιλιάρικα...
    Life's too short...
    Μακάρι η ΒΜW να ακολουθήσει (έστω και καθυστερημένα).

  13. The Following 7 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (28-01-14), chrisgiapz3 (29-01-14), gant (29-01-14), jkourkoulis (28-01-14), Nick bmwlover (28-01-14), Nino (28-01-14), paganis (28-01-14)

  14. #9
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ε91 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υ.Γ. Αν έβγαζε ένα αντίστοιχο "τούμπανο" η ΒΜW,θεωρώ ότι πολλοί από εμάς θα έμπαιναν στον πειρασμό να κρυφοκοιτάνε τιμοκαταλόγους και να παίζουν με τους configurators,και ίσως κάποιοι,που το έλεγε η τσέπη τους, να προχωρούσαν και σε παραγγελίες,ανεξάρτητα από τα 50-60-70 χιλιάρικα...
    Life's too short...
    Μακάρι η ΒΜW να ακολουθήσει (έστω και καθυστερημένα).
    Μεσα στο μυαλο μου εισαι...
    Ι donut understeer...

  15. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Ε91 (28-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP