Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αν επρεπε σημερα με 54,000ευρω να αγορασω οχημα μεχρι 2,000κυβικα....

Ψήφισαν
64. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Θα επαιρνα την CLA45 AMG

    36 56,25%
  • Θα τα εκαιγα,μερσεντες δεν θα επαιρνα

    2 3,13%
  • θα επαιρνα BMW και τα μυαλα στα καγκελα και τα "τσαγακια" παγωμενα!!!

    26 40,63%
Σελίδα 9 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 152

Θέμα: Mercedes CLA 45 AMG

  1. #81
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγώ βάζω κομπρέσσορα στο αμάξι καθαρά λόγω φορολογίας. κάθε μέρα σκάω που δε μπορώ να βάλω s62.
    επίσης το να αναγνωρίζεις το αυτονόητο, δηλαδή ότι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας υψηλών επιδόσεων κουβαλά άπειρη τεχνολογία σε σχέση με τον τούρμπο, δεν ειναι στρουθοκαμηλισμός, είναι ρεαλισμός.
    το ότι βολευόμαστε με τα φυσητήρια είναι άλλο θέμα

  2. The Following 3 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    giannis z3 (05-02-14), HLIAS - E36 (28-01-14), Ptboul (28-01-14)

  3. #82
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν είναι εντυπωσιακό αυτό τότε τι είναι; να βγάζει 400 άλογα από 4000 κυβικά; χαίρω πολύ.
    Τι είναι πιο εύκολο;

    Να βγάλεις 200-240 άλογα από ένα μοτέρ 2000 κυβικά πχ s2000 ή να βγάλεις πάνω από 100 άλογα στο λίτρο όπως ένα Μ3-Μ5-Ferrari Κτλπ;

    Εννοείται το δεύτερο από τεχνολογικής άποψης...

  4. #83
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγώ βάζω κομπρέσσορα στο αμάξι καθαρά λόγω φορολογίας. κάθε μέρα σκάω που δε μπορώ να βάλω s62.
    επίσης το να αναγνωρίζεις το αυτονόητο, δηλαδή ότι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας υψηλών επιδόσεων κουβαλά άπειρη τεχνολογία σε σχέση με τον τούρμπο, δεν ειναι στρουθοκαμηλισμός, είναι ρεαλισμός.
    το ότι βολευόμαστε με τα φυσητήρια είναι άλλο θέμα
    Stef δεν διαφωνω στα περι τεχνολογιας, ομως που πηγε και το η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται? η ιδια η bmw αλλαξε τροπο σκεψης και βγαζει πλεον αλλα αμαξια.
    Το θεμα με το merc δεν ειναι πως τα βγαζει και με ποση πιεση αλλα οτι τα βγαζει! αν τις ιδιες επιδοσεις ειχε ενα volvo για μενα θα ηταν το ιδιο .
    Και μιας και αναφεραμε και την τεχνολογια, η merc εχει δωσει παρα πολλα στην αυτοκινηση, εχει γινει παραδειγμα προς μιμηση.
    Παντα (πλην σχεδιασμου παλια ) ηταν πρωτοπορος και σε ηλεκτρονικα συστηματα και σε αλλα, οταν εβαλε η merc κλιματισμο στα αμαξια της τα περισσοτερα δεν ειχαν δεξι καθρεπτη, καποιοι αλλοι δε, δεν ειχαν αποφασισει να θα βγαλουν το λεβιε ταχυητων απο την κολωνα του τιμονιου.
    Τεσπα το θεμα ειναι και λιγο γουστου, σε καποιους θα αρεσει σε καποιους οχι! οπως και με ολα τα αυτοκινητα.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Nick bmwlover (28-01-14), Ptboul (28-01-14)

  6. #84
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εξωτερικα λιγο τρανς ...
    Αλλα μαμαει απο πλευρας ισχυος-τεχνολογιας-κοστους...
    Περαστικα στην μπεμβε..

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  7. The Following 2 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Nick bmwlover (28-01-14), Nino (28-01-14)

  8. #85
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βασικα, αγαπαμε BMW

    Aλλα αν εξαιρεσουμε το στρουμφοσπιτο-GLK (που σιγουρα σχεδιαστης της μπεμβε το σχεδιασε... LOL) τα μερσεντε μας εχουν αφησει πολυ πισω....

    Μας ζωζει μονο η σειρα 4 (ακου "4"... πφφφφφ)

  9. The Following 4 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    katsaraios (29-01-14), Nick bmwlover (28-01-14), Nino (28-01-14), Ptboul (28-01-14)

  10. #86
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικά με "χαλάει" λίγο η "απλώστρα". Δεν ξέρω επίσης απο χώρους για τους πίσω επιβάτες τι λέει. Κατά τα λοιπά, τεχνολογικά οι αριθμοί (στην έκδοση AMG) απλά είναι κορυφαίοι, απο αξιοπιστία θα δούμε στο μέλλον. Σε σχέση πάντως με τον "άσσο" και το Α3, εμένα μου φαίνεται ομορφότερο. Αν ο "άσσος" έφτιαχνε λίγο τα μούτρα του μπορεί και να άλλαζα γνώμη (σε συνδυασμό και με ένα Μ-packet)

  11. #87
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    GLA αμεγκε λεμε....

    Ανωτερο και απο το Α κλας και απο το CLA....
    (Για τα δικα μου γουστα)...








    Σορυ για το τρολλαρισμα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 28-01-14 στις 13:04

  12. #88
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    GLA αμεγκε λεμε....

    Ανωτερο και απο το Α κλας και απο το CLA....
    (Για τα δικα μου γουστα)...








    Σορυ για το τρολλαρισμα
    Σαν αυτοκινητάκι απο τα JUMBO το έκαναν

  13. The Following User Says Thank You to Koyotte For This Useful Post:

    ntinos (28-01-14)

  14. #89
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαν αυτοκινητάκι απο τα JUMBO το έκαναν
    Απεθυνεται σε εμας που ειμαστε ακομα παιδια


  15. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Nick bmwlover (28-01-14)

  16. #90
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    από πλευρας τιμης,επιδοσεων,πολυτελεια ς και γοήτρου ισως να είναι και η ευκαιρια του αιωνα.αλλα δεν θα το επαιρνα.δεν εγινε ξαφνικα η σουπερ σπορ εταιρεια, η μερσεντές, επειδή φουσκωνει τα αμαξώματα και ξεζουμιζει τα τούρμπο.και μην ανοιξουμε συζητηση περι εμπλοκης της ετιαρειας στους αγωνες.αλλο κεφαλαιο αυτο.μην ξεχναμε τη φολα clk black series (προηγουμενης γενιας) που κατά κοινη ομολογια ενώ εντυπωσιαζε με την εμφανιση της ηταν ένα βαρυ, δυστροπο και αδιαφορο οδηγικα αυτοκινητο όπως δηλωσε το μεγαλυτερο μερος των δημοσιογραφων που το δοκιμασαν. σε συγκριτικα με σπορ κατασκευες φιγουραριζε στις τελευταιες θεσεις της κατάταξης. οσο για την BMW εχει την τεχνογνωσια να βγαλει ένα αντιστοιχο κινητηρα και πιο δυνατο στην αγορα. το εχει αποδειξει στο παρελθον με τα ατμοσφαιρικα διαμαντια υψηλων αποδοσεων που εχει βγαλει. κατά τη γνωμη μου εχει χασει το δρομο της κυριως στα μοντελα Μ αφου πλεον τα εξοπλιζει με κινητήρες τούρμπο αλλα μενει πιστη στον σπορ προσανατολισμο(οδηγοκεντρ κο) ολων των μοντελων της(οδικη συμπεριφορα,εμφανιση ,αισθηση) από το 116 εως το Μ6.οταν η μερσεντες πονταρει στην ασφαλεια,ηλεκτρικες ευκολιες,πολυτελεια και αφηνει τελευταιο τον οδηγο, την ιδια στιγμη η bmw πονταρει στα ιδια με διαφορετικη σειρακαι αυτό θεωρω ότι κανει την διαφορα σε κάθε συγκριτικο με κάθε μερσεντες

  17. The Following 3 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (28-01-14), Nick bmwlover (28-01-14), stefm5 (28-01-14)

Σελίδα 9 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP